Narastający gwizdo-świst

Postprzez r--x » 7 wrz 2006, 19:28

Mam pytanie, występuje u mnie, pow. gdzieś 4,5 – 5 tys. obrotów
taki.. narastający gwizdo-świst, bez względu na prędkość,
narasta zgodnie z rosnącymi obrotami, nawet na postoju.
Co tak gwizdo-świszcze, czy to normalne, czy to nienormalne?
r--x
Xedos 9 | 2.5L | automat | 1994 | Łódź
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2004, 22:10
Posty: 118
Auto: Xedos 9; 2.5 V6

Postprzez voytecku » 7 wrz 2006, 19:44

a moze Ty masz silnik 2.3?

W silniku 2.3 gwizdze turbinka.

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez Puhcio » 7 wrz 2006, 19:58

voytecku napisał(a):a moze Ty masz silnik 2.3?



hahaha hahaha hahaha
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez voytecku » 7 wrz 2006, 20:53

Puhcio napisał(a):voytecku napisał:
a moze Ty masz silnik 2.3?



hahaha hahaha hahaha



Puhcio, nie smiej sie, lepiej doradz mi z wyswietlaczem :)

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez Puhcio » 7 wrz 2006, 20:54

Co potrzebujesz ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez voytecku » 7 wrz 2006, 20:55

jak to cholerstwo podlaczyc, opisalem wiecej w moim watku.
Zajrzyj tam, prosze.

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez r--x » 7 wrz 2006, 21:41

voytecku napisał(a):a moze Ty masz silnik 2.3?
W silniku 2.3 gwizdze turbinka.


Podobno mam 2.5 – więc co? Może mam turbinkę domontowaną od 2.3...?

Obrazek

Zobaczcie silnik, może ktoś się dopatrzy czegoś ciekawego...
r--x
Xedos 9 | 2.5L | automat | 1994 | Łódź
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2004, 22:10
Posty: 118
Auto: Xedos 9; 2.5 V6

Postprzez Puhcio » 7 wrz 2006, 21:46

To na bank zwykła seria K (bez kompresora). Pytanie jeszcze czy na pewno 2.5 :P:P

Nie masz osłony rozrządu.
Rurki od sprskiwacza dziwnie wiszą ..

Poza tym wszytsko OK na moje oko :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Italiano » 7 wrz 2006, 23:41

Puhcio napisał(a):Nie masz osłony rozrządu.

Jak nie ma...Paweł masz jakieś zwidy.:P Ten czarny plastik pod bagnetem....przykręcony do głowicy to niby co??

Puhcio napisał(a):Rurki od sprskiwacza dziwnie wiszą ..


U mnie wisza prawie tak samo....także wszystko ok. :)
Ostatnio edytowano 8 wrz 2006, 12:27 przez Italiano, łącznie edytowano 1 raz
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez piotrek929 » 8 wrz 2006, 10:56

w takim razie gwizdo – świst biezre się od pasków, jezeli masz wiecej niz tylko ten od rozrządu bo nie wiem jak jest ten motor zmontowany, ewentualnie nieszczelny dolot, gdzieś przy filtrze powietrza(daj boże)

gwizdo-świst , fajne słowo :)
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez Italiano » 8 wrz 2006, 12:29

Może być też od przewodów podciśnieniowych...zobacz wszystkie przewodziki czy sa popodłanczane...rurki gumowe.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez dario301 » 27 mar 2007, 23:03

Mam millera i też cos syczy i tez nie jestem pewien czy to turbinka wydaje mi sie ze to jakis pasek.Czy turbine tak własnie słychac?prosze o pomoc,pozdrawiam.
dario301
 

Postprzez voytecku » 27 mar 2007, 23:19

czesc dario,
mozesz opisac to syczenie, tzn kiedy wystepuje i przy jakiej predkosci obrotowej?

w silniku millera w trakcie jazdy (od 3K rpm) slychac wyrazny gwizd, to wlasnie kompresor gwizdze.

Jaki masz przebieg i kiedy wymieniales rozrzad?

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez dario301 » 28 mar 2007, 22:41

Czesc Voytecku 3 dni temu kupilem millera rok 1999 ma przejechane 114tys mil jest do niego ksiazka serwisowa ,ale od 4 lat ktos zaniechal i niema serwisu wiec mysle ze 60tys mil ma juz od ostatniego przegladu, co robic pewnie wymiana rozrzadu a jak wymieniac to co jesli sie oriętujesz. Jeszcze nie kopci olej tez w normie.A syczy na wolnych obrotach jak zimny potem zanika pozdrawiam.
dario301
 

Postprzez wiesiek5 » 28 mar 2007, 22:51

Skąd jesteś ???
Może ci cos doradze zajmuje się silnikami Millera.
Pozdrawiam wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez voytecku » 30 mar 2007, 11:14

dario301 napisał(a):co robic pewnie wymiana rozrzadu a jak wymieniac to co jesli sie orientujesz.


Na Twoim miejscu zaczalbym od kompletnego rozrzadu (paski, rolki, napinacz) i do tego pompe wody.
Przy okazji wymienilbym rowniez swiece. W Twoim silniku sa swiece platynowe o podwyzszonej zywotnosci, ale nie wiadomo czy kiedykolwiek byly wymieniane.

Mozesz dokladniej opisac to syczenie? Skad dokladnie dochodzi ten syk?

wiesiek5 napisał(a):Może ci cos doradze zajmuje się silnikami Millera.

Skontaktuj sie z Wieskiem, on zna ten silnik od podszewki.

dario301 napisał(a):eszcze nie kopci olej tez w normie

W ogole nie kopci? Nawet przy rozruchu jak silnik jest zimny i gdy ostro przyspieszasz?
Sprawdzaj codziennie poziom oleju. U mnie po zakupie autka tez nic nie kopcilo i olej byl w normie, ale po tygodniu silnik zaczal chlac olej :)

Moze zrobisz kilka fotek i pochwalisz sie swoja mazda (Nasze Mazdy)? :)

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez matthewc » 31 maja 2007, 17:15

hmmm... takie syczenie też mamy w tej 626 ge 2,0 96` powyzej 4,5 tys. obrotów i uwielbiam ten dzwiek :D, Niewiem co to, ale w poprzedniej 626 ge 1,8 95` też tak było. po wymianie rozrządu ustało, ale za to stał sie też nieco słabszy, wiec lepiej niech se gwiżdże;] No a gwizdanko w millerku to już poezja...
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2007, 16:52
Posty: 43
Auto: mazda 626 GE

Postprzez r--x » 30 wrz 2007, 20:59

matthewc napisał(a):hmmm... takie syczenie też mamy w tej 626 ge 2,0 96` powyzej 4,5 tys. obrotów i uwielbiam ten dzwiek :D


W sumie ja też go polubiłem, pytałem tylko czy to
przypadkiem coś nie w porządku może jest...
r--x
Xedos 9 | 2.5L | automat | 1994 | Łódź
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2004, 22:10
Posty: 118
Auto: Xedos 9; 2.5 V6

Postprzez ariel87 » 23 paź 2008, 16:48

yyyy dziwne ja tez od 4 tys na obrotomierzu mam ten wyrazny gwizd;d a mam silnik 2,5 bardzo fajny dzwięk;D podoba mi się. Nikt nie wie co to moze byc??
jak krasc to miliony, jak gwalcic to ksiezniczki, jak jezdzic to milenka;)

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66985
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2008, 16:46
Posty: 62
Auto: 2,5 v6 24v millenia 95r

Postprzez borofik » 23 paź 2008, 20:30

U mnie od 3tys. :)
forewer tugeder
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2008, 21:24
Posty: 52
Auto: ???

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9