Problem z A/C (TA KJ)
1, 2
A zapewne jakbys dodał wcześniej gazu ro silnik nie zgaśnie?
Czy wolne obroty spadają po włączeniu świateł?
Czy wolne obroty spadają po włączeniu świateł?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):A zapewne jakbys dodał wcześniej gazu ro silnik nie zgaśnie?
Czy wolne obroty spadają po włączeniu świateł?
Rozmawiałem z Arkiem, temat trochę poznałem dogłębniej.
Auto nie gaśnie po włączeniu wszystkich urządzeń typu światła,radio, lampki itp, auto tylko i wyłącznie zdusza przy włączeniu wentylatora/nawiewu, bez znaczenia czy to gaz czy PB.
Stawiam że wentylator (ten w środku) pobiera za dużo prądu przez co auto zdusza i gaśnie.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Raczej nie sądzę aby wentylator pobierał aż tyle prądu aby alternator potrafił zadławić silnik.
Informacja o włączeniu wentylatora czy też innych dużych odbiornikach prądu jest przekazana do ECU, który zwiększa dawkę paliwa w przypadku, gdy silnik pracuje na biegu jałowym.
Ale ja osobiście zastanowiłbym się (ew. sprawdził) czy aby napewno TPS jest właściwie ustawiony bo może po prostu nie ma ECU silnika, nie ma informacji że pedał gazu nie jest akurat naciśnięty?
Informacja o włączeniu wentylatora czy też innych dużych odbiornikach prądu jest przekazana do ECU, który zwiększa dawkę paliwa w przypadku, gdy silnik pracuje na biegu jałowym.
Ale ja osobiście zastanowiłbym się (ew. sprawdził) czy aby napewno TPS jest właściwie ustawiony bo może po prostu nie ma ECU silnika, nie ma informacji że pedał gazu nie jest akurat naciśnięty?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W Madzi zostala wyminiona przepustnica z nie tknietym TPS-em. Wymiana nie pomogla nadal gasnie po wlaczeniu klimy a przy wlaczeniu nawiewu przygasa ale nie gasnie. Po podpieciu kompa nie wykryto zadnych bledow. Koledzy macie jeszcze jakies pomysly? Elektryk stwierdzl ze to jakies uszkodzenie mechaniczne. Co o tym myslicie?
- Od: 28 sie 2011, 14:35
- Posty: 7
a jak odpalasz zimne auto po nocy to jakie ma obroty?
wg mnie wina będzie leżała po stronie regulatora wolnych obrotów, mój Miller nie gaśnie ale przy włączonej klimie i skrzyni na "D" mam obroty troche za niskie 500-600, a powinien regulator podbić wolne obroty... wygląda jakby nie działał w całym zakresie, może się przyblokował
wg mnie wina będzie leżała po stronie regulatora wolnych obrotów, mój Miller nie gaśnie ale przy włączonej klimie i skrzyni na "D" mam obroty troche za niskie 500-600, a powinien regulator podbić wolne obroty... wygląda jakby nie działał w całym zakresie, może się przyblokował
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Nie wydaje mi sie aby to bylo to. Obroty mozna podniesc na pszepustnicy. Nie wazne jak wysokie sa broty po wlaczeniu skrzyni na jakolwiek bieg i wlaczeniu klimy badz nawiewu auto gasnie albo faluje na odbrotach. Auto bylo 2 razy u Wieska w Debicy ale on nic nie poradzil
Rece opadaja!
- Od: 28 sie 2011, 14:35
- Posty: 7
skąd jesteś? wymigałeś jakieś błędy?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
a ja jako elektryk wyczyścił bym wszyskie masy...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
Czy udało się rozwiązac problem?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Elektronik stwierdził ze nie wie co jest Madzi powiedział jedynie ze gdy klima schłodzi do odpowiedniej temperatury to podczas wyłączania popiera strasznie dużo prądu i wtedy zwykle samochód gaśnie . Koledzy macie jakiś pomysł w czym moze lezeć problem ?
- Od: 24 kwi 2012, 21:43
- Posty: 7
- Auto: Mazda Xedos 9 2.3 LPG
Jak się klima załącza to jedynymi dodatkowymi odbiornikami prądu są wentylatory chłodnicy (faktycznie trochę A pobierają) i elektrosprzegło sprężarki (niezbyt duże obciążenie).
Jak klima się wyłącza to .... nie ma co więcej pobierać energii bo i jakim cudem?
Proponuje mały experyment:
naciśnij lekko na pedal gazu aby obroty wzrosły np do 1000obr/min i utrzymaj pedał gazu w jednej pozycji.
Obserwuj obrotomierz i włącz klimę.
Napisz co było dalej.
Jak klima się wyłącza to .... nie ma co więcej pobierać energii bo i jakim cudem?
Proponuje mały experyment:
naciśnij lekko na pedal gazu aby obroty wzrosły np do 1000obr/min i utrzymaj pedał gazu w jednej pozycji.
Obserwuj obrotomierz i włącz klimę.
Napisz co było dalej.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Przepływomierz może być uszkodzony ale zazwyczaj jak poda to definitywnie.
Swoja droga to małe pytanko: na podstawie czego ten elektryk (elektromechanik) stwierdził, że mieszanka jest za uboga?
Robił analizę spalin lub podłączał się do sondy lambda czy też.... po prostu tak wymyślił?
Swoja droga to małe pytanko: na podstawie czego ten elektryk (elektromechanik) stwierdził, że mieszanka jest za uboga?
Robił analizę spalin lub podłączał się do sondy lambda czy też.... po prostu tak wymyślił?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A bardziej wyraźnie zdjęcie
I skąd on idzie 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Jeśli jest to pojedynczy przewód zakończony dziwaczną wtyczką, to ma iść do czujnika w pompie wspomagania, powodzenia z wpinaniem tego na miejsce, bo jest poniżej króćca w którym są czujniki temperatury i sam nie wiem jak tam dojść z łapami bo przeszkadza wszystko, też zapomniałem sobie go wpiąć jak składałem silnik i teraz sobie dynda, może to i ma związek jakiś...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości