Wybuch Gazu- Uszkodzenia, Problemy

Postprzez tekkenfan » 19 lis 2012, 21:00

Nie bo jeżeli mam rację to jest to tylko czujnik od załączania wentylatora tak więc proponuję go podpiąć z powrotem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez adriano2747 » 19 lis 2012, 22:17

Dioda opornik i kawałek druta prawdę ci powiedzą a nie jakieś mechaniki co czujnik paliwa, cieczy i powietrza mylą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez villz » 19 lis 2012, 22:28

Nookey z miła checia sam bym sobie wymigał te błedy tylko nie do końca wiem jak.. :( , no dioda – mam opornik 1kohm bym mial no drut wiadomo co dalej Panowie.
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez jabolpunk » 20 lis 2012, 07:19

może ponieważ będzie oszukiwać komputer wskazując niedogrzanie silnika zwiększając dawkę paliwa, pamiętaj że sama wymiana czujnika nić ci nie da musisz zresetować system
Początkujący
 
Od: 25 paź 2012, 18:42
Posty: 24
Skąd: Tuczna Lubelskie
Auto: 323F bg 1,6 16V,renault super5

Postprzez villz » 20 lis 2012, 10:25

zresetowniae polega na odlaczeniu klemy masy od aku tak?
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez tyla » 20 lis 2012, 11:49

tak i dodatkowo trzymaj hamulec przez okolo 5 sek aby "wyladować" prad do konca
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez villz » 20 lis 2012, 14:19

no okey . Tylko jak juz mam te diode kabelek i rezystor to chcialbym sam przeprowadzic sprawdzenie kodow . Moze mnie ktos pokierowac?
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez adriano2747 » 20 lis 2012, 18:23

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez villz » 20 lis 2012, 19:47

Dzieki miszczu:)
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez villz » 23 lis 2012, 13:37

robiłem kody błędów i mianowicie :
1szy dlugi przez 2 s – test sie zaczął
Pózniej 9razy krotki i tak sie caly czas powtara czyli kod nr 09 tak Panowie?
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez adriano2747 » 23 lis 2012, 15:54

Tak. Czyli czujnik temp. silnika ale nie wiem czy to nie przez to że go odpinałeś już.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez villz » 23 lis 2012, 16:48

Tylko ten odlączony y\to był od wlącznika wentylator, znalazlem ten właściwy , tak mi sie wydaje wygląda bardzo podobnie do tego tye e jest na kluc 12 i ma gore czarna . pozniej nalazlem jezcze jeden pod listwa wtrysków ale za cholere nie moglem do niego dojsc ma zielona kostke pinow a ten mały ma czarna . Troche sie juz poguilem i nie wiem ktory szukac i kupic..
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez adriano2747 » 24 lis 2012, 11:58

zielony to jest czujnik temp. zasysanego powietrza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez tekkenfan » 24 lis 2012, 15:32

adriano2747 napisał(a):zielony to jest czujnik temp. zasysanego powietrza.

yyyy nie? Czujnik temp. zasysanego powietrza jest w przepływce.
Jak dobrze pamiętam to zielony był od wskaźnik temp. wody w zegarach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez villz » 24 lis 2012, 15:51

No racja . Czyli wychodziło by że ten właściwy od ktorego powinniennem zaczac to ten całkiem najmniejszy czujnik . Tylko nie moge go znalezc , taki ktory by pasował..
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez tekkenfan » 24 lis 2012, 16:18

Dla pewności sprawdź czy po wypięciu zielonej wtyczki wskazanie temp. przestanie działać.
Czujnik który wysyła dane do komputera powinien znajdować się między głowicą a kolektorem ssącym.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez villz » 24 lis 2012, 16:32

A no widzisz, bo ten mały z jednym PINEM jest miedy chłodnica , na bloku silnika . Tylko nie moge sie do niego dostac bo mi wtryski zawadzaja i nawet jak odczepie listwe to nie mam doiscia.
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez gogo » 24 lis 2012, 19:17

Musi palić.... GogoMech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 20:59
Posty: 264
Skąd: Giżycko
Auto: Była 323F BG 1.6 16V B6 94'
Jest Passat b4 TDI

Postprzez villz » 24 lis 2012, 19:55

Dziękować juz wsztstko wiem.
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez villz » 2 gru 2012, 22:58

Witam. Awięc wymienilem ten czujnik temp cieczy, no i powiem szczerze ze rezultaty dobre bo pali na tyk jak zimny , ale jak zejdzie ze ssania to poki sie nie nagrdzeje to obroty spadaja i gasnie. Jak sie nagrzeje to jest Si .
Co Wy na to? pozdrawiam kolegów.
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323