Falujące obroty i gasnący silnik – jaka przyczyna?
1, 2
Uważaj przy składaniu na uszczelkę miedzy przepustnica a krokowcem bo lubi sie rozciągać
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
Witam mój problem polega na tym że obroty mam na poziomie 750 i czasami na luzie potrafią spadać prawie do 0 jak by miał zaraz zgasnąć i za chwile znowu wskakuje na 750 od czego najpierw zacząć sprawdzanie dodam jeszcze ze czasami jak dam ostro gazu to się muli po chwili idzie jak rakiet albo jak odpuszczę gaz i z powrotem wcisnę to normalnie idzie od czego zacząć
?
-
kamilos951
Zacznij od sprawdzenia i ewentualnej wymiany elektryki...Kable, świece, czyszczenie kopułki zapłonowej i palucha....potem czyszczenie dolotu i przepustnicy z krokowym....jezeli to nie pomoże to może wina leżec w padającym aparacie zapłonowym. Tak było u mniew 1.6 Bg....zaczynało sie od podobnych objawów..potem doszło zalewanie świec, szarpanie....i w koncu problem z odpalaniem.
Nie ma złych dróg...są tylko źli kierowcy.
- Od: 20 maja 2013, 16:50
- Posty: 12
- Skąd: Toruń/Lisewo
- Auto: Mazda 323F BG 1992 1.6 16V
uszkodzony aparat zapłonowy... tematów od groma ... o tym jak sprawdzić kody błędów też.
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość