Za duże ładowanie akumulatora rzędu 18V

Postprzez djakob » 28 sty 2014, 14:24

Witam.
Mam problem z ładowaniem akumulatora. Po wymianie trzech alternatorów i kilku akumulatorów, miernik cały czas pokazuje ładowanie w okolicy 18V co jest niedopuszczalne. Miał ktoś z was taką sytuację ? Dzisiaj sprawdzimy wtyczkę przy alternatorze i nic więcej na ten moment mi nie przychodzi do głowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Daro_GST » 28 sty 2014, 15:50

może miernik masz popsuty :) a tak na poważnie to regulator napięcia odpowiada za utrzymanie stałego napięcia w instalacji rzędu 14 V i jeżeli on jest sprawny(tak zakładam) to ja nie mam pojęcia z kąd 18V w twoim aucie <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 10:31
Posty: 121
Skąd: Kętrzyn
Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback

Postprzez djakob » 28 sty 2014, 16:10

Miernik sprawny bo sprawdzaliśmy w innych samochodach i pokazuje prawidłowo.
Alternatory były wyciągane ze sprawnych samochodów do podmiany i wcześniej działały dobrze :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Fedor » 28 sty 2014, 16:14

A kabel masowy od alternatora nie ma jakichś przebić? Zakładając że alternatory i aku były dobre, nic innego poza regulatorem napięcia nie przychodzi mi do głowy, ale niech się mądrzejsi wypowiedzą.
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 15:57
Posty: 146
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00

Postprzez Przemek323c » 28 sty 2014, 16:56

Na pewno posprawdzales okablowanie ?
Przemek323c
 

Postprzez Daro_GST » 28 sty 2014, 17:00

a w którym miejscu mierzysz napięcie?? na klemach?? zmierz bezpośrednio z wyjścia alternatora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 10:31
Posty: 121
Skąd: Kętrzyn
Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback

Postprzez djakob » 29 sty 2014, 01:12

Dziwna sprawa. Dzisiaj sprawdziliśmy ładowanie i pokazywało w okolicy 14V na aku oraz bezpośrednio z alternatora. Czyżby samo się naprawiło? <glupek2> zmierzymy jeszcze jutro i zobaczymy co pokaże :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez djakob » 31 sty 2014, 01:25

Jednak znów ładowanie dziś pokazywało 15-16V. Jak uda nam się to naprawić to napiszę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Daro_GST » 31 sty 2014, 21:19

ja bym wymienił regulator napięcia w alternatorze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 10:31
Posty: 121
Skąd: Kętrzyn
Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323