Nie wiem jak masz w KJ-ce ale u mnie jest chyba inaczej. Fakty są takie: EGR leży póki co na szafie – da się go przykręcić do kolektora pod warunkiem , że w kolektorze w miejscu do tego przeznaczonym nie "siedzą" ukręcone śruby tak jak u mnie

. Oprócz tego do EGR-a przychodzi tylko wężyk podciśnieniowy. W kolektorze oprócz pozostałości po śrubach mam dwa otwory: jednym spaliny wydostają się na zewnątrz a drugim wracają do komory spalania (w momencie kiedy EGR jest otwarty).
Pytanie proste jak kłębek drutu w kieszeni: czym skutecznie zatkać te dwa otworki nie montując już EGR-a tam gdzie był, bo to by się wiązało ze zdjęciem kolektora jak pisałem wyżej.
Czym zatkać, skoro jak mówi Wiesiek nie ma tam prawie żadnego ciśnienia? Za to jest temperatura więc tworzywa sztuczne odpadają. Myślałem o stożku z alu i ewent. poxilina co Ty na to?
Dawniej:
126p 0.65E '88

, 126p 0.65E '94
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."