Wymiana pierścieni.
1, 2
www.hipol.com.pl tu masz wszystko.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To poczekaj , reszta nie jest tak dobra jak to ludzie opisują.bazakbal napisał(a):do V6 aktualnie nie ma rikenów w hipolu
Po co nowe sruby ?bazakbal napisał(a): śruby do głowicy też trzeba szukać gdzie indziej
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
ja robiłam remont na hipolu, panewki główne i korby, uszczelki, jest przystępnie cenowo, prawie wszystko mają na miejscu, rabacik można wywalczyć jak się dobrze pogada i więcej kupuje.
Zaopatruję się u nich często w jakieś drobne części, na pewno lepsze niż JC a porównywalne cenowo.
Zaopatruję się u nich często w jakieś drobne części, na pewno lepsze niż JC a porównywalne cenowo.
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
To mam jeszcze jedno pytanie, które właściwie pokrywa się z tematem: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 165#261165
objawy podobne, bierze dużo oleju, ok 2,5l/1000km, mechanik zrobił pomiar kompresji na zimnym i cepłym silniku, próba olejowa i bez i wyszło prawie 15 atm na każdym cylindrze, sprawdził jeszcze kilka rzeczy i stwierdził, że to będą uszczelniadze zaworów. Wymienił je bez ściągania głowic i jeszcze kilka innych rzeczy: uszczelki pokrywy zaworów, uszczelki kolektorów, zimmeringi wałków. Niestety po wszystkim okazało się, że dalej bierze olej i to podobnie. Wnioskuję, że to mogą być pierścienie. Pytanie jest takie: kto robił remont KF i w ilu przypadkach była to wymiana tylko pierścieni? Czy zazwyczaj kończy się to również szlifami cylindrów i nowymi tłokami. Próbuję oszacować koszty takiego remontu.
objawy podobne, bierze dużo oleju, ok 2,5l/1000km, mechanik zrobił pomiar kompresji na zimnym i cepłym silniku, próba olejowa i bez i wyszło prawie 15 atm na każdym cylindrze, sprawdził jeszcze kilka rzeczy i stwierdził, że to będą uszczelniadze zaworów. Wymienił je bez ściągania głowic i jeszcze kilka innych rzeczy: uszczelki pokrywy zaworów, uszczelki kolektorów, zimmeringi wałków. Niestety po wszystkim okazało się, że dalej bierze olej i to podobnie. Wnioskuję, że to mogą być pierścienie. Pytanie jest takie: kto robił remont KF i w ilu przypadkach była to wymiana tylko pierścieni? Czy zazwyczaj kończy się to również szlifami cylindrów i nowymi tłokami. Próbuję oszacować koszty takiego remontu.
- Od: 16 sty 2005, 15:36
- Posty: 12
- Auto: xedos 6 2.0 V6, 1996
ar2r napisał(a):Niestety po wszystkim okazało się, że dalej bierze olej i to podobnie. Wnioskuję, że to mogą być pierścienie.
Ja bym obstawial pierscienie ... czyli co motodoktorek byl zalany wczesniej ...
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Alexs napisał(a):Zaopatruję się u nich często w jakieś drobne części, na pewno lepsze niż JC a porównywalne cenowo.
Popieram
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
ar2r napisał(a):dzięki, ale to nadal nie jest opinia o jakości zamienników
Skoro interesują cię opinie na ten temat to pomyśl gdzie chcesz napisać posta.
Czy nazwa działu OPINIE coś ci może mówi?
A co do tego:
ar2r napisał(a):To mam jeszcze jedno pytanie, które właściwie pokrywa się z tematem: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 165#261165
to przeczytaj proszę regulamin i zachowuj się tak jak to z niego wynika.
Takie mieszanie tematów nie służy niczemu, a coniektórzy forumowicze mają potem za złe modowi że "bałagan jest na forum".
Przenoszę.
Grzyby napisał(a):ar2r napisał(a):dzięki, ale to nadal nie jest opinia o jakości zamienników
Skoro interesują cię opinie na ten temat to pomyśl gdzie chcesz napisać posta.
Czy nazwa działu OPINIE coś ci może mówi?
A co do tego:ar2r napisał(a):To mam jeszcze jedno pytanie, które właściwie pokrywa się z tematem: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 165#261165
to przeczytaj proszę regulamin i zachowuj się tak jak to z niego wynika.
