Problem z immobiliserem
Strona 1 z 1
Witam! Problem jest następujący; Zginął kluczyk z czipem, został "golas", na którym auto zapala i po chwili gaśnie. Silnik KF produkcja 92 do 95. Potrzebuje wszelkich informacji na ten temat. Może ktoś ma schemat, czy immo jest zintegrowane w sterowniku czy jest to osobne urządzenie a jeżeli tak to gdzie się znajduje.Proszę o jakiekolwiek info na ten temat. Pozdrawiam i dziękuję.
- Od: 14 sie 2005, 11:05
- Posty: 8
Witam,
pierwsze immo Mazdy miało taką architekturę (dotyczy również rzeczonego xedosa)
pętla + klucze ---> puszka immo <---> sterownik silnika
Prostym wyjściem w tej sytuacji jest doprogramowanie klucza/y...
pierwsze immo Mazdy miało taką architekturę (dotyczy również rzeczonego xedosa)
pętla + klucze ---> puszka immo <---> sterownik silnika
Prostym wyjściem w tej sytuacji jest doprogramowanie klucza/y...
Dobrze kombinujesz...ale wachlowanie kluczykiem musi być poprzedzone pozyskaniem niejawnej informacji.
Wysyłka tylko kompletu i najlepiej z okablowaniem
joke...huhu
Serwis pewnie...
Wysyłka tylko kompletu i najlepiej z okablowaniem
Serwis pewnie...
Hmmmm...na pewno można, choć to bardzo kosztowne w przypadku japów...1,5 klocka (około) u Grabowskiego...huhuhuhuhu
Za ten kesz będziesz miał kilka kluczy wprogramowanych w serwisie
W zależności od regionu Polski ich liczba może się różnić...w Wawce pewnie najmniej![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Za ten kesz będziesz miał kilka kluczy wprogramowanych w serwisie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
W zależności od regionu Polski ich liczba może się różnić...w Wawce pewnie najmniej
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Klucze nie są jednorazowego użytku (mam na myśli transponder, bo po nacięciu...
) i można je wprogramować bez trudu.
Procedura programowania i "code word" jest dostępna tylko dla serwisów.
Chociaż, tak sobie dumam, że można zrobić jakieś dopasowanie, edytując eeprom motki, która siedzi w puszce immo...powodzenia![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Procedura programowania i "code word" jest dostępna tylko dla serwisów.
Chociaż, tak sobie dumam, że można zrobić jakieś dopasowanie, edytując eeprom motki, która siedzi w puszce immo...powodzenia
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A on właściwie wyłącza po 3 s. wtrysk benzyny...iskra jest więc auta z kranem na mieszadle chodzą mimo immobilizacji 
Elektryk napisał(a):A z wtrysków zapewne, niestety odcinane jest sterowanie ?.
No przecież nie "15" huhuhu
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Pewnie, że trzeba...tak na marginesie taka metoda unieruchamiania w gazowej rzeczywistości Polski to lekkie nieporozumienie.
Sądzę, że ok. 80% aut na benzynę ma już kran, a pośród tych 80% całości minimum połowa to dramatyczne instalacje z centarlanym zasilaniem, które chodzą z aktywnym bądź zepsutym immo.
Zawsze polewkę mam jak kołuje jakiś kolo z uszkodzonym immo i żeby uruchomić ponownie żelastwo w ciągu tych 3 ważnych sekund musi zdążyć podnieść rpms żeby mu kran się załączył...
Sądzę, że ok. 80% aut na benzynę ma już kran, a pośród tych 80% całości minimum połowa to dramatyczne instalacje z centarlanym zasilaniem, które chodzą z aktywnym bądź zepsutym immo.
Zawsze polewkę mam jak kołuje jakiś kolo z uszkodzonym immo i żeby uruchomić ponownie żelastwo w ciągu tych 3 ważnych sekund musi zdążyć podnieść rpms żeby mu kran się załączył...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6