Problemy Z Odpalaniem

Postprzez djakob » 25 lut 2012, 22:25

szymon60992 napisał(a):ok jutro zabieram się za robotę i tak przy okazji chyba jeden kabel wali iskry :DDDD możliwe że to to :DDD mam nadzieje i dzięki za w miarę szybką odpowiedź


no i jak Ci poszło ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez szymon60992 » 27 lut 2012, 11:50

Mam jeszcze pytanie do kolegów ponieważ cieknie mi olej obok wałka rozrządu i nie wiem co to olej leci na pasek rozrządu co to może być poprosiłbym o szybką odpowiedz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 paź 2010, 19:08
Posty: 18
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 24v 136 km

Postprzez djakob » 27 lut 2012, 13:33

Cieknie pewnie spod uszczelniacza wałka rozrządu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez szymon60992 » 27 lut 2012, 14:28

Odrzył i teraz znów boje się nim jeżdzić :DDDD zrobiłem co kolega mi kazał :DDD
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 paź 2010, 19:08
Posty: 18
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 24v 136 km

Postprzez monjan32 » 12 kwi 2012, 19:36

Witam Podpinam sie pod temat bo mam podobny problem.
Posiadam mazde 323f GT 1991r

Jakis miesiac temu robilem hamulce z wymiana plynu hamulcowego przed wymiana autko jezdzilo jak zloto po wymianie odpalilo na pb weszla na 1,5 obrotow po czym gasla bez zadnej reakcji na gazowanie czy podobno. Wkoncu odpalila i jezdzilem spokojnie miesiac bez zadnych problemow.

Tydzien temu wymienialem Swiece (NGK) filtr powietrza(ORGINAL) i sworzen (ktory nie ma nic do tego).
I znow taki sam obiaw po wymianie swiec i filtra powietrza madzia na pb odpalala i po chwili gasla bez reakcji na gazowanie itp itd.

Posiadam LPG sekwencje jesli silnik sie zagrzal po kilkuktrotnym krotkotrwalym odpaleniu i sie przelaczyl na LPG autko smigalo w 100% dobrze,. I robilem probe na LPG po czym przelaczylem na 3 biegu przy okolo 3 tys obrotow na bendzyne auto gaslo nie reagowalo na wciskanie gazu itp po przelaczeniu na LPG znow dobrze bylo.

Mam mozliwosc podkladalnia elementow gdyz mam dawce.

Teraz tak ROBILEM test Dioda LED dioda zapalila sie na pare sek po czym gasla i juz sie nie zapalala. CZYLI OK.

Podmienialem Przeplywke. dla pewnosci na LPG odpinalem kostke z przeplywki i byly zmiany wiec przeplywka powinna byc OK.
Podmienialem pompe paliwa – pompa sprawna.
Wymienilem sonde lambda lecz nie wiem czy to mialo sens:P
wymienilem filtr paliwa
PODMIENIALEM nawet komp i tez bez skutku;/

Swiece po odkreceniu ZALANE ale to normalne jesli autko nie pali dobrze;/

KOLEDZY nie mam wiecej pomyslow...!!!

Auto bylo u elektronika samochodowego chlopak zalamal rece i sie poddal :P
Iskra sie stracila na swiecach ale padl palec i kopula;P nawet cewke podmienialismy i tez bez skutku;/

Teraz iskra jest ale na chwile obecna nawet nie odpali na pare sekund na PB..

Macie moze jakies pomysly bo juz rece opadaja ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez monjan32 » 12 kwi 2012, 19:37

aaaa Dodam iz mierzylem kompresje i jest na 2 garach po 12 a na 2 po 11,5

naprawde nie mam juz pomyslow:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez monjan32 » 13 kwi 2012, 18:27

Witam Jak w temacie.
Posiadam mazde 323f GT 1991r

Jakis miesiac temu robilem hamulce z wymiana plynu hamulcowego i wymienilem pompe sprzegla przed wymiana autko jezdzilo jak zloto po wymianie odpalilo na pb weszla na 1,5 obrotow po czym gasla bez zadnej reakcji na gazowanie czy podobne. Wkoncu odpalila i jezdzilem spokojnie miesiac bez zadnych problemow. Nie mam pojecia czy hamulce i sprzeglo maja cos wspolnego z odpalaniem ale raczej nie:)

Tydzien temu wymienialem Swiece (NGK) filtr powietrza(ORGINAL) i sworzen (ktory nie ma nic do tego).
I znow taki sam obiaw po wymianie swiec i filtra powietrza madzia na pb odpalala i po chwili gasla bez reakcji na gazowanie itp itd.

