Kody błędów (dwu- i czterocyfrowe)

Postprzez deejay27 » 22 kwi 2014, 21:19

Co do błędów dotyczących czujnika położenia wału , to polecam wziąśc miernik i zmierzyc jego opornośc , u mnie też błyskało a był sprawny . Powinien mieć wartośc około 600 OHM
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Crenshaw » 23 kwi 2014, 08:06

Skorpion, taki temat już jest, lepiej by było gdybyś się podłączył pod istniejący, bo więcej osób zobaczy twój problem. Przenoszę.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez skorpion1985 » 23 kwi 2014, 10:06

deejay27 napisał(a):Co do błędów dotyczących czujnika położenia wału , to polecam wziąśc miernik i zmierzyc jego opornośc , u mnie też błyskało a był sprawny . Powinien mieć wartośc około 600 OHM


Trzeba go wyjąć żeby sprawdzić czy jak ?
skorpion1985
 

Postprzez deejay27 » 23 kwi 2014, 10:17

Nie, wystarczy kostke rozpiąć
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez skorpion1985 » 23 kwi 2014, 13:03

deejay27 napisał(a):Nie, wystarczy kostke rozpiąć


Tą która jest podpięta do aparatu zapłonowego tak ? a jak dokładnie z niej zmierzyć miernikiem ? Właśnie wczoraj tą kostkę samą zmieniłem bo poprzednia była pęknięta i teraz wyrzuca mi tylko błędy 03 23
skorpion1985
 

Postprzez deejay27 » 23 kwi 2014, 13:20

A auto już normalnie pracuje? Ja miałem przerwany jeden pin w tej kostce na aparacie zapłonowym , z tej kostki idą przewody m.in do czujnika położenia wału, i właśnie wywalało bład tego czujnika , Lecz po zmierzeniu samego czujnika okazało się że jest on dobry. W okolicy rozrządu powinieneś miec gdzieś kostkę od której przwód będzie schodził na dół silnika , to właśnie przewód czujnika wału. Co do podłaczenia to nie pamiętam dokładnie , bo kostka ma zdaje się trzy piny . Najlepiej ktoś kto ma pojęcie o elektronice by sie wypowiedział , albo podjedz do jakiegoś elektryka , pokaż palcem co ma Ci pomierzyc , i po problemie .
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez skorpion1985 » 23 kwi 2014, 13:31

deejay27 napisał(a):A auto już normalnie pracuje? Ja miałem przerwany jeden pin w tej kostce na aparacie zapłonowym , z tej kostki idą przewody m.in do czujnika położenia wału, i właśnie wywalało bład tego czujnika , Lecz po zmierzeniu samego czujnika okazało się że jest on dobry.


Auto pracuje już inaczej wcześniej jakoś sinikiem trzęsło na postoju. Jak zmieniłem kostkę tą która wchodzi do aparatu zapłonowego to właśnie już nie trzęsie tylko wyrzuca jeszcze 03- czujnik tem. silnika i 23- czujnik lambda inne o których wcześniej pisałem poginęły. Gdzie jest ten czujnik temperatury silnika a ten czujnik lambda to podejrzewam że chodzi o sondę tak ? to ona idzie do wydechu. Jeszcze jedno nie świeci mi się kompletnie kontrolka ładowania akumulatora. Czy to podczas jazdy czy na postoju na zapalonym zapłonie nie świeci się nic. Żarówka odpada. Mierzyłem miernikiem aku i jest 12.93 V nie postoju a zapalonym nie patrzyłem.
skorpion1985
 

Postprzez deejay27 » 23 kwi 2014, 13:59

Weż wykasuj wszystkie błędy odłaczając klemę od aku i wciskając pedał stop na parę sekund . Pojeżdzij trochę i od nowa sprawdz błedy. Z tą kontrolką to ciekawa sprawa , może jakiejś masy gdzieś nie ma.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez skorpion1985 » 23 kwi 2014, 14:02

deejay27 napisał(a):Weż wykasuj wszystkie błędy odłaczając klemę od aku i wciskając pedał stop na parę sekund . Pojeżdzij trochę i od nowa sprawdz błedy. Z tą kontrolką to ciekawa sprawa , może jakiejś masy gdzieś nie ma.


