Długi czas odpalania silnika – problem rozwiązany
Strona 1 z 1
Moja MAZDA XEDOS 6 2.0 V6 zawsze rano, gdy jest jeszcze dość chłodno i na szybach jest szron nie chce szybko zapalic.
Rozrusznik kreci jakies 5 sekund i silnik odpala, ale wydaje mi sie, ze powinien zapalic szybciej...
Prosze o Waszą porade, czy trzeba wymienic świece, kable czy może jest to poważniejsza usterka ?
Rozrusznik kreci jakies 5 sekund i silnik odpala, ale wydaje mi sie, ze powinien zapalic szybciej...
Prosze o Waszą porade, czy trzeba wymienic świece, kable czy może jest to poważniejsza usterka ?
Ostatnio edytowano 19 wrz 2007, 20:30 przez Bebek0, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 wrz 2007, 21:08
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r
Masz lpg?
Skoro ci chodzi bardzo dobrze bez drgań nie gubi zapłonów nie szarpie silnikiem itp. to nie masz sie czym przejmować.
5 s to nie jest tak dużo.
mnie tez po jeździe na lpg na odpalenie trzeba czasem nawet ok 3s.
Skoro ci chodzi bardzo dobrze bez drgań nie gubi zapłonów nie szarpie silnikiem itp. to nie masz sie czym przejmować.
5 s to nie jest tak dużo.
mnie tez po jeździe na lpg na odpalenie trzeba czasem nawet ok 3s.
Przy V6 to chyba normalne że zapalenie zajmuje troche więcej czasu – jakoś mam takie odczucie – no ale jeżeli to jest 5sek to troche jakby dużo przy dość wysokiej temp – a nie ma żadnych problemów z kablami
Nie dzieje się tak szczególnie przy wilgotnej pogodzie??
No i w temacie to przydałoby się napisać jaki to samochód żeby od razu było wiadomo.
No i w temacie to przydałoby się napisać jaki to samochód żeby od razu było wiadomo.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
A ja bym zaczął od filtrów.
Poza tym mała ilość paliwa wpływa na przedłużanie się czasu odpalania auta
Poza tym
Bardzo bardzo proszę – zrób to
Poza tym mała ilość paliwa wpływa na przedłużanie się czasu odpalania auta
Poza tym
Porek napisał(a):proszę zapoznaj się z regulaminem, popraw temat i nie pisz drukowanymi – oznacz to krzyk i nie jest mile dla innych.
Bardzo bardzo proszę – zrób to
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Moj xed odpalał po pierwszym obrocie wału. Obecne autko niestety nie ale znam przyczynę. Jeśli zaczęlot o się teraz jak jest wilgotno tzn, że masz do wymiany kable WN. A jak jest na ciepłym silniku, czy tuż po zgaszeniu ponownie długo musisz kręcić?
Dziekuje za odpoweidzi.
Jak silnik juz zapali (po kilku sekundach) to za drugim razem zapala od razu – bez problemu, jak jest ciepły to tez zapala bez problemu.
Jak silnik juz zapali (po kilku sekundach) to za drugim razem zapala od razu – bez problemu, jak jest ciepły to tez zapala bez problemu.
nor napisał(a):Moj xed odpalał po pierwszym obrocie wału. Obecne autko niestety nie ale znam przyczynę. Jeśli zaczęlot o się teraz jak jest wilgotno tzn, że masz do wymiany kable WN. A jak jest na ciepłym silniku, czy tuż po zgaszeniu ponownie długo musisz kręcić?
- Od: 15 wrz 2007, 21:08
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r
Bebek0 napisał(a):O jejku, Przepraszam
po prawej stronie każdego twojego posta masz taki okrąglutki przycisk "zmień". Klikając ten przycisk możesz edytować treść swojej wiadomości uzupełniając ją lub poprawiając, zamiast pisać jedną pod drugą
Klikając ten ładniusi przycisk po prawej stronie pierwszego posta w temacie którego jesteś autorem, możesz zmienić nazewnictwo tematu do takiej zgodnej z powszechnie panującymi na forum regułami których pigułkę znajdziesz w przyklejonym w tym dziale REGULAMINIE. Przeczytaj! – masz 4 godziny
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
podepnę sie bo moje problemy są podobne u mnie wygłąda to tak:
– kręcę 3 do 4 sek – odpala
– kręcę 1,5 sek nie odpala ale wtedy słyszę buczenie z tyłu, buczenie niknie kręcę jeden obrót pali – to buczenie to chyba pompa paliwowa
w serwisach mazdy w Łodzi powiedzieli: w pierwszym że jest przerwa na przewodzie czujnika halla wału korbowego, chyba bujda.... nie wiem. w drugim serwise powiedzieli że wszystkie czujniki halla sprawdzili i że są ok, ale usterki nie usunęli nakładli mi że to wina komputera, ale nie są pewni bo na mini demonstracji ich koncepcja padła.
moje pytania : dlaczego pompa paliwa załącza się dopiero po ok.1,5 do 2 sek i co myślicie o moim problemie, a właściwie mojej madzi?
nie mam klimy jeżdżę tylkona benzynie
filtry, przewody wn świece wymienione i żadnej zmiany
– kręcę 3 do 4 sek – odpala
– kręcę 1,5 sek nie odpala ale wtedy słyszę buczenie z tyłu, buczenie niknie kręcę jeden obrót pali – to buczenie to chyba pompa paliwowa
w serwisach mazdy w Łodzi powiedzieli: w pierwszym że jest przerwa na przewodzie czujnika halla wału korbowego, chyba bujda.... nie wiem. w drugim serwise powiedzieli że wszystkie czujniki halla sprawdzili i że są ok, ale usterki nie usunęli nakładli mi że to wina komputera, ale nie są pewni bo na mini demonstracji ich koncepcja padła.
moje pytania : dlaczego pompa paliwa załącza się dopiero po ok.1,5 do 2 sek i co myślicie o moim problemie, a właściwie mojej madzi?
nie mam klimy jeżdżę tylkona benzynie
filtry, przewody wn świece wymienione i żadnej zmiany
- Od: 10 mar 2008, 20:43
- Posty: 23
- Auto: xsedos 2,0 , v6, 24v, 144 KM,
GrzegorzR napisał(a):dlaczego pompa paliwa załącza się dopiero po ok.1,5 do 2 sek i co myślicie o moim problemie, a właściwie mojej madzi?
a nie jest tak,ze jak przekrecisz kluczyk ona na chwilke zabuczy i zlapie cisnienie w ukladzie paliwowym.Wylaczy sie,wtedy krecisz rozrusznikiem,odpalaja sie wtryski,paliwko leci,cisnienie spada i wowczas zalacza sie ponownie pompa.Wydaje mi sie,ze tak powinno byc ale moze sie myle
-
waldii
nie mam pojęcia co dalej robić
spróbuję jeszcze sprawdzić błędy może to mi coś podpowie zobaczymy
a tak na marginesie to naprawiłem czujnik paliwa nie było masy
zaczął mi swiecić abs też problem coś ta madzia mnie nie lubi
pozdrawiam
spróbuję jeszcze sprawdzić błędy może to mi coś podpowie zobaczymy
a tak na marginesie to naprawiłem czujnik paliwa nie było masy
zaczął mi swiecić abs też problem coś ta madzia mnie nie lubi
pozdrawiam
- Od: 10 mar 2008, 20:43
- Posty: 23
- Auto: xsedos 2,0 , v6, 24v, 144 KM,
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6