Jaki jest konkretnie kod błędu?
Na tej podstawie określisz która to sonda.
Mozesz tez odpisać po kolei i patrzeć, na której wskazania sie skończyły.
Uszkodzona(e) sonda(y) lambda-kilka konkretnych pytań.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Na zdjęciach jest błąd i wskazania sond. Ale samochód mógł być nie do końca rozgrzany. A to chyba wpływa na sygnał. Teraz było ponad 1 V na sondzie nr 2 a wczoraj na trasie miałem prawie cały czas 0V tak jak pisałem wcześniej
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
Na 99% druga sonda od strony ściany grodziowej.
Sonda z grzałką zaczyna pracować juz po kilkunastu sekundach od uruchomienia silnika.
Ale sprawdź czy kable nie są pourywane od tej sondy
Masz jednocześnie błąd grzałki i brak sygnału z niej.
Widzę, że masz chyba zrobionego jakiegoś swapa AT --> MT?
Sonda z grzałką zaczyna pracować juz po kilkunastu sekundach od uruchomienia silnika.
Ale sprawdź czy kable nie są pourywane od tej sondy
Masz jednocześnie błąd grzałki i brak sygnału z niej.
Widzę, że masz chyba zrobionego jakiegoś swapa AT --> MT?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
biorę się za zakup.
Tak to był właśnie taki swap. Wiesz może czy zmiana Komputera od starszego xedosa w manualu ma rację bytu w mojej poliftowej? Czy jest to zupełnie inne sterowanie? Denerwuje mnie cały czas świecący check engin. no i jeszcze dławienie silnika przy określonych obrotach żeby zmienić bieg w automacie
Tak to był właśnie taki swap. Wiesz może czy zmiana Komputera od starszego xedosa w manualu ma rację bytu w mojej poliftowej? Czy jest to zupełnie inne sterowanie? Denerwuje mnie cały czas świecący check engin. no i jeszcze dławienie silnika przy określonych obrotach żeby zmienić bieg w automacie
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
Zasymuluj mu bieg N i nie powinien głupieć.
Ew. pogadaj jeszcze z Maliniakiem
Ew. pogadaj jeszcze z Maliniakiem
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dławienie silnika żeby zmienić bieg? to chyba skrzynia AT powinna się dostosowywać do obciążenia i obrotów a nie odwrotnie, w jakich warunkach występuje to dławienie, na jakim biegu, jakie obroty, jaka prędkość, możesz powiedzieć coś więcej jak to wygląda? Trochę Xedów po przekładce już jeździ i nikt się jeszcze nie skarżył na coś takiego.
Co do podmiany kompa to może gładko nie podejść. Po lift miał 2 sondy więcej, czujnik położenia wału na rozrządzie, jakiś Vris był dodatkowy jeszcze z tego co pamiętam na grodzi, inne zegary, idzie to dopasować ale jest z tym trochę rzeźby, soft kompa tez był zmieniony po lifcie. Na pewno bez przerabiania wiązek od kompa się nie obędzie.
Ps, jeśli Cię tak check denerwuje to wykręć żarówkę
przed lifty w ogóle nie miały tej żarówki i dzięki temu większość posiadaczy jeździła szczęśliwa
W twoim przypadku to i tak bez znaczenia jak masz tam z dziesięć błędów...
Jak coś to zapraszam do nas do Płocka na spociwo, mamy tu małe ASO
dla X9 to sie sprawdzi co tam twoją boli 
Co do podmiany kompa to może gładko nie podejść. Po lift miał 2 sondy więcej, czujnik położenia wału na rozrządzie, jakiś Vris był dodatkowy jeszcze z tego co pamiętam na grodzi, inne zegary, idzie to dopasować ale jest z tym trochę rzeźby, soft kompa tez był zmieniony po lifcie. Na pewno bez przerabiania wiązek od kompa się nie obędzie.
Ps, jeśli Cię tak check denerwuje to wykręć żarówkę
Jak coś to zapraszam do nas do Płocka na spociwo, mamy tu małe ASO

Tą sprawę poruszałem już w innym temacie. Nota bene założonym przez Ciebie Tomas2000.
Oto link.
viewtopic.php?f=445&t=197728
Oto link.
viewtopic.php?f=445&t=197728
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości