Witam.
Jakiś czas temu miałem strzał gazu w kolektor, strzał popsuł mi: komore rezanonsową, przepływke, obudowe filtra powietrza.
Po awarii wymieniłem przepływke, obudowe filtra powietrza, komorę rezanonsową, przepustnice z krokowcem, rure dolotową do kolektora, aparat zapłonowy, kable WN, świece. Jakiś tydzień temu miałem ponowny strzał na szczeście uszkodziło tylko obudowe filtra powietrza, moje pytanie jest takie czy mam już się pożegnać z reduktorem gazu czy tylko wystarczy jechać na regulacje ?
Proszę o porady bo już skończyły mi się pomysły.
Pozdrawiam.
Ponowny strzał w kolektor
Strona 1 z 1
jak chcesz całkowicie pozbyć się strzałów i nadal jeździć połowę taniej, to radził bym obecną instalację przerobić na sekwencję. Jak masz wbity gaz w dowód to możesz kupić używaną instalację (tylko musi być z pewnego źródła, żeby to nie był jakiś zużyty syf), i samemu sobie przerobić.
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
nie wiem, w necie na pewno są instrukcje. może została by Ci tylko butla. raczej 2 porządne strzały i by i się zwróciło
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Możesz także kupić sobie klapkę anty wybuchową aby tylko jakąś lepszą żeby ci nie rozerwało jej. Znajomemu strzelał w dolot a teraz w zimę stracił kompresję na jednym tłoku i nie da się już go odpalić. Tylko swap go uratował od złomowania auta.
Moje byłe cztery koła:
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
- Od: 21 maja 2008, 13:07
- Posty: 39
- Skąd: Piaski k/Lublina
- Auto: sprzedana '91 BG 323GT+LPG BLOS
niewątpliwie sekwencja to miód malina w porównaniu z II generacją instalacji lpg. Proponowałbym na dzień dobry usunąć przyczyny strzelania w dolot. Instalacją zawsze jest warto się zająć (wymiana filterka, regeneracja parownika o ile jest konieczna i regulacja). Bardzo ważne jest też aby takie rzeczy jak rura dolotowa, kopułka, przewody WN były czyste. nie ma na nich prawa być żadnego syfu. w przeciwnym wypadku aż się prosi, żeby jakaś iskierka po nich przeleciała. O skutkach już coś wiesz
Mam instalację II gen. Miałem strzał gazu w dolot w dniu zakupu magdy... Odkąd mam czyste wspomniane elementy to na razie nie mam problemu. sam mam zwykłą instalację i nie mam jak na razie żadnych strzałów. tak czy inaczej warto zastanowić się nad sekwencją.
Mam instalację II gen. Miałem strzał gazu w dolot w dniu zakupu magdy... Odkąd mam czyste wspomniane elementy to na razie nie mam problemu. sam mam zwykłą instalację i nie mam jak na razie żadnych strzałów. tak czy inaczej warto zastanowić się nad sekwencją.
- Od: 4 paź 2010, 19:57
- Posty: 12
- Skąd: Łuków
- Auto: 323 bg B3 1.3 16v 3dr htb
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość