Moduł zapłonowy...reanimacja.

Postprzez kirciu » 10 lut 2009, 17:28

Witam wszystkich.Potrzebuje pomocy w temacie modułu zaplonowego do xedosa{padł}.Czy da się jakoś zmodyfikować aby ożyl.Znalazłem opis modyfikacji modułu na forum forda probe lecz nie wiem jak to podlączyć.Na schemacie jest 6 przewodów do modułu i 3 do cewki a w moim xedosie 5 przewodów do modułu i 2 do cewki.Co gdzie jak podłączyć.Bardzo proszę o p[omoc i z góry dziękuę
kirciu
 

Postprzez krasul » 17 lut 2009, 20:31

a powiedz mi co sie dzieje u ciebie z zaplonem i czy nie lepiej wymienic sam modul? sprawdzales czy jest ustawiony zaplon na znakach?
Mazda to mazda i basta.:)
Saab 900 2.3 16V EL900GR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2009, 18:33
Posty: 78
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 929 2,2i HC

Postprzez Globy » 17 lut 2009, 23:29

Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Beny » 18 lut 2009, 15:56


Ja też polecam :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez rawko86 » 3 mar 2009, 16:49

Mazda 323f BA V6 po rozgrzaniu silnika gaśnie na jakieś 10min po czym normalnie odpala i jedzie kolejne kilometry, lecz po każdym zgaśnięciu jedzie coraz krótsze odcinki. W czasie jazdy gwałtownie gaśnie, obrotomierz szybko spada na zero i zostaje na zerze do zatrzymania. Elektryka cała działa normalnie, wyświetla wszystkie kontrolki normalnie i silnik kręci odczuwalnie lżej niż normalnie. Na świecach nie ma iskry. Gaśnie tak samo i na gazie i na benzynie.

CZY POWINIENEM WYSŁAĆ MODUŁ DO REGENERACJI??
Początkujący
 
Od: 27 lis 2008, 01:28
Posty: 5
Skąd: Białystok
Auto: 323f BA GT 2.0 V6 '95

Postprzez mcgregor10 » 23 mar 2009, 18:32

Witam mam podobny problem jak "kirciu"aparat zapłonowy jest po regeneracji,wymieniona cewka,regulator,palec rozdzielacza, madzia jedzie przez jakiś kilometr poczym brak iskry(świece i przewody również wymienione) wszyscy rozkładają rece może ktoś z was wpadnie na pomysł o co chodzi bo jestem juz załamany walcze z tym drobiazgiem od 2-miesięcy POMOCY!!!!! :(
'
Ostatnio edytowano 23 mar 2009, 19:40 przez mcgregor10, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2007, 20:38
Posty: 37
Skąd: Włocławek
Auto: xedos 9 2.0i KF TA,2,3 KJ

Postprzez mckoper » 23 mar 2009, 19:13

Witam,

a gdzie oddawałeś do regeneracji ten aparat, może fuszerkę zrobili?
Podaj jeszcze jaki masz silnik?

Ps.
Popraw temat bo niebawem poleci do kosza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez mcgregor10 » 23 mar 2009, 19:25

aparat naprawiant byłw YAKUZA TORUŃ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2007, 20:38
Posty: 37
Skąd: Włocławek
Auto: xedos 9 2.0i KF TA,2,3 KJ

Postprzez mckoper » 23 mar 2009, 19:27

mcgregor10 napisał(a):aparat naprawiany był w YAKUZA TORUŃ


Nie no tam dobrze robią bo sam tam oddawałem.

Jaki masz silnik?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez mcgregor10 » 23 mar 2009, 19:33

a silnik 2.0 TA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2007, 20:38
Posty: 37
Skąd: Włocławek
Auto: xedos 9 2.0i KF TA,2,3 KJ

Postprzez mckoper » 23 mar 2009, 19:39

2,0i V6 KF
TA to oznaczenie nadwozia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez mcgregor10 » 23 mar 2009, 19:43

Ze starggo aparatu została tylko obudowa a problem jest nadal,niestety we włocławku tylko ja zostałem z xedem 9 tak bym sprawdził z innej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2007, 20:38
Posty: 37
Skąd: Włocławek
Auto: xedos 9 2.0i KF TA,2,3 KJ

Postprzez mckoper » 23 mar 2009, 19:46

Szkoda,że nikogo nie ma,ale możesz sprawdzić od 323BA GT z silnikiem 2,0V6 lub X6 z tym silnikiem.

