Problem z rozruchem (TA KL)

Postprzez obrost » 9 maja 2011, 09:50

Witam
Problem jest następujący: rano odpaliłem auto i po trzech sec. zgasł i już nie odpalił....
teoria brzmi tak : ostatnio wymieniałem podświetlenie zegarów i moglem przepalić lampkę rezerwy, wyjezdziłem paliwo do zera (wracając do domu auto delikatnie się dusiło) <glupek2> i rano po prosu wyssało resztę z przewodów i dupa <dupa>
Wlałem 15 l paliwa i po paru próbach dupa ( benzyna powinna się samo odpowietrzyć)

Auto to XEDOS 9 2.5 z (LPG sekwencja )

Nie za bardzo wiem za co się zabrać ? ani co może być przyczyna rozrusznik kreci aku działa pompa paliwa niby tez się włącza ..... filtr się zapchał, czy pompa się zapchała..... <nauka>
Akcja jak u blondynki..... <glupek2>
Ale ma może ktoś jakieś pomysły....
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez Lefty_X9 » 9 maja 2011, 10:18

Spróbuj odpalić awaryjnie od razu z gazu. U mnie robi się to tak (w teorii, bo jeszcze nie musialem tego robić) że włączasz zapłon i przytrzymujesz dłużej przycisk od włączania gazu. Wtedy powinno próbować odpalić bezpośrednio z gazu. Jeśli to problem paliwa to powinno odpalić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2010, 09:45
Posty: 185
Skąd: Poznań
Auto: Xedos 9, 2001 2,5 V6

Postprzez obrost » 9 maja 2011, 10:29

Nawet przy sekwencji.... Slyszalem ze przy tej instalacji nie doa sie odpalic na samym gazie ...?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez Lefty_X9 » 9 maja 2011, 10:51

Da się, tylko nie można tak odpalać przy temp poniżej zera.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2010, 09:45
Posty: 185
Skąd: Poznań
Auto: Xedos 9, 2001 2,5 V6

Postprzez Marek 161BD081 » 9 maja 2011, 22:59

Czy lampka od immo się zapala w momencie włączeniu zapłonu i za chwilę gaśnie?
Który to rok autka?

Swoją drogą to info o autku wpisz do profilu wraz z lokalizacją bo wówczas łatwiej będzie Ci znaleźć kogoś chętnego do pomocy z Twoich okolic.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez obrost » 10 maja 2011, 07:32

Hmmm nie wiem nie patrzylem na "immo" <lol>
Ale to problem z zaplonem bo nie ma iskry...
Filtr paliwa wymienilem , pompe tez wyczyscilem tak na wszelki.....
Rok 1995 ".....klasyk...." :D prawie pelnoletni
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez Marek 161BD081 » 10 maja 2011, 07:58

Hmmm – nie wiem czy w tych rocznikach było stosowane immo.
A może po prostu najzwyczajniej cewka zapłonowa Ci się kończy bądź "skończyła"?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez obrost » 10 maja 2011, 08:33

kurcze mam immo ale nie fabryczne....
cewka zaplonowa sie skonczyla...?
czyli musze caly aparat zaplonowy wymienic czy cewka jed osobna czescia ? i moze wiesz gdzie i ille kosztuje taki gadzet
Jeszcze troche i madzia mnie wykonczy tak jk nigdy nic sie nie dzialo tak ostatni miesiadz to jedna niespodzianka goni drugo.....
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez Marek 161BD081 » 10 maja 2011, 08:49

obrost napisał(a):kurcze mam immo ale nie fabryczne....

Warto byłoby to odłączyć na próbę i zobaczyć czy nie stanowi on problemu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez obrost » 10 maja 2011, 08:58

odlaczyc hmmmm <nauka>
no to musze znalesc auto-elektryka..... bo nie zabardzo wiem gdzie to pod maska bedzie ani jak to odlaczyc bez psucia bo wolalbym nie ciac kabli..... <płacze>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez voytecku » 10 maja 2011, 11:30

Immobilizer masz fabryczny. Gdy wkladasz kluczyk do stacyjki, to powinna mrugnac diodka z kluczykiem po prawej stronie, wyglada jak lewy wyswietlacz tuz nad lewym nawiewem.

Moze problem z rozdzielaczem albo wlasnie z kablami, bo to sugerowal Marek. Cewek w Twoim silniku nie ma.

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez obrost » 10 maja 2011, 12:16

imobilaizer nie jest fabry7czy bo to maly gadzet tkory nie jest integralna czescia kluczyka
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez Siwus » 10 maja 2011, 16:33

obrost napisał(a):Jeszcze troche i madzia mnie wykonczy tak jk nigdy nic sie nie dzialo tak ostatni miesiadz to jedna niespodzianka goni drugo.....


nie przejmuj sie przeżywałem to samo :D teraz jak narazie odpukać doprowadzam wszystko do normalności.
obrost napisał(a):czyli musze caly aparat zaplonowy wymienic czy cewka jed osobna czescia ? i moze wiesz gdzie i ille kosztuje taki gadzet


tam jest cały moduł, wymiana z częściami coś kolo 400 zł w Toruniu i gwarancja.
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez Wodzu » 10 maja 2011, 20:49

Yakuza na allegro robi za 200 zł, mimo wszystko polecam Tadziola z forum.
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez sim60 » 10 maja 2011, 21:16

Przełącz skrzynię biegów na neutral i wtedy spróbuj odpalić.Miałem kiedyś przypadek że po zgaszeniu silnika na stacji benzynowej i po zatankowaniu gazu nie chciał odpalić.Powajchowałem biegami i ustawiłem na neutral i silnik normalnie zaskoczył.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2010, 23:17
Posty: 116
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 v.6 KL 2002 LPG

Postprzez obrost » 10 maja 2011, 22:12

co do neutral automat odpala tylo na parking albo neutral.... hahaha nie odpala na zadnym biegu "jezdnym"
hmmm takie cos ja uslyszlem ze ten modul czy cos to okolo 700 z wymiana aaa i szukanie filtr paliwa <glupek2> czyszczenie pompy paliwa elektryk co wypinal imobilaizer i podpinal spowrotem jak sie okazalo ze to nie to 400 to super ale mechanik mi p[owiedzial ze to to .... gow.... kawalek metalu i plastiku..... <glupek2> masakra mam nadzieje ze po tym zabiegu Madzia wroci do lask i przestanie sie psuc <rotfl>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez obrost » 10 maja 2011, 22:14

ooo a do tego z allegro mozesz zamiescisc jakis link.... <spoko>
Z gory dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!! <jupi>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez obrost » 11 maja 2011, 10:23

Ok ogarnolem...
Znalazlem to firme w toruniu i faktycznie 200zl. ekstra jezeli to zeczywiscie jest powodem usterki
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez obrost » 11 maja 2011, 12:59

Wiec modul wymieniony a iskry caly czas nie ma......
czy ktos ma jajies jeszcze pomysly....? <glupek2>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 17:25
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 1995
Mazda 323f Bj Sedan 1.5 1998
Mazda 323f Bj 1,8 2001
Mazda 3 2,0 2005

Postprzez Marek 161BD081 » 11 maja 2011, 14:01

Jakieś błędy w sterowniku silnika się pojawiły?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9