Posiadam LPG sekwencje jesli silnik sie zagrzal po kilkuktrotnym krotkotrwalym odpaleniu i sie przelaczyl na LPG autko smigalo w 100% dobrze,. I robilem probe na LPG po czym przelaczylem na 3 biegu przy okolo 3 tys obrotow na bendzyne auto gaslo nie reagowalo na wciskanie gazu itp po przelaczeniu na LPG znow dobrze bylo.

Mam mozliwosc podkladalnia elementow gdyz mam dawce.

ROBILEM test Dioda LED dioda zapalila sie na pare sek po czym gasla i juz sie nie zapalala. CZYLI OK.

Podmienialem Przeplywke. dla pewnosci na LPG odpinalem kostke z przeplywki i byly zmiany wiec przeplywka powinna byc OK.
Podmienialem pompe paliwa – pompa sprawna.
Wymienilem sonde lambda lecz nie wiem czy to mialo sens:P
wymienilem filtr paliwa
PODMIENIALEM nawet komp i tez bez skutku;/
Wtryskiwacze podaja paliwo.

Swiece po odkreceniu ZALANE ale to normalne jesli autko nie pali dobrze;/

KOLEDZY nie mam wiecej pomyslow...!

Auto bylo u elektronika samochodowego chlopak zalamal rece i sie poddal
Iskra sie stracila na swiecach ale padl palec i kopula;P nawet cewke podmienialismy i tez bez skutku;/

Teraz iskra jest ale na chwile obecna nawet nie odpali na pare sekund na PB..



Macie moze jakies pomysly bo juz rece opadaja ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez monjan32 » 13 kwi 2012, 21:03

Prosze o jakas podpowiedz moze cos zle zrobilem moze cos przeoczylem ;/ opisalem dokldanie wszystko co moglem opisac;/ A auto stoji...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez adriano2747 » 14 kwi 2012, 00:16

rozrząd sprawdzony ? bak czysty ? kolego z ciekawości przejrzałem forum i bardzo dziwny przypadek.... naprawdę... obstawiał bym aparat zapłonowy ale na gazie ok więc chyba odpada...dziwna sprawa może ktos więcej się wypowie ?

Skąd jesteś może pisz do Jaksy na pw ?

próbowałeś zmienić świece na stare ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez Mazdaxxx » 14 kwi 2012, 10:09

obstawiałbym problemy z komputerem gazowym... jak masz sekwencje to komputer gazowy steruje odcicnaniem wtrysków benzyny przy jeździe na gazie pracowałem w autogazie i znam przypadki sekwencji a raczej awari komputera zwłaszcza staga gdzie komputer gazowy nie wypuszczał z siebie impulsów na wtryskiwacze benzyny mimo przełonczenia na benzyne... zczytywał owszem bo przy zapaleniu w trybie awaryjnym jechał na gazie a po przełonczeniu na bene auto gasło gaz sie wyłanczał iskra była a wtryski benzynowe nie chodziły znam też przypadek uszkodzenia TPS czujnik położenia przepustnicy przy podłaczaniu sekwencji pod niego na benzynie samochód przestał jeździć a na gazie palił bo mimo tego że sekwencje sie podpina pod TPS to i bez niego chodzić będzie ... montaż instalacji LPG zwłaszcza sekwencji to spora ingerencja w elektronike silnika i ja bym szukal cos w tym kierunku bo niejednokrotnie jakość montażu lpg nie jest dobra ( luty spinki itd) i z czasem to sie zaczyna sypać bo się przewodzik urwie i masuje to wsówka zaśniedzieje itp przeglądnij LPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez monjan32 » 14 kwi 2012, 16:03

adriano razrzad jest dobry :) odzyskalismy iskre i autko znow odpala na chwile na pb i gasnie a na gazie jest OK wszystko.
Z aparatem zaplonowym faktycznie cos bylo nie tak bo iskra sie stracila ale podmienilismy i jest dobrze teraz jsezcze bede montowac nowy palec i kopulke.