Wcześniej jak wyskakiwały i te poprzednie błędy to tak właśnie robiłem i nie było błędów ale jak zapaliłem silnik to znów były. Teraz jak tylko są te dwa to nie sprawdzałem. Z tą kontrolką to właśnie dziwna sprawa.
skorpion1985
 

Postprzez Tomek xed » 25 kwi 2014, 20:58

Witam,czy ktoś mógłby pomoc w diagnozie co te błędy oznaczają? Auto jak w profilu.Dodam,że w gnieździe diagnostycznym nie ma żadnych oznaczeń.Z góry dzięki i pozdrawiam http://youtu.be/fWn6M5mkz3Y
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2012, 04:31
Posty: 46
Skąd: Świdnica
Auto: CA 1997 Xedos 6
V6 2.0l 24V 140 KM

Postprzez lukkil » 25 kwi 2014, 23:30

zainteresuj się tematem który jest na forum: kody dwu i czterocyfrowe
u Ciebie są 4cyfrowe
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Tomek xed » 26 kwi 2014, 09:09

Hmmm czyli wychodziło by 0134,0117,0173 ? bo nie jestem pewien,prosił bym o wsparcie jeśli ktoś to dobrze rozumie.pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2012, 04:31
Posty: 46
Skąd: Świdnica
Auto: CA 1997 Xedos 6
V6 2.0l 24V 140 KM

Postprzez sivy97 » 21 cze 2014, 20:34

Witam koledzy,
czy mógłby mi ktoś z Was pomóc w odczytaniu błędów w moim KF-ie z 99 roku.

https://www.youtube.com/watch?v=mfO62EZ ... e=youtu.be

Nie jestem w stanie odczytać tych błędów!

Wychodzi mi ze 10, 11 i 17 ale czy na pewno ?

Uszkodzony mam z pewnością solenoid ten przy filtrze powietrza, ale który to kod (17 układ sprzężenia zwrotnego)??
Proszę o poradę :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2008, 21:27
Posty: 15
Skąd: Jasło
Auto: X6 2,0 V6 1999r.

Postprzez corpha76lon » 9 wrz 2014, 22:19

Witam. Posiadam 323F BA 2.o KF, wyskoczyły mi kody 3, 25, 41, jak interpretowac kod 3? czy to czujnik temp czy połozenia? dodam ze szarpie mi autem strasznie a wymieniłem wszystko od zapłonu po za cewką...
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 23:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez corpha76lon » 12 lut 2015, 19:35

hej hej hej, jest tu kto? troche sie pozmieniało w miedzy czasie i teraz mam 17, 24 25, pomoze kto?
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 23:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez krzysek71 » 13 lut 2015, 14:12

Wychodzi że dwie sondy i regulator ciśnienia paliwa seleonoid
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez ProboszczV6 » 13 lut 2015, 14:34

17,24 sonda przednia i tylna, brak sygnału, nie masz czasem odłączonych? tak przypadkiem...
25 elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa, padają w nich styki, raczej nienaprawialne, tylko wymiana na inny. Mam taki zapasowy...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez maciekzx » 13 lut 2015, 16:35

A ten zawór ma jakiś wpływ na jazdę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 14:56
Posty: 146
Skąd: Pruchnik
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.

Postprzez ProboszczV6 » 13 lut 2015, 17:55

Tak, auto będzie słabsze, albo będzie więcej spalać, albo jedno i drugie.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez corpha76lon » 15 lut 2015, 12:07

sondy nie dawno sprawdzałem, jedną nawet wymieniałem:| z tego co patrze na kody to wynika że to jakiś układ sprzężenia zwroptnego? to chodzi o sondy? druga sprawa, jeżdże na gazie... i nie widze róznicy czy paliwo cyz gaz wiec czy ten Elektrozawór regulacji ciśnienia moze miec wpływ na gaz? no i gdzie on sie znajduje abym mógł go sprawdzić?
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 23:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6