Witam,
od niedawna jestem posiadaczem Xesodosa 6 (2.0 V6) LPG. Kupiłem ją półdarmo, ponieważ ma pewne problemy z silnikiem.
Na początku nie miała wolnych obrotów ale ten problem wyeliminowałem( nie były podłączone podciśnienia).
Po tej naprawie nie miała mocy i nie ciężko jej szło wkręcanie do 3000 RPM, powyżej było lepiej ale nie tak jak być powinno, w końcu to prawie 150KM.
Po dalszym rozbieraniu okazało się, ze jest przestawiona na rozrządzie. Ta usterka również została wyeliminowana i teraz pojawił się nowy problem. do 3000RPM jest dobrze, ale powyżej strasznie strzela w wydech.
I tu następują moje pytania:
czy ktoś zetknął się z czymś podobnym?
czy możliwe jest, że przy poprzednich naprawach ktoś zamienił wałki? (chodzi o ssący z lewej głowicy zamieniony z wydechowym z prawej, ustawione są dobrze, te punkciki na kołach zębatych się stykają)
jeżeli to nie wałki to jaka możne być inna przyczyna takiego stany rzeczy?
z góry dziękuję i pozdrawiam
Xedos 6, nie wkreca sie na obroty, brak mocy
Strona 1 z 1
Strzela na beznyzie i na gazie? Jaka instalacja?
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
strzela, w sumie to napi*****a w wydech i na gazie i benzynie.
Instalacja mieszalnikowa, ale jest ustawiona dobrze wiec to nie ona jest przyczyną.
Świece NGK ok 1000km przebiegu, przewody są dobrze powpinane.
Najbardziej mi zalezy na informacji dot. tych wałków. Czy da sie zamienić i czy sa identyczne.
A może to wina jakiegos czujnika?
Instalacja mieszalnikowa, ale jest ustawiona dobrze wiec to nie ona jest przyczyną.
Świece NGK ok 1000km przebiegu, przewody są dobrze powpinane.
Najbardziej mi zalezy na informacji dot. tych wałków. Czy da sie zamienić i czy sa identyczne.
A może to wina jakiegos czujnika?
- Od: 22 kwi 2010, 10:33
- Posty: 5
- Skąd: Koluszki
- Auto: Xedos 6 2.0 V6
a zaplon masz dobrze ustwiony? sprawdzales kody bledow komputera?
Zerknij jeszcze na koła rozrządu bo w xedosie lewa i prawa głowica są określane od strony skrzyni biegów a nie od rozrządu, czyli patrząc od strony rozrządu to po lewej stronie masz mieć koło rozrządu z literką "R" a po prawej z literką "L".
- Od: 4 sie 2007, 19:15
- Posty: 78
- Skąd: Koszalin
- Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi
a ustawiasz zaplon tak jak fabryka przykazala w trybie serwisowym?
zrobiłem test diodowy i wyskoczyły 24 i 17 (w tej kolejności, nie wiem czy to ma znaczenie)
resetowałem też komputer i dalej są te same błędy.
jak się wprowadza auto w tryb serwisowy?
Kółka były dobrze, ale przy fabrycznym ustawieniu rozrządu (na znaki, wszystkie sie idealnie zgadzały) powyżej 3000 RPM strasznie strzelał w wydech. Teraz jest ustawiony inaczej i nie strzela.
resetowałem też komputer i dalej są te same błędy.
jak się wprowadza auto w tryb serwisowy?
Kółka były dobrze, ale przy fabrycznym ustawieniu rozrządu (na znaki, wszystkie sie idealnie zgadzały) powyżej 3000 RPM strasznie strzelał w wydech. Teraz jest ustawiony inaczej i nie strzela.
- Od: 22 kwi 2010, 10:33
- Posty: 5
- Skąd: Koluszki
- Auto: Xedos 6 2.0 V6
w trybie serwisowym ustaw wolne obroty, sprawdz TPS'a i ustaw zaplon – jak zmienia sie wolne, znow ustaw obroty i znow zaplon – i tak az bedziezs mial na 100% dobrze ustawione. Na koniec jeszcze raz sprawdz TPS'a. I przy okazji zerknij jak masz slimaka ustawionego. Jak nie mozesz ustawic niskich – sprawdz elektromagnes (silniczek "krokowy") czy nie przepuszcza. jak masz czarna swiece z "5" – egr przepuszcza i tez bedzie zonk z moca.
to tyle wnioskow po walce z moja madzia – wreszcie zrobiona
pozdr
cr3pt
to tyle wnioskow po walce z moja madzia – wreszcie zrobiona
pozdr
cr3pt
Hack sat never die...
Welcome to...:
sputnik-sat.info | dvhk.pl | sat-television.com
Welcome to...:
sputnik-sat.info | dvhk.pl | sat-television.com
- Od: 26 mar 2008, 00:53
- Posty: 56
- Skąd: Giżycko
- Auto: Peugetot 407
Dzień dobry!
To mój pierwszy post na tym forum i niestety ale musze do was napisac poniewaz mam klopot z moja Mazda. Po wymianie uszczelek pokrywy zaworów zauważyłem ze samochod nie jest juz taki dynamiczny, co wiecej po wymianie swiec zaplonowych i przewodów zapłonowych wciaz jest to samo i nie wiadomo co to jest. Przyznam szczerze ze nie jestem mechanikiem i dla mnie te sprawy to czarna magia. Czy mial ktos taki problem jak ja???
To mój pierwszy post na tym forum i niestety ale musze do was napisac poniewaz mam klopot z moja Mazda. Po wymianie uszczelek pokrywy zaworów zauważyłem ze samochod nie jest juz taki dynamiczny, co wiecej po wymianie swiec zaplonowych i przewodów zapłonowych wciaz jest to samo i nie wiadomo co to jest. Przyznam szczerze ze nie jestem mechanikiem i dla mnie te sprawy to czarna magia. Czy mial ktos taki problem jak ja???
- Od: 18 maja 2010, 17:03
- Posty: 6
- Auto: Xedos 6 2.0 24v
Dzisiaj mięli sprawdzać jeszcze ciśnienie paliwa na listwie więc jutro będę wiedział więcej na ten temat. Są jeszcze podejrzenia odnośnie przesunięcia paska rozrządu i brudnego filtra paliwa, no ale zobaczymy jak to się wyklaruje w ciągu kilku następnych dni. Rozwalił mnie mechanik i powiedział mi że nie może podłączyć jej do komputera bo jest za stara hehehe a to 1997 rok i pewnie nie ma oprogramowania. Jak będzie wymyślał jakieś bzdury to chyba będę zmuszony odebrać ją i uśmiechnąć się do kogoś innego. Wymienione były na pewno 2 pokrywy bo specjalnie się temu przyjrzałem z bliska. Mam nadzieję że to jednak ten filtr paliwa...
- Od: 18 maja 2010, 17:03
- Posty: 6
- Auto: Xedos 6 2.0 24v
DymeK dobrze mówi
sam przechodziłem wymiane uszczelek w weekend i też obstawiam że czegoś Ci nie podłączyli, może Vris? jest dużo podciśnień więc o pomyłkę w składaniu nie trudno.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6