Jesli chodzi o ten problem z komputerem gazowym to o tym nawet nie pomyslalem ze tak to dziala ;)
mozna odpiac komp z gazu i bez niego probowac ?:> czy cos sie schrzani ?:>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez monjan32 » 14 kwi 2012, 16:08

tez wlasnie obczytalem cale forum dlugo zeszlo ale nie znalazlem podobnego przypadku ;) no nic jade robic z autkiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez adriano2747 » 14 kwi 2012, 16:48

no bez komputera nie odpali na gazie. :P ale jeśli to jego wina to po odpięciu na pb powinien chodzić masełko ;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez monjan32 » 14 kwi 2012, 19:36

odpialem komputer z instalacji lpg i samochód na pb odpala na wolnych obrotach na jakies 5 sekund:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez adriano2747 » 14 kwi 2012, 21:12

jeśli odpala to dostaje paliwo powietrze i iskrę i po chwili coś mu odcina jedną z tych rzeczy teraz trzeba sie zastanowić którą najprawdopodobniej paliwo jest odcinane bo gdyby brakowało iskry i powietrza to by na gazie nie palił. Także szukaj od baku po wtrysk. Rozumiem że próbowałeś już odpalać w trybie serwisowym ? Zastanawia mnie jeszcze sprawa zalanych świec może poprostu go też zalewa paliwo, jest go zbyt dużo ? może to głupie i się mało znam ale nie mam pomysłów spróbuj trochę zacisnąć wężyk doprowadzający paliwo do wtrysków i zobaczysz reakcję :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez monjan32 » 15 kwi 2012, 10:33

znalazlem przeciek na jednym wtrysku,na jednym wtryskiwaczu byl uszkodzony uszczelniacz.szukamy bledu od baku do silnika i nie mozemy znalezc usterki,pompa paliwa byla podmieniana i przekaznik paliwa i dalej to samo.bezpieczniki z wtryskow i pompy paliwa sa dobre.swiece nie sa zalane tylko obkopcone czyli dostaje za malo paliwa.czy jest mozliwe ze filtr weglowy i jego przekaznik moze byc tego powodem??jak odpala sie w trybie serwisowym???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez Mazdaxxx » 15 kwi 2012, 15:18

skoro dostaje za mało paliwa a pompa w porządku to sprawdź filtr paliwa jeżeli jest zatkany albo założony na odwrót to bedzie sie tak działo wiec tutaj w tym kierunku kombinuj jak miałem zatkany filtr paliwa to był taki efekt że auto sie wkręcało na coraz to mniejsze obroty ;) potem już sie tak działo że wkręcało się zaraz po odpaleniu na 4 tyś i gasł .... wymieniłem filtr paliwa i było ok a przez stary nie szło dmuchnąć nawet
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez monjan32 » 16 kwi 2012, 17:21

Powiem tak Madzia przemowila. Zostaly wyswietlone bledy nr 8 i 10 lecz nie znalazlem niestety tabeli bledow do mojego modelu mazdi;/

A Filtr mam zamowiony. Pb z baku cale spuszczone nalalem swierzego paliwka i juz lepiej odpalal ;)

Teraz podejrzewam ze jednak przeplywka mogla sie zepsuc takie obiawy teraz ma bo pb ktore tankowalem na statoil na pewno SYF;/ raz mnie pokusilo;/ wiec nie polecam statoil bliskie i inne;]

Tylko dziwne by to bylo ze przy wymianie filtra powietrza popsula by sie przeplywka moze jakis kabel albo cos;/ tylko jak to pomierzyc xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez monjan32 » 16 kwi 2012, 17:21

A i takie info drodzy koledzy. AUTKO z sekwencyjna instalacja gazowa idzie palic odrazu na GAZIE:] przynajmniej u mnie idzie xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez monjan32 » 16 kwi 2012, 17:30

A i takie info drodzy koledzy. AUTKO z sekwencyjna instalacja gazowa idzie palic odrazu na GAZIE:] przynajmniej u mnie idzie xD
Tylko dalej mnie nurtuje te pytanie ze na LPG przeplywka dziala i autko smiga normlanie.
A byl spalony przekaznik od relugalcji pb to juz wymienilem czy jak to sie tam nazywalo.
W kazdym razie podmienialem tez regulator cisnienia paliwa i bez zmian bylo.

Teraz musial bym sie dowiedziec co oznacza blad nr 8 i 10.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323