
W dniu zmiany moja już tak padła że silnik nie chciał się wkręcić wyżej niż 2tys obrotów
www.mazdaspeed.pl
benny88 napisał(a):Dokładnie to samo miałem pompa nie wyrabiała się z podawaniem paliwa. Zmiana pompy i jest![]()
W dniu zmiany moja już tak padła że silnik nie chciał się wkręcić wyżej niż 2tys obrotów
DROITE napisał(a):z tym ze u Ciebie nie chciał wejśc na oborty powyzej 2.5 tys a u mnie jak załapie to do końća obrotomierza pociągnie.
No ale cóż skoncentruje sie na baku, może syf, może pompa a może odpowietrzenie tak jak mówicie, może filtr albo wtryski, za dużo troche tych może a portfel chudnie
Ale dzieki, przynajmniej mniej wiecej wiem gdzie szukać.
benny88 napisał(a):Eklerek323f napisał(a): A męczył się z tym prawie od kupna samochodu, eliminując wszystko krok po kroku.
Przynajmniej prawie wszystko mam nowe
Wszystkie odmy i odpowietrzenia silnika drożne? Być może silnik już nieco zużyty i pojawiły się przedmuchy gazów spalinowych do skrzyni korbowej silnika.bumer3 napisał(a):-dzisiaj wymontowałem przepustnicę oraz górną pokrywę kolektora ssącego ( tą z napisem Injection) i tutaj niespodzianka: przepustnica od strony kolektora zabrudzona czarnym osadem olejowym co za tym idzie cały kolektor również ale tutaj już widać rozpryśnięty olej.
pomierz rezystancję przewodów w temp 20 stopni C.bumer3 napisał(a):przewody zapłonowe co prawda stare ale w porządku
Napewno jest dedykowany do Twojego silnika?bumer3 napisał(a):chodzi o to że nowy palec nie pracuje. Jest to zamiennik "made in Italy"
No to już wiesz od czego zacząćbumer3 napisał(a):A palec z Włoch po założeniu silnik pracował i po chwili zgasł i już nie odpalił. Włożyłem nowy i pali na dotyk. Właśnie wydaje mi się że ten palec nie jest zbyt dobry co do mojego silnika. na pierwszy rzut oka wygląda tak samo ale są małe różnice.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość