Falujące obroty i gasnący silnik – jaka przyczyna?

Postprzez patryk240 » 18 maja 2012, 12:18

Zdejmij przepustnice wraz z krokowcem i dopiero odkręcaj
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez szmudi323bg » 18 maja 2012, 15:40

Uważaj przy składaniu na uszczelkę miedzy przepustnica a krokowcem bo lubi sie rozciągać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 14:19
Posty: 97
Skąd: Lubawa
Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999

Postprzez kamilos951 » 26 maja 2013, 00:46

Witam mój problem polega na tym że obroty mam na poziomie 750 i czasami na luzie potrafią spadać prawie do 0 jak by miał zaraz zgasnąć i za chwile znowu wskakuje na 750 od czego najpierw zacząć sprawdzanie dodam jeszcze ze czasami jak dam ostro gazu to się muli po chwili idzie jak rakiet albo jak odpuszczę gaz i z powrotem wcisnę to normalnie idzie od czego zacząć ???
kamilos951
 

Postprzez DVDeejay » 26 maja 2013, 13:41

Zacznij od sprawdzenia i ewentualnej wymiany elektryki...Kable, świece, czyszczenie kopułki zapłonowej i palucha....potem czyszczenie dolotu i przepustnicy z krokowym....jezeli to nie pomoże to może wina leżec w padającym aparacie zapłonowym. Tak było u mniew 1.6 Bg....zaczynało sie od podobnych objawów..potem doszło zalewanie świec, szarpanie....i w koncu problem z odpalaniem.
Nie ma złych dróg...są tylko źli kierowcy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 16:50
Posty: 12
Skąd: Toruń/Lisewo
Auto: Mazda 323F BG 1992 1.6 16V

Postprzez adriano2747 » 26 maja 2013, 23:27

uszkodzony aparat zapłonowy... tematów od groma ... o tym jak sprawdzić kody błędów też.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323