[Xedos6 CA] Kody błędów – nr 17 (lewa, przednia sonda lambda)

Postprzez kriskus » 20 gru 2010, 22:22

A właśnie, ma ktoś może schemat jak te wszystkie wężyki powinny być podłączone?
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2005, 03:30
Posty: 275 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz / Gdańsk
Auto: BAZ5, CAKL, CRRF7J

Postprzez jedrzej07 » 21 gru 2010, 00:11

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 42f380e253

to jest schemat, na pierwszy rzut oka przerazajace ale jak sie w to zaglebic to jest dosc proste ;) jak ja to opanowalem to tez dasz rade :) <faja>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez jarusiek » 21 gru 2010, 17:34

podciśnienia sprawdzę dzisiaj wieczorem. Tak się zastanawiam- czy podane objawy może również ujawniać walnięty przepływomierz ?? Jakiś czas temu czyściłem pierwszy raz filtr stożkowy- mam do tego 2 płyny firmy K&N, jeden do czyszczenia, następnie drugi do konserwacji/nawilżenia przed założeniem. Może przez ten płyn coś się pokiełbasiło ? Ale znowu, nie pokazuje żadnego błędu związanego z przepływomierzem chyba... Da radę jakoś sprawdzić przepływomierz?

Gdybym tylko miał w rejonie podobnego Xedosa to by szybciej poszło, ale niestety <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez Tubi » 22 gru 2010, 00:18

Jak sonda padnięta takie właśnie jaja się robią.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez lukkil » 22 gru 2010, 00:27

co do błędu 26:

Kod: Zaznacz cały
http://ford-probe.net/index.php?option=com_content&task=view&id=131&Itemid=40
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez jarusiek » 22 gru 2010, 00:33

wymienię więc sondę i zobaczę czy będzie poprawa- w razie jej braku, pozostanie na zapas <faja> Posiadał zdaje się Ktoś na zbyciu niedawno NTK ? Co polecacie?
lukkil już to widziałem, ale dzięki :) Po wymianie lambdy, dobiorę się do okolic zbiornika i sprawdzę co i jak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez domi1978 » 23 gru 2010, 15:35

Kolego pierwsze sprawdz sondę,pewnie padnięta a co do błędu 26 to prawdopodobnie czujnik padł pochłaniacza oparów paliwa,czesty błąd-przypadkiem nie czuć paliwa nieraz w komorze silnika ?-z tym kodem 26 smiało jeździć.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Postprzez jarusiek » 29 gru 2010, 15:51

Lambdę wymieniłem- wczoraj trochę pojeździłem w drodze do stacji narc. i wszystko ok, spalanie jakby mniejsze :) Po zamontowaniu nowej lamby,resecie komputera, i ustawieniu TPS pozostaje jedynie ten błąd 26- co prawda nie przeszkadza mi on, ale rezerwa zauważalnie wcześniej się załącza(poniżej pierwszej kreski stanu <oczy> Kiedyś następowało to dopiero gdy wskażówka zbliżała się do końca), co pewnie jest związane z słabym odpowietrzaniem układu.

Jeszcze jeden problem pozostał- niby TPS ustawiony wszystko ok rzadnych błędów, ale obroty jakby zawieszają się na wyższych niż ustawione :( W trybie serwisowym po regulacji TPS ustawiam obr. na biegu jałowym na poziom ok 750, po wyjęciu zworki jest ok troszeczkę niżej ok. 650-700. Jednak w trasie zauważyłem że obroty nie zawsze spadają do tych ustawionych- tj. zatrzymają się w okolicy 1200-1000, już na rozgrzanym silniku <glupek2>

Czyżby to jeszcze wina przepływki? Czy też krokowiec...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez 3kman » 12 sty 2011, 00:48

Mam ten sam błąd 26 i mam dokładnie te same objawy co u Ciebie. Przerobiłem już wszystkie możliwe elementy poza krokowcem. Szukam obecnie do mojego silnika, póki co problem rozwiązałem podkręcając troszkę wolne obroty na przepustnicy do 1k w momencie gdy spadają obroty robi się ledwo 500 obr co nie jest już tak uciążliwe jak 200-300.

Chyba, że przyczyna pojawienia się tego kodu ma tu coś do powiedzenia, ale jak?
Początkujący
 
Od: 3 sie 2009, 23:15
Posty: 4
Skąd: Gdańsk/Lublin
Auto: Xedos 6/1.6/B6/97r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6