Problemy z wentylatorami (TA KJ)
		
				1, 2
			
	
	no i jak zwykle kolejny zakład, który wszystko wiedział przez telefon, samochodem podjechałem opuścili szczeki i sorry gregory ale kabla nie mamy, proszę przyjechać za tydz i teraz tak się będę walał od zakładu do zakładu:/
			
			
		
 
- Od: 4 gru 2011, 23:47
- Posty: 41
- Skąd: Warszawa/Opole
- Auto: Mazda Xedos 9 2.3 98'
no bo tak jest, a jak będą mieli kabel to jeszcze nie ma gwarancji że się połączy ze sterownikiem, znajomy ze Szczyrku też ma wszystkie kable, do wszystkich aut, wszystkie wtyczki ale z Millerem sie nie dogadał...
			
			Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
		Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
radar88 napisał(a):Prawy jak dobrze pamiętam jest od AC, lewy od cieczy, razem pracują jak silnik m
U mnie zawsze pracują oba nawet gdy klima jest wyłączona. Faktycznie jest też tak,że czasem kręcą się szybciej a czasem jakby na 1szym biegu...

 
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
 Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
 Jest
 Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
no bo w X9 sa dwa biegi na każdy wentylator.
komputera tak jak nie było tak nie ma, przejechałem już ponad 2 tys bez przegrzewania silnika.
Stawiam na zapowietrzony układ jako przyczyna wcześniejszych problemow
			
			
		komputera tak jak nie było tak nie ma, przejechałem już ponad 2 tys bez przegrzewania silnika.
Stawiam na zapowietrzony układ jako przyczyna wcześniejszych problemow
 
- Od: 4 gru 2011, 23:47
- Posty: 41
- Skąd: Warszawa/Opole
- Auto: Mazda Xedos 9 2.3 98'
wina leży po stronie przekaźników, są dwa obok siebie (pod maską po lewej stronie), i nie pamiętam czy nie było jeszcze trzeciego.
One są właśnie od załączania wentylatorów i biegów/prędkości tego prawego, też tak miałem i trzeba je przeczyścić na stykach. I jeszcze warto rozłączyć ewentualnie przeczyścić kostkę od zasilania wentylatorów, ta przy wentylatorach.
Ewentualnie zrobić zworke GDN i TEN w gnieździe diagnostycznym DIAGNOSTIC ten pod maską przy podszybiu obok tempomatu i na chwilke otworzyć przepustnice-wystarczy około 1mm odstępu od odbojnicy i wentylator prawy powinien zakręcić na maxa i to tak że głowe urwie, jeśli nie to 100% przekaźniki.. a ten po lewej stronie jest tylko od klimy jak jest sprawna.
pozdrawiam Janusz
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości



