Witam
mam taki problemik z xedosem 2.0 V6 a mianowicie, jak idzie normalnie to idzie, aż nagle zaczyna przerywać traci ducha i staje i zaczyna się odpalanie które trwa trochę czasu zanim załapie.jak odpali to przy delikatnym dodawaniu gazu zadusza się muszę go porządnie przegazować ażeby nie zadusił się nie mam już pojęcia co to może być, wymieniałem mu przepływkę sondę lambdę i nic nadal to samo, jeśli ktoś miał taki problę proszę o rady gdzie szukać przyczyny, będę wdzięczny za wszelkie info
Przerywa, albo nie odpala
Strona 1 z 1
Uszkodzony komputer wtrysku (ECU).
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):Uszkodzony komputer wtrysku (ECU).
a Ty co

Hugo napisał(a):Uszkodzony komputer wtrysku (ECU).
Wątpię.
Ja bym obstawiał pompę paliwową... Sprawdź ciśnienie na listwie wtrysków. Filtr paliwa jak rozumiem sprawny, nie zapchany?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
A reszta co?? Też wróżkiBartek1986 napisał(a):a Ty co wróżka..
Od kilku lat jeździłem autami Mitsubishi, a w Maździe jak zauważyłem ECU jest produkcji Mitsubishi, w któych często dochodzi do jego uszkodzenia, w skutek czego objawy są nieraz identyczne jak u kolegi slavko500. Trochę się na tych autach znam. Cóż może nie trafiłem w samo sedno, ale gdzie jest napisane, że Wy akurat macie rację?
P.S. Jak nie masz nic do dodania to nie zaśmiecaj forum głupimi tekstami.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):A reszta co?? Też wróżkiBartek1986 napisał(a):a Ty co wróżka..![]()
Od kilku lat jeździłem autami Mitsubishi, a w Maździe jak zauważyłem ECU jest produkcji Mitsubishi, w któych często dochodzi do jego uszkodzenia, w skutek czego objawy są nieraz identyczne jak u kolegi slavko500. Trochę się na tych autach znam. Cóż może nie trafiłem w samo sedno, ale gdzie jest napisane, że Wy akurat macie rację?
P.S. Jak nie masz nic do dodania to nie zaśmiecaj forum głupimi tekstami.
Też miałem kilka miśków i tam najczęstszą przyczyną padanie ECU były kondensatory. Po prostu po kilku latach wysychały i wystarczyło je w porę wymienić. W tym przypadku pokusił bym się o sprawdzenie pompy paliwa jeśli się zaciera to po kilku minutach pracy będzie dawać mniejsze ciśnienie i motor zgaśnie lub nie da sie przekroczyć 2000-3000 obrotów. Jeśli jest mało paliwa w zbiorniku pompa może nie mieć smarowania i się zacierać dlatego objaw pojawia się przy niskim stanie benzyny. Jak masz ponad połowę w baku pompa jest całkowicie zanurzona i ma lepsze smarowanie. jeśli ją wymontujesz być może jeszcze uda się ją uratować. Poszukaj dobrego speca. Na początek możesz dolać środka do czyszczenia i smarowania układów wtryskowych np STP za 18zł.
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
- Od: 26 lut 2007, 12:53
- Posty: 130
- Skąd: Bełchatów
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6