silniczek krokowy wymiana mazda 323f 1.6 16V BG 93r
widze ze ja tez chyba mam problem z tym silniczkiem bo mi obroty na biegu jalowym faluja jak zle ale jak przelacze z gazu na benzyne troszke lepiej sam juz niwiem
Choc nie jezdze juz mazda sentyment do tej marki na zawsze pozostanie
- Od: 22 sie 2007, 10:44
- Posty: 145
- Skąd: miasto świetej wieży
- Auto: była mazda 323f,teraz audi a4
Zwykłym kawałkiem przewodu elektrycznego! Nie pchaj tam zadnych drutów bo to delikatne styki.Po całej operacji wyciagasz poprostu ten przewód i zamykasz wtyczke.
CONTACT: 7348712


- Od: 5 wrz 2006, 16:15
- Posty: 148
- Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
- Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.
witam.
mam pytanko , czy przez walniety krokowiec mozna miec problemy z rannym odpalaniem silnika. trzeba długo nim krecic. dodam ze po odłaczeniu czujnika temp chłodziwa samochód odpala odrazu. a wczesniej ten czujnik wymieniłem na nowy.
mam pytanko , czy przez walniety krokowiec mozna miec problemy z rannym odpalaniem silnika. trzeba długo nim krecic. dodam ze po odłaczeniu czujnika temp chłodziwa samochód odpala odrazu. a wczesniej ten czujnik wymieniłem na nowy.
- Od: 30 paź 2007, 18:52
- Posty: 45
- Skąd: Olsztynek k. Olsztyna
- Auto: mazda 323 c 1,5 16V Z5 1996r
Gostek napisał(a):witam.
mam pytanko , czy przez walniety krokowiec mozna miec problemy z rannym odpalaniem silnika. trzeba długo nim krecic. dodam ze po odłaczeniu czujnika temp chłodziwa samochód odpala odrazu. a wczesniej ten czujnik wymieniłem na nowy.
a skasowałeś błędy po wymianie
- Od: 5 wrz 2006, 16:15
- Posty: 148
- Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
- Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.
Mam za wysokie obroty przy odpalaniu (2500 obr). Wyjąłem silniczek krokowy i go oczyściłem, ale nic się nie zmieniło. Co to może być???
-
Gość
Jesli tak to kolejna wymiana czujnika cie czeka o ile to przez niego sa problemy ;/ a robiłeś test błędów diodą
Jesli nie to mżesz spróbować może cos wykaże.
Najpierw tak jak wyżej a jak nic nei wykaże to dopiero mozna przejśc do szukania nieszczelnosci dolotu oraz ustawiania przepustnicy na biegu jałowym.
- Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/warsztat.php?c=obd
Mam za wysokie obroty przy odpalaniu (2500 obr). Wyjąłem silniczek krokowy i go oczyściłem, ale nic się nie zmieniło. Co to może być pytajnik?
Najpierw tak jak wyżej a jak nic nei wykaże to dopiero mozna przejśc do szukania nieszczelnosci dolotu oraz ustawiania przepustnicy na biegu jałowym.
- Od: 5 wrz 2006, 16:15
- Posty: 148
- Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
- Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.
ja mam sytuacje taką:
wiadomo : jest zima i musi być zimno
:):)
jak odpalam samochód to obroty skaczą do 2500 poczym spadają po jakiś 5-10 sekundach do 1500 i stoją
i sytuacja pojawia sie jak wrzucam na luz (np dojeżdżam do światel) obroty wariują. skaczą do 2000-2200 i stoją .
silnik potrzebuje ok 20minut aby sytucja sie ustabilizowała!!!
jak już dobrze się zagrzeje to wszystko pracuje ok tzn. obroty trzymają na luzie ok 750
ost. jechałem w trasie i miałem taką sytuację że po przejechaniu 200-300 km jadąc np na 5 biegu ok 80-110km/h spr jak się zachowują obroty na luzie. wrzycałem luz i wskazówka na obrotomierzu spadała do 1500 nie niżej
czy to jest również wina krokowego czy może coś innego??
raczej lewego powietrza nie zasysa
może czujniki temperatury sa spier.......
pozdrawiam
wesołych wszystkim!!
wiadomo : jest zima i musi być zimno
jak odpalam samochód to obroty skaczą do 2500 poczym spadają po jakiś 5-10 sekundach do 1500 i stoją
i sytuacja pojawia sie jak wrzucam na luz (np dojeżdżam do światel) obroty wariują. skaczą do 2000-2200 i stoją .
silnik potrzebuje ok 20minut aby sytucja sie ustabilizowała!!!
jak już dobrze się zagrzeje to wszystko pracuje ok tzn. obroty trzymają na luzie ok 750
ost. jechałem w trasie i miałem taką sytuację że po przejechaniu 200-300 km jadąc np na 5 biegu ok 80-110km/h spr jak się zachowują obroty na luzie. wrzycałem luz i wskazówka na obrotomierzu spadała do 1500 nie niżej
czy to jest również wina krokowego czy może coś innego??
raczej lewego powietrza nie zasysa
może czujniki temperatury sa spier.......
pozdrawiam
wesołych wszystkim!!
- Od: 22 paź 2006, 12:10
- Posty: 187
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: mazda 323F BA. Z5 16V
Tez sie chbya zabiore w ten weekend za ten silniczke krokowy bo mam minimalne obroty 1,5k RPM. Rowniez mam problemy z odpalniem z rana. Trzeba krecic 5 sekund czasem dopiero za 3 razem lapie ale nigdy pozniej niz za 3. Czyli z tego co zrozumialem najpierw trzeba srpawdzic krokowy a potem ten czujnik temperatury tak 
- Od: 16 paź 2007, 21:38
- Posty: 1035
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości