W moim Xedosie odczuwam słabe przyspieszenie, wymieniłem filtr powietrza, świece, przewody, a nawet sprzęgło(AISIN).Mam instalacje gazową(sekwencja), ale na benzynie i na gazie brak mocy. Nie wiem, a może to Komputer, Sonda Lambda, a może zatkany katalizator?
Brak przyspieszenia Xedos 6 1.6 16V
Strona 1 z 1
Witam,
W moim Xedosie odczuwam słabe przyspieszenie, wymieniłem filtr powietrza, świece, przewody, a nawet sprzęgło(AISIN).Mam instalacje gazową(sekwencja), ale na benzynie i na gazie brak mocy. Nie wiem, a może to Komputer, Sonda Lambda, a może zatkany katalizator?
Dzięki za pomoc 
W moim Xedosie odczuwam słabe przyspieszenie, wymieniłem filtr powietrza, świece, przewody, a nawet sprzęgło(AISIN).Mam instalacje gazową(sekwencja), ale na benzynie i na gazie brak mocy. Nie wiem, a może to Komputer, Sonda Lambda, a może zatkany katalizator?
- Od: 12 maja 2009, 12:36
- Posty: 17
- Auto: Mazda Xedos 6 1.6 16V 107KM95r
No niestety to auto nie przyśpiesza jak szalone szkoda się łudzić.
Ale jak pokręcić go do odcinki to da sie trochę z niego wycisnąć ale to silnik bez sensu i tak.
Ale jak pokręcić go do odcinki to da sie trochę z niego wycisnąć ale to silnik bez sensu i tak.
Ostatnio edytowano 22 mar 2010, 22:30 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Moze kolego cierpisz tak jak ja na specyficzne schorzenie ktore objawia sie w ten sposób ze kiedy zakupiłem X6 i sie nim przejechałem to pomysłalem ale rakieta teraz gdy sie do niego przyzwycziłem to nie czuje mocy do chwili kiedy nie przesiade sie do tesciowego 1.4:]A tak powaznie to jak kolega Hazu napisał 1,6 to nie rakieta do tego auta .Ja proponuje przejechac sie czyms co ma mniejsza pojemnosc wtedy docenisz swoje 1,6:]Pozdrawiam

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
- Od: 12 maja 2009, 12:36
- Posty: 17
- Auto: Mazda Xedos 6 1.6 16V 107KM95r
Ja mialem ten sam problem, moja mazda tez z silnikeim 1.6 i to wyremontowana rozpedzala sie z takim "mulem" sprawdz takie rzeczy jak:
-dolot, czy nie jest dziurawy to po pierwsze
– przede wszystkim podcisnienia, wszystkie wezyki czy nie sa dziurawe itp i najwazniejsze zaworki, sa 2 takie same przy kolektorze ssacym, one otwieraja ci klapy na kolektorze, jezeli nie beda sprawne to nie bedzie dostawal tyle powietrza ile powinien. u mnie byl wlasnie taki problem, ten pierwszy zaworek byl sprawny ale ten drugi znajdujacy sie bardziej z tylu kolektora ssacego, jest on zamocowany(wsuniety) do niego od tylu(troche ciezkie dojscie) byl zepsuty, wymienilem go na nowy ktory kosztowal ok 350zl i teraz sie jezdzi o niebo lepiej, czuc moc silnika, a na wyzszych obrotach wciaga w fotel
(jak na 1.6 oczywiscie...;]) .. ja ci proponuje zebys spraedzil najpierw to a pozniej dop szukal np rozrzad tez moze byc przestawiony ale jak nikt nie ruszal to sam sie nie przestawil. sprawdz to co pisalem, Pozdro
-dolot, czy nie jest dziurawy to po pierwsze
– przede wszystkim podcisnienia, wszystkie wezyki czy nie sa dziurawe itp i najwazniejsze zaworki, sa 2 takie same przy kolektorze ssacym, one otwieraja ci klapy na kolektorze, jezeli nie beda sprawne to nie bedzie dostawal tyle powietrza ile powinien. u mnie byl wlasnie taki problem, ten pierwszy zaworek byl sprawny ale ten drugi znajdujacy sie bardziej z tylu kolektora ssacego, jest on zamocowany(wsuniety) do niego od tylu(troche ciezkie dojscie) byl zepsuty, wymienilem go na nowy ktory kosztowal ok 350zl i teraz sie jezdzi o niebo lepiej, czuc moc silnika, a na wyzszych obrotach wciaga w fotel
- Od: 26 kwi 2009, 21:33
- Posty: 119
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda XEDOS 6
Hazu napisał(a):No niestety to auto nie przyśpiesza jak szalone szkoda się łudzić.
Ale jak pokręcić go do odcinki to da sie trochę z niego wycisnąć ale to silnik bez sensu i tak.
Nie rozumiem czemu uważasz że 1.6 to silnik bez sensu.Mało palił,tanie części i nawet dawał frajdę z jazdy.
Miałem wcześniej X6 1.6 teraz mam X6 2.0 i niema aż takiej kolosalnej różnicy w przyśpieszeniu od 0-100km/h różnica wynosi 1-1,5sek.W przedziale do 3500obr/min prawie nie ma różnicy.W mojej v-ce niema takiego efektu co był w 1.6, nagłe przyspieszenie przy 3500obr/min.
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
piecu napisał(a):– przede wszystkim podcisnienia, wszystkie wezyki czy nie sa dziurawe itp i najwazniejsze zaworki, sa 2 takie same przy kolektorze ssacym, one otwieraja ci klapy na kolektorze, jezeli nie beda sprawne to nie bedzie dostawal tyle powietrza ile powinien. u mnie byl wlasnie taki problem, ten pierwszy zaworek byl sprawny ale ten drugi znajdujacy sie bardziej z tylu kolektora ssacego, jest on zamocowany(wsuniety) do niego od tylu(troche ciezkie dojscie) byl zepsuty,
Czy mógłbys wrzucić jakieś fotki tych zaworków? pozdrawiam
- Od: 12 maja 2009, 12:36
- Posty: 17
- Auto: Mazda Xedos 6 1.6 16V 107KM95r
mam pytanko odnośnie tych czujników... znalazłem 1 i rzeczywiście on steruje jakąś przepustnica tylko ze po przekreceniu kluczyka leciutko podskakuje i opada , a po odpaleniu wogóle nie reaguje, za to 2-go nie mogę znaleźć :/ pozdrawiam
- Od: 12 maja 2009, 12:36
- Posty: 17
- Auto: Mazda Xedos 6 1.6 16V 107KM95r
Możliwe ze jest uszkodzony siłownik/mieszek lub podciśnienie gdzieś ucieka lub sterowanie szwankuje.
Mam taki siłownik z tego szrotu ale to z przed 94r i nie wiem czy podpasuje.
Ale mimo wszytko przez to uszkodzenie silnik pełnej mocy nie powinien odmawiać, może być jedynie mułowaty w dolnym zakresie obrotów.
Mam taki siłownik z tego szrotu ale to z przed 94r i nie wiem czy podpasuje.
Ale mimo wszytko przez to uszkodzenie silnik pełnej mocy nie powinien odmawiać, może być jedynie mułowaty w dolnym zakresie obrotów.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6