Witam,
czy ktoś przerabiał temat? Zastanawiam się czy warto zabierać się do tego samemu czy lepiej oddać auto w ręce fachowca?
TA KL – czyszczenie przepustnicy
Strona 1 z 1
znalazłem taki produkt – http://www.liquimoly-sklep.pl/product-p ... 0-4L-.html i zastanawiam się czy może tak nie byłoby prościej. Jak myślicie?

- Od: 17 paź 2006, 07:47
- Posty: 298
- Skąd: Łódź
- Auto: Xed 6 2.0 V6-->Millenia 2.5 V6 --> Mondeo MKIV
Lepiej wymontowac wyczyscic dokladnie bedziesz miec pewnosc i zadowolenie z pracy
ja (tylko ze w KJ) zalozylem ponownie na stara uszczelke metalowa, lewego powietrza nie brala,
przed czyszczeniem jak i po czyszczeniu zadnych zmian w pracy silnika,
ogolnie bylo wszystko ok przed jak i po,
przepustnica byla zawalona owszem, ale widocznie pracowala prawidlowo i syf jej nie przeszkadzal
ps. pamietaj o srubie wolnych obrotow jak i o ukladzie chlodzenia
ja (tylko ze w KJ) zalozylem ponownie na stara uszczelke metalowa, lewego powietrza nie brala,
przed czyszczeniem jak i po czyszczeniu zadnych zmian w pracy silnika,
ogolnie bylo wszystko ok przed jak i po,
przepustnica byla zawalona owszem, ale widocznie pracowala prawidlowo i syf jej nie przeszkadzal
ps. pamietaj o srubie wolnych obrotow jak i o ukladzie chlodzenia
Regulacja wolnych obrotow sruba regulacyjna, wkrecasz i wykrecasz obroty rosna maleja,
lepiej jej nie ruszaj, tzn mozesz oczywiscie ale musisz ponownie ja ustawic tak jak byla,
odnosnie ukl. chlodzenia to pamietaj o odpowietrzeniu,
przepustnica jest ogrzewana jak i chlodzona plynem z chlodnicy, w przepustnicy masz sprezyne bimetaliczna reagujaca na temperature plynu, jak bedzie w "powietrzu" nie w plynie mozesz miec problemy z falujacymi obrotami
ogolnie wymontuj przepustnice, nic nie krec, nie przestawiaj, nie rozkladaj jej na czynniki pierwsze, odpowietrz,
chyba ze masz sporo szasu, nie jestes ginekologiem a pogrzebac lubisz...
lepiej jej nie ruszaj, tzn mozesz oczywiscie ale musisz ponownie ja ustawic tak jak byla,
odnosnie ukl. chlodzenia to pamietaj o odpowietrzeniu,
przepustnica jest ogrzewana jak i chlodzona plynem z chlodnicy, w przepustnicy masz sprezyne bimetaliczna reagujaca na temperature plynu, jak bedzie w "powietrzu" nie w plynie mozesz miec problemy z falujacymi obrotami
ogolnie wymontuj przepustnice, nic nie krec, nie przestawiaj, nie rozkladaj jej na czynniki pierwsze, odpowietrz,
chyba ze masz sporo szasu, nie jestes ginekologiem a pogrzebac lubisz...
Ja ściągałem i nic nie odpowietrzałem sam się odpowietrzy. Kup Carb Cleaner koszt 15 zł za puszkę, ja używałem firmy Cyclo, preparat jest łatwoplany wiec nie radze psikać na silnik, bez obawy nic nie zepsujesz ale jak napisał Janusz nie rozkręcaj na części pierwsze
Jak coś to mam czyściutką przepustnicę do KF TA ja swoją zepsujesz 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości