Xedos zgasł i już nie zapalił – podejrzewany immobiliser

Postprzez b2 » 25 paź 2004, 18:54

Dzisiaj, wracam z miasta do chaty, dojeżdżam na luzie na czerwone...nagle jakby zadławienie i silnik kaput. zgasł i nie odpala. palą się prawidłowo wszystkie kontroli, rozrusznik kręci, silnik jakby łapie i gaśnie znowu. Stało się to ot tak, po prostu. Co ciekawe, po przekręcenia zapłonu zapala sie kontrolka immobilisera. nie gaśnie nawet po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka. Wygląda mi to na to, że immo się zesrał i odcina mi paliwo. Kombinowałem z kluczykami ale z żadnym nie idzie. Jakies pomysły? Gdzie w ogóle tego szukać?

A może to wyłącznik bezładnościowy się uruchomił? Ale w nic nie uderzyłem, w żadną dziurę nie wjechałem. Gdzie on jest?

Auto tankowane tylko na firmowych stacjach, filtry wymieniane 10kkm temu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Tiber » 28 paź 2004, 08:50

hmm dziwna sprawa. Ja ostatni zakladalem radio i z jednego kabla zsunela sie izolacja przy wkladaniu podlaczonego radyjka mialem pokaz sztucznych ogni i radyjko sie wylaczylo. Oprocz radyjka wylaczyla sie lampka, centralny zamek i wlasnie immobiliser. Myslalem ze poszla polowa bezpiecznikow, a skonczylo sie na jednym 15A. Az sie zdziwilem ze jeden bezpiecznik moze narobic takiej boruty.
Tylko ze u mnie kontrolka immo sie wogole nie zapalala.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2004, 22:06
Posty: 54
Skąd: zabrze

Postprzez Jacol » 24 paź 2006, 19:54

ja też miałem podobą akcje dzisiaj w mojej MX3. Wkładałem radyjko, a tu nagle zonk, wszystko zgasło... okazało się ze to jeden 15A bezpieczniczek :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez slav » 24 paź 2006, 21:54

b2 napisał(a): dojeżdżam na luzie na czerwone...nagle jakby zadławienie i silnik kaput


dziwne za na uruchomionym silniku ewentualnie by padl. i czy czasem immo nie odcina zaplonu a nie paliwa?
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez newbie » 24 paź 2006, 22:03

...
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez mayer » 24 paź 2006, 22:26

drof napisał(a):czy czasem immo nie odcina zaplonu a nie paliwa

jesli był zakładany za odra to niemiaszki kochaja imm podłączaś pod odciecie zapłonu i jednoczesnie wpinaja się w przewody zasilania pompy paliwa. najprawdopodobniej immo zrobił zwarcie na pompie paliwa to dawałoby efekt zadławienia i tego krótkiego załapywania. poszukaj przewodów które ida od pastylki zaprowadzą cie do centralki immo i z niej powinny wyjść przewody wpinajace się w obwód + na stacyjce oraz dwa przewody pedzące w kierunku tunelu lewarka zmiany biegów to jest właśnie odciecie pompy przetnij je i zmostkuj pompa bedzie chodziła . Najlepiej wywal to G...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez slav » 24 paź 2006, 22:35

mayer napisał(a):jesli był zakładany za odra to niemiaszki kochaja imm podłączaś pod odciecie zapłonu i jednoczesnie wpinaja się w przewody zasilania pompy paliwa.

tak tylko sobie gdybalem ;) co by niebylo to i tak lipa ze przy wlaczonym silniku zadzialalo,
a z wyrzuceniem immo to chyba najlepsza rada na to dziadostwo.

apropo mayer, chyba masz jakis dar w rekach bo od tej pory co bylem u Ciebie wszystko dziala bez zarzutu <lol>
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez mayer » 24 paź 2006, 22:58

<czarodziej> mayer :)
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Grzyby » 25 paź 2006, 15:14

drof mayer

b2 napisał(a):25 Paź 2004

:D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Jacol » 25 paź 2006, 15:40

świeży temacik :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez slav » 25 paź 2006, 16:33

Grzyby napisał(a):drof mayer –

b2 napisał:
25 Paź 2004



o kurcze hahaha faktycznie ale wpada

ale spoko sprawdzalem tylko wasza czujnosc ;)
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6