Takie mieszanie tematów nie służy niczemu, a coniektórzy forumowicze mają potem za złe modowi że "bałagan jest na forum".
Przenoszę.
ok, postaram się nie robić bałaganu
- Od: 16 sty 2005, 15:36
- Posty: 12
- Auto: xedos 6 2.0 V6, 1996
Tak jak pisałem , nie robi sie dolu silnika bez gory i odwrotnie.ar2r napisał(a):kto robił remont KF i w ilu przypadkach była to wymiana tylko pierścieni?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam
Właśnie skończyłem pierścieniowanie Xedosa.Operacja nie jest trudna tylko lekko czasochłonna. Dobre narzędzia i cierpliwość to podstawa. Jeśli ktoś potrzebuje rady to chętnie służę pomocą. Pozdrawiam.
Właśnie skończyłem pierścieniowanie Xedosa.Operacja nie jest trudna tylko lekko czasochłonna. Dobre narzędzia i cierpliwość to podstawa. Jeśli ktoś potrzebuje rady to chętnie służę pomocą. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 19 wrz 2006, 13:04 przez Bartek., łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 sie 2006, 10:21
- Posty: 106
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0V6
Robiłem sam. Wszystko ok. Podstawa to narzędzia i cierpliwość. Do koła pasowego na wale trzeba mieć klucz pneumatyczny – żadne walenie młotem nie wchodzi w grę! Oczywiście należy pamiętac o momentach dokręceń – szczególnie panewek na wale i kolejności dokręcenia panewek wałków rozrządu. Kółka rozrządu (skośne zęby) są oznaczone kropkami, ale własnoręczne oznaczenie nie zaszkodzi. Kółka te są dzielone (autokasowanie luzu międzyzębnego) więc trzeba pamiętać o dokładnym ustawieniu zębów przed montażem ich w głowicy. Głowice dokręca się oczywiście na 3 czyli najpierw 23.1-25.9 Nm a następnie dwa razy po 90 stopni. Trzeba dokładnie pooznaczaś podciśnienia i miejsca skąd się je wypina. Przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów – kasa relatywnie mała a jest pewność, że głowice ok. Jak wszystko jest już czyste i pachnące to assembling jest "pleżerowy". Miałem trochę problemów z wolnymi obrotami bo jak wszystko czyściłem (zapakowany był konkretnie) to przypchał się kanał w przepustnicy, ale to prosta robota. A i dałem ciała przy osłonie rozrządu – zapomniałem o jednej śrubce łączącej osłony na dole pod pompą wody i koło pasowe zaczęło ocierać o obudowę. Kosztowało mnie to ponowny demontaż pasków i napinacza alternatora, ale to banał. Teraz delikatne docieranie.
Generalnie w razie pytań zapraszam – co wiem to powiem.
PZDR
PZDR
Chill out...
- Od: 16 sie 2006, 10:21
- Posty: 106
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0V6
Czas – 6 dni z przerwami
Koszt troche ponad 1000, jednak nie ma się co sugerować kwotą ponieważ koledzy załatwiali mi części po maksymalnych zniżkach. Na razie wszystko ok. Dziś wieczorkiem podepne się jeszcze do kompa u znajomego i zobaczymy czy wszystko w prądzie ok
Teraz jazda na Pb przez co najmnie j 1kkm, żadnego gazu i spokojny cruise bez szaleństw. Za jakieś 500 km zmienię filtr a po kolejnych 500 olej i wtedy zobaczymy. Na pewno łatwiej jej się oddycha bo oczyściłem cały środek (jakiś cieć nalał "Motodoktora"!!). Z pracą silnika, oprócz brania oleju nie było problemów przed remontem więc i teraz nie ma. Paliła też bez szaleństw więc zobaczymy. Co do brania oleju to na początek trochę na pewno łyknie bo pierścienie muszą się ułożyć jednak trzymam rękę na pulsie
Olej załałem półsyntetyk Midland i obserwuję...
Pzdr.
Pzdr.
Chill out...
- Od: 16 sie 2006, 10:21
- Posty: 106
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0V6
Po 1000 km olej + filtrBartek. napisał(a):Za jakieś 500 km zmienię filtr a po kolejnych 500 olej
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6