Ja mam jeden wolny aparat zapłonowy ale od KL'a :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez mcgregor10 » 23 mar 2009, 19:47

Ze starggo aparatu została tylko obudowa a problem jest nadal,niestety we włocławku tylko ja zostałem z xedem 9 tak bym sprawdził z innej
Nawet nie wiecie jak boli-wyjeżdzasz od mechanika robisz 1 km i stoisz w polu(a wszyscy mówią że musi działać)!! smutny
Żona zaczeła pytać czy jeszcze mamy auto!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2007, 20:38
Posty: 37
Skąd: Włocławek
Auto: xedos 9 2.0i KF TA,2,3 KJ

Postprzez Italiano » 23 mar 2009, 20:26

mcgregor10...kłania sie funkcja Edytuj (zmień). Na co pisać post pod postem. I następna sprawa....jak jest już temat odnośnie problemów z aparatem zapłonowym to tam sie trza było dopisać. Po co nam dwa identyczne tematy ? Następnym razem sie popraw ,a tym razem przeniose temat.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez moloyoung » 23 mar 2009, 21:29

Założył temat, zrobił auto i tyle go widzieli... :(

mcgregor, tak znienacka wtrącę bo mi przyszło na myśl: może immo rozłącza lub alarm się przycina i robi ciach z zapłonem? Przynajmniej objawy podobne...
Dawniej:
126p 0.65E '88 :), 126p 0.65E '94 :)
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2008, 23:38
Posty: 47
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda Millenia 2.5i V6 24V '96

Postprzez mcgregor10 » 24 mar 2009, 07:15

Już to przerabiałem ,tam wszystko jest ok.Pierwszy objaw to spalona cewka w aparacie i od tego czasu problemy!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2007, 20:38
Posty: 37
Skąd: Włocławek
Auto: xedos 9 2.0i KF TA,2,3 KJ

Postprzez rawko86 » 24 mar 2009, 19:02

rawko86 napisał(a):Mazda 323f BA V6 po rozgrzaniu silnika gaśnie na jakieś 10min po czym normalnie odpala i jedzie kolejne kilometry, lecz po każdym zgaśnięciu jedzie coraz krótsze odcinki. W czasie jazdy gwałtownie gaśnie, obrotomierz szybko spada na zero i zostaje na zerze do zatrzymania. Elektryka cała działa normalnie, wyświetla wszystkie kontrolki normalnie i silnik kręci odczuwalnie lżej niż normalnie. Na świecach nie ma iskry. Gaśnie tak samo i na gazie i na benzynie.

CZY POWINIENEM WYSŁAĆ MODUŁ DO REGENERACJI??



Przyczyna znaleziona i naprawiona :)
Winny był czujnik położenia walu korbowego
Początkujący
 
Od: 27 lis 2008, 01:28
Posty: 5
Skąd: Białystok
Auto: 323f BA GT 2.0 V6 '95

Postprzez Beny » 24 mar 2009, 20:29

rawko86 napisał(a):Przyczyna znaleziona i naprawiona
Winny był czujnik położenia walu korbowego

miałem kiedys podobną sytuacje,u mnie była zasniedziała wtyczka czujnika.Możesz zrobić fotke i wskazac dokładnie gdzie sie ten czujnik znajduje.Lub który to kabelek leci do niego bo czujnik to chyba na dole silnika jest.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez mcgregor10 » 28 mar 2009, 21:41

Panowie problemów ciąg dalszy!!!CZESKI FILM Dzieki uprzejmosci JACOLA –
( który pożyczył mi aparat zapłonowy) po wymianie madzia nadal nie chce odpalic,może ktoś z was ma jakieś pomysły-POMOCY <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2007, 20:38
Posty: 37
Skąd: Włocławek
Auto: xedos 9 2.0i KF TA,2,3 KJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9