silniczek krokowy wymiana mazda 323f 1.6 16V BG 93r

Postprzez metek323 » 9 gru 2007, 14:08

a zwierac to drucikiem? wlozyc jdna strone kabelka w TEN a druga GND i pozniej co / wyciagnac to/
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2006, 13:52
Posty: 124
Skąd: szczecin
Auto: mazda323f BG 1.6 16V

Postprzez kiki » 9 gru 2007, 16:25

widze ze ja tez chyba mam problem z tym silniczkiem bo mi obroty na biegu jalowym faluja jak zle ale jak przelacze z gazu na benzyne troszke lepiej sam juz niwiem
Choc nie jezdze juz mazda sentyment do tej marki na zawsze pozostanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 10:44
Posty: 145
Skąd: miasto świetej wieży
Auto: była mazda 323f,teraz audi a4

Postprzez karolq » 9 gru 2007, 22:48

Zwykłym kawałkiem przewodu elektrycznego! Nie pchaj tam zadnych drutów bo to delikatne styki.Po całej operacji wyciagasz poprostu ten przewód i zamykasz wtyczke.
CONTACT: 7348712
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez Gostek » 10 gru 2007, 19:02

witam.
mam pytanko , czy przez walniety krokowiec mozna miec problemy z rannym odpalaniem silnika. trzeba długo nim krecic. dodam ze po odłaczeniu czujnika temp chłodziwa samochód odpala odrazu. a wczesniej ten czujnik wymieniłem na nowy.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2007, 18:52
Posty: 45
Skąd: Olsztynek k. Olsztyna
Auto: mazda 323 c 1,5 16V Z5 1996r

Postprzez kiki » 11 gru 2007, 22:11

nadal obtoty mi faluja jutro wymieniam czujnik tempwratury i napisze co i jak???????????????
Choc nie jezdze juz mazda sentyment do tej marki na zawsze pozostanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 10:44
Posty: 145
Skąd: miasto świetej wieży
Auto: była mazda 323f,teraz audi a4

Postprzez karolq » 12 gru 2007, 11:56

Gostek napisał(a):witam.
mam pytanko , czy przez walniety krokowiec mozna miec problemy z rannym odpalaniem silnika. trzeba długo nim krecic. dodam ze po odłaczeniu czujnika temp chłodziwa samochód odpala odrazu. a wczesniej ten czujnik wymieniłem na nowy.



a skasowałeś błędy po wymianie ?? spróbuj teraz skasować błedy i zobaczyć czy to coś pomoże a jak nie to pewnie znow ten czujnik padl skoro po odlaczeniu zapala odrazu :|Przez walniety krokowiec raczej nie bedziesz mial problemu z odpaleniem tylko z obrotami biegu jalowego, dynamiką przy wychodzeniu z biegu jałowego (moze pojawić sie lekkie zdławienie tak do 1,5k obrotów) oraz lekkim poszarpywaniem przy wchodzeniu na wyższe obroty a to za sprawą otwartego kanału dodatkowego powietrza w silniczku krokowym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez Gość » 12 gru 2007, 18:17

Mam za wysokie obroty przy odpalaniu (2500 obr). Wyjąłem silniczek krokowy i go oczyściłem, ale nic się nie zmieniło. Co to może być???
Gość
 

Postprzez Gostek » 12 gru 2007, 23:18

karolq napisał(a):a skasowałeś błędy po wymianie pytajnik


skasowac błedy ,czyli zresetowac ECU poprzez trzymanie hamulca. jesli tak to zrobiłem to odrazu po wymianie.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2007, 18:52
Posty: 45
Skąd: Olsztynek k. Olsztyna
Auto: mazda 323 c 1,5 16V Z5 1996r

Postprzez karolq » 13 gru 2007, 00:14

Jesli tak to kolejna wymiana czujnika cie czeka o ile to przez niego sa problemy ;/ a robiłeś test błędów diodą ?? Jesli nie to mżesz spróbować może cos wykaże.

Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/warsztat.php?c=obd


Mam za wysokie obroty przy odpalaniu (2500 obr). Wyjąłem silniczek krokowy i go oczyściłem, ale nic się nie zmieniło. Co to może być pytajnik?


Najpierw tak jak wyżej a jak nic nei wykaże to dopiero mozna przejśc do szukania nieszczelnosci dolotu oraz ustawiania przepustnicy na biegu jałowym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez sly1234 » 19 gru 2007, 16:04

ja mam sytuacje taką:

wiadomo : jest zima i musi być zimno :):):)

jak odpalam samochód to obroty skaczą do 2500 poczym spadają po jakiś 5-10 sekundach do 1500 i stoją

i sytuacja pojawia sie jak wrzucam na luz (np dojeżdżam do światel) obroty wariują. skaczą do 2000-2200 i stoją .

silnik potrzebuje ok 20minut aby sytucja sie ustabilizowała!!!
jak już dobrze się zagrzeje to wszystko pracuje ok tzn. obroty trzymają na luzie ok 750

ost. jechałem w trasie i miałem taką sytuację że po przejechaniu 200-300 km jadąc np na 5 biegu ok 80-110km/h spr jak się zachowują obroty na luzie. wrzycałem luz i wskazówka na obrotomierzu spadała do 1500 nie niżej

czy to jest również wina krokowego czy może coś innego??
raczej lewego powietrza nie zasysa
może czujniki temperatury sa spier.......??

pozdrawiam
wesołych wszystkim!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2006, 12:10
Posty: 187
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 323F BA. Z5 16V

Postprzez karolq » 19 gru 2007, 20:32

Sly1234 sprawdź jednak sobie ten silniczek pod przepustnica bo pewnie sie cos przycina. Jak to nie pomoże to wtedy możesz sprawdzić czujnik:)
CONTACT: 7348712
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez Dry » 7 sty 2008, 19:43

Wiem, dla niektorych moze to byc przydatne. Zamieszczam fotki silniczka krokowego z modelu taki jak moj i w temacie. Zdjecia zapożyczone z aukcji allegro.

Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez nicek777 » 22 sty 2008, 16:52

Tez sie chbya zabiore w ten weekend za ten silniczke krokowy bo mam minimalne obroty 1,5k RPM. Rowniez mam problemy z odpalniem z rana. Trzeba krecic 5 sekund czasem dopiero za 3 razem lapie ale nigdy pozniej niz za 3. Czyli z tego co zrozumialem najpierw trzeba srpawdzic krokowy a potem ten czujnik temperatury tak ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Postprzez metek323 » 27 sty 2008, 20:55

metek323 napisał(a):witam chce wymienic silniczek krokowy poniewaz mazda mi przerywa jak sie go wymienia czy potrzebne sa jakies uszczelki i czy silniczek bedzie pasowal od mazdy1.8
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2006, 13:52
Posty: 124
Skąd: szczecin
Auto: mazda323f BG 1.6 16V

Postprzez kiki » 16 lut 2008, 12:11

ja czekam na nowy silniczek poniewarz obroty mi wariuja zobaczymy czy pomoże <czytaj>
Choc nie jezdze juz mazda sentyment do tej marki na zawsze pozostanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 10:44
Posty: 145
Skąd: miasto świetej wieży
Auto: była mazda 323f,teraz audi a4

Postprzez kiki » 20 lut 2008, 21:19

pomogło jak narazie ;) ;) ;) ;)
Choc nie jezdze juz mazda sentyment do tej marki na zawsze pozostanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 10:44
Posty: 145
Skąd: miasto świetej wieży
Auto: była mazda 323f,teraz audi a4

Postprzez Dry » 20 lut 2008, 22:06

ile Cie kosztowal nowy krokowiec?!?!
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez kiki » 22 lut 2008, 11:16

100zl jak bedziesz chciał mam goscia ma czesci do naszych mazd w atrakcyjnych cenach... hahaha hahaha hahaha
Choc nie jezdze juz mazda sentyment do tej marki na zawsze pozostanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 10:44
Posty: 145
Skąd: miasto świetej wieży
Auto: była mazda 323f,teraz audi a4

Postprzez metek323 » 23 lut 2008, 19:27

sprzedam za 80
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2006, 13:52
Posty: 124
Skąd: szczecin
Auto: mazda323f BG 1.6 16V

Postprzez Mr_Paulo » 27 lut 2008, 22:54

był bym zainteresowany nowa krokówka do Fki.
Kiki jak mozesz daj znac


pozdro
Mr_Paulo
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron