Wysokie obroty biegu jałowego – samoczynnie wzrastają

Postprzez VIP » 8 lut 2005, 14:26

Witam obroty na wskazniku sa dobre ale jak przejade sie z jakies 5 km i sie zatrzymam to mam obroty w granicach ok 2 tys jak zgasze silnik i poczekam jakies 10 min to potem jest okey

ale po przejechaniu kolejnych obroty znowu wzrastaja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez cobrajas » 8 lut 2005, 15:06

za mału płynu w układzie chlodzenia!!
Dlaczego auta nie jeżdżą w BOOOOOK??

http://republika.pl/cobrajas/mazda/
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2004, 14:58
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 GE; '95; 5D

Postprzez VIP » 8 lut 2005, 17:27

kurde znowu te problemy z tym plynem.

ciagle mi go brakuje juz mam dosyc tego :) ale dlaczego plyn ma wplyw na obroty ?

mysle ze moze jakis czujnik jest i jak widzi malo plynu to zwieksza obiekt zeby jakos wydolic chlodzeniem z tak mala iloscia plynu ?

dzieki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez nemi » 8 lut 2005, 20:19

Kurde masz tak awaryjną tą mazdę, że Ci szczerze współczuje. Mam nadzieję, że mojej to nie dotknie, a Tobie życzę żeby się xedos nie psuł. Sory za to, że nie na temat ;)

pozdr.
nemi
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez VIP » 8 lut 2005, 21:06

heheh no spoko :) wiesz przez rok czasu bylo okey :) a teraz to juz rece opadaja :) teraz przymiezam sie do remontu chce wymienic rozazad kompletny i odrazu uszczelki pod glowica, pod deklami i neich jak rozbiora popatrza co z nia jest nie tak.

wiecie ile moga kosztowac uszczelki originalne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Długi » 8 lut 2005, 21:53

VIP napisał(a):dlaczego plyn ma wplyw na obroty ?


Bo zawór IACV jest wygrzewany przez wodę (zawiera bimetal), iedy ni ma płynu zawór wyziębia się i pracuje jak na zimnym silniku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez VIP » 8 lut 2005, 22:08

Dziekuje za profesionalna :) odpowiedz :)

Mam jeszcze pytanie ile kosztuja originalne

rozrzad kompletny

uszczelka pod glowica x 2

uszczelka pod dekiel x 2

i robocizna najlepiej w ASO :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Długi » 8 lut 2005, 22:19

chyba będę musiał odpowiedzieć jutro przypominij się na PW
Dlaczego chcesz wymieniać uszczelki pod głowicami?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez VIP » 9 lut 2005, 12:48

bo chyba mi gdzies tam ucieka woda bynajmniej tak na to wskazuje , napewno brakuje i nei widac zeby cieklo, do tego ciagle sie zapowietrza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez marek » 9 lut 2005, 13:25

bo chyba mi gdzies tam ucieka woda bynajmniej tak na to wskazuje , napewno brakuje i nei widac zeby cieklo, do tego ciagle sie zapowietrza.


A sprawdzałeś czy nie ucieka przez pompę wody??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez VIP » 10 lut 2005, 01:23

zagadalem wszedzie i nei widze zeby gdzies cieklo druga sprawa to bardzo malo ucieka tego :) wiec mozliwe ze nie zauwazalnie.

kurde dolalem mu plynu weszlo 0,5 l i dalej mam tak jak by na ssaniu :) tzn ten bimetal dalej jest niedogrzany bo mam 1,5 tys obrotow !! ale juz po dolaniu plynu spadlo o polowe to juz cos :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez nor » 15 lut 2005, 09:09

Nie wiem czy w naszych sprzetach jest cos takiego jak silniczek krokowy, ale u kumpla w polonezie byly podobne objawy i przyczyna byl wlasnie ten silniczek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez VIP » 15 lut 2005, 17:18

tez myslalem o tym i napewno jest tylko gdzie :) myslalem zeby go przeczyscic :) bo moze on nawala :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Puhcio » 15 lut 2005, 19:40

nemi napisał(a):Kurde masz tak awaryjną tą mazdę


Tak, jak moja :|

VIP napisał(a):odrazu uszczelki pod glowica


Nie wiem, jak jest u Ciebie, ale mi 3 razy uszcelniali, zanim przestało cieknąć ...

VIP napisał(a):kurde znowu te problemy z tym plynem.

ciagle mi go brakuje juz mam dosyc tego


Ja jush wymianiałem chłodnicę :| + węzyki układu chłodzenia ....

Objawiało się to tym, że wężyk był pęknięty ... lał się płyn na gorący silnik i wileka para była ... jaby się palił silnik .... o tego uszkodziło mi czujnik i sie chcek engine świeci <killer>

Ps. Nie wiem, jak inne xedosy/millenie, ale moja jest cholernie awaryjna

Wymianiany był rozrząd niedawno....

Koło pasowe poszło ... itp ... :|
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez VIP » 15 lut 2005, 21:56

HEHE :)

sluchaj ja tez wymienialem chlodnice :)

a przed wymiana chlodnicy wymienialem co chwile jakies wezyki od chlodnicy te z tylu kolo nagrzewnicy bo coraz to z ktorego parowalo :)

i tak nie wiem czy nie paruje malutka z niektorych , szykuje sie do wymiany wszystkich przewodow dla pewnosci

a rozrzad teraz chce wymieniac i mysle o uszczelce pod glowica ale nie wiem :)

ty mowisz ze 3 razy suzczelniales glowice ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Puhcio » 15 lut 2005, 22:09

VIP napisał(a):ty mowisz ze 3 razy suzczelniales glowice


No niestety w autoboxie 2 razy ... raz kosztowała(komplet) 600 zł, walnęła, wymiana gwarancyjna + 200 zł ... ta tesz poszła (gumowe) ... a poetm zrobili papierową ... i teraz jeh nie cieknie :D
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez VIP » 15 lut 2005, 23:15

uszczelki gumowe poszly i papierowe trzymia ? a aluminiowe ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Puhcio » 16 lut 2005, 15:48

VIP napisał(a):uszczelki gumowe poszly i papierowe trzymia


nom :)

Ale papierowej nie robilem w autoboxie :P


VIP napisał(a):a aluminiowe


nie zastanawialemsie
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez VIP » 16 lut 2005, 17:27

hmm ale powiedz zalozyli ci originalne i nie zdaly egzaminu ? a te papierowe to co to sa original ?

poradz bo mnei czeka wymaina chyba :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Puhcio » 16 lut 2005, 17:51

VIP napisał(a):originalne


dobre pytanie – chyba nie (auto jest taty ...)

VIP napisał(a):nie zdaly egzaminu


Dokładnie, gdzie się podjechało, odrazu była plama oleju :|

VIP napisał(a):a te papierowe to co to sa original


Nie, zresztą nie wiem, ale chyba nie, robione na wymiar i teraz nie cieknie :)

VIP napisał(a):poradz bo mnei czeka wymaina chyba


Życzę, mocnych nerwów !! Widać, że trafił Ci się taki awaryjny egzemplarz jak mój,

Ps. Przy napawie układu chłodzenia, uszkodzili rurkę od klimy (w lato zeszły rok) grrr a poetm na szcęście naprawili :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6