[TA KL] Gumowy stożek przy poduszce silnika – co to?
Strona 1 z 1
Witam forumowiczów/klubowiczów.
Sprzątając wczoraj w garażu okazało się,iż mam czegoś za dużo.2 takie same części.
A część wygląda mianowicie tak :
Teraz moje pytanie.Gdzie ten gumowy stożek powinien być założony?? Bo chyba zapomniałem czegoś założyć przy składaniu auta a za chiny nie pamiętam z kąt to jest.
Proszę o pomoc,bo jeżeli to coś ważnego to wolał bym mieć to założone.
Pozdrawiam
Sprzątając wczoraj w garażu okazało się,iż mam czegoś za dużo.2 takie same części.
A część wygląda mianowicie tak :
Teraz moje pytanie.Gdzie ten gumowy stożek powinien być założony?? Bo chyba zapomniałem czegoś założyć przy składaniu auta a za chiny nie pamiętam z kąt to jest.
Proszę o pomoc,bo jeżeli to coś ważnego to wolał bym mieć to założone.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
tak myślałem że to będzie z tego miejsca.W sumie to chyba nie aż tak bardzo ważna rzecz skoro auto jeździ i bez niej,ale jak tam była to ją założę z powrotem. Podziękował i pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
To jest takie cosik co nazwalbym kondesator drgan, cos w ten desen nazwy i przeznaczenia
jest jeszcze kilka takich kondensatorow w X9, np 626 GE ma na tylnym zawieszeniu a 626 GF DiTD na poduszce silnika przy rozrzadzie, 323p na skrzyni biegow
jest jeszcze kilka takich kondensatorow w X9, np 626 GE ma na tylnym zawieszeniu a 626 GF DiTD na poduszce silnika przy rozrzadzie, 323p na skrzyni biegow
Znaczy czym więcej gumek tym jazda bezpieczniejsza
Dzisiaj założę to na swoje miejsce
Dzisiaj założę to na swoje miejsce
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Było...trza założyć chociaż niech będzie 90% mazdy Otworzę maskę i mnie ktoś powie...EEEEE nie mas gumki Nie orgyginalna :p
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
te gumki są potrzebne, co prawda przyzwyczailem sie juz w miare do tego ze na postoju auto drży bo jedna z poduszeczek jest walnięta, ale zdecydowanie lepiej sie jezdzi jak nic sie nie trzesie
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Witam, u mnie też "drży" na wolnych obrotach, wibracje przechodzą na całą karoserie i jest to b.denerwujące, czyli może być że mam walnięte te gumy?
Drży u mnie dokładniej dla tego, że silnik wypada co kila sekund ze swojego "rytmu" i w sumie to nie wiem czy drży bo w/w gumy walnięte czy to coś innego.
Pisalem o moim problemie w innym topiku i żadnej konkretnej odpowiedzi nie otrzymałem, wymienilem świece,przewody wysokiego napięcia, poczyściłem przepustnice i jakiś magiczny zawór co to większość go odcina, w sumie nie wiem dalej dla czego, wiecej minusow niż plusów z jego odciecia jest, podpinałem także auto pod komputer i wszytko jest OK, wymieniłaem rure gumową łączącą filtr powietrza z przepustnicą bo była sparciała i popękana i dalej "drży".
W sumie wszystko co mogło by się wiązać z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach i drzeniem, powymienialem i poczyscilem, pominołem silniczek krokowy.
Może ktoś miał coś podobnego co mojej mazdzie dolega, czy warto te gumy powymieniać i jak stwierdzić która uszkodzona, a która nie, czy raczej to silniczek krokowy ?
Drży u mnie dokładniej dla tego, że silnik wypada co kila sekund ze swojego "rytmu" i w sumie to nie wiem czy drży bo w/w gumy walnięte czy to coś innego.
Pisalem o moim problemie w innym topiku i żadnej konkretnej odpowiedzi nie otrzymałem, wymienilem świece,przewody wysokiego napięcia, poczyściłem przepustnice i jakiś magiczny zawór co to większość go odcina, w sumie nie wiem dalej dla czego, wiecej minusow niż plusów z jego odciecia jest, podpinałem także auto pod komputer i wszytko jest OK, wymieniłaem rure gumową łączącą filtr powietrza z przepustnicą bo była sparciała i popękana i dalej "drży".
W sumie wszystko co mogło by się wiązać z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach i drzeniem, powymienialem i poczyscilem, pominołem silniczek krokowy.
Może ktoś miał coś podobnego co mojej mazdzie dolega, czy warto te gumy powymieniać i jak stwierdzić która uszkodzona, a która nie, czy raczej to silniczek krokowy ?
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
No wlasnie ile powinno byc na jałowym obrotów dokładnie?
mam teraz chyba 750 ale nie jestem pewien, mechanik podpinający mazde pod komputer stwierdził ze jest ok, zagladał wczesniej do programu serwisowego na swoim PC.
Kiedy dodaje gazu deilkatnie do 1k obrotow patrząc na obrotomierz, to drgania przenoszone na karoserie sa wyczuwalne tak samo tylko aplituda rośnie proporcjonalnie ze wzrostem obrotow, powyzej 1k obrotow drgania ( wachnięcia w jednostajnej pracy silnika) są niewyczuwalne.
Dodatkowo meczy mnie fakt ze kiedy jade mikra mojej zony z aż 1L silnikiem z 2003 roku nie odczywam żadnych wibracji np: stajac na swiatlach(wolne obroty) , po prostu idealnie, a przeciez mirka to parodia samochodu z silnikiem jak w przeciętnym motorze.
A czy moze byc ze np poduszki pod silnikiem juz sa sparciałe czy cos z nimi nie tak?
mam teraz chyba 750 ale nie jestem pewien, mechanik podpinający mazde pod komputer stwierdził ze jest ok, zagladał wczesniej do programu serwisowego na swoim PC.
Kiedy dodaje gazu deilkatnie do 1k obrotow patrząc na obrotomierz, to drgania przenoszone na karoserie sa wyczuwalne tak samo tylko aplituda rośnie proporcjonalnie ze wzrostem obrotow, powyzej 1k obrotow drgania ( wachnięcia w jednostajnej pracy silnika) są niewyczuwalne.
Dodatkowo meczy mnie fakt ze kiedy jade mikra mojej zony z aż 1L silnikiem z 2003 roku nie odczywam żadnych wibracji np: stajac na swiatlach(wolne obroty) , po prostu idealnie, a przeciez mirka to parodia samochodu z silnikiem jak w przeciętnym motorze.
A czy moze byc ze np poduszki pod silnikiem juz sa sparciałe czy cos z nimi nie tak?
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
Poduszki pod silnikiem mogą być już wybite lecz nie przypuszczam. Co do obrotów na biegu jałowym mam ok 500-600. Zimny silnik bieg N 1500 jak się zagrzeje ok 900 więc dużych wcale nie masz.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
nie chciał bym was straszyć ale w mojej GV trzęsie bo jeden cylinder ma poniżej normy kompresję
spróbuj po kolei wyciągać kable WN i uważnie obserwuj czy po wyciągnięciu któregoś drgania są słabsze od pozostałych albo niech ci zmierzą ciśnienie sprężania
jak będzie ok to poduszki do wymiany
spróbuj po kolei wyciągać kable WN i uważnie obserwuj czy po wyciągnięciu któregoś drgania są słabsze od pozostałych albo niech ci zmierzą ciśnienie sprężania
jak będzie ok to poduszki do wymiany
- Od: 17 kwi 2007, 20:50
- Posty: 145
- Skąd: GND
- Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin
Ojojoj, słabo mi, nie brałem pod uwage tej opcji z kompresja, podobno to silniki nie do zajechania, sprawdze w tym tygodniu jeszcze.
Przy okazji ile jest tych gum i jaki koszt ich ?
Prosze o podanie fachowej nazwy tych gum, zebym dal rade wytlumaczyc w sklepie o co mi chodzi
Przy okazji ile jest tych gum i jaki koszt ich ?
Prosze o podanie fachowej nazwy tych gum, zebym dal rade wytlumaczyc w sklepie o co mi chodzi
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
Gumy masz 4 sztuki. Prawa pod aku,przód ,lewa widoczna,i tylnią koło ściany grodziowej Fachowo ja bym to nazwał poduszkami do silnika
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
smiena napisał(a):Witam, u mnie też "drży" na wolnych obrotach, wibracje przechodzą na całą karoserie i jest to b.denerwujące, czyli może być że mam walnięte te gumy?
ktoras poduche masz do wymiany, ja zrobilem jedna, poszla druga i w sumie zadnej roznicy, pytaj Wieśka, chyba jeszcze ma jakies
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości