Wymiana tylnych klocków

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez ddunn » 9 sie 2010, 13:06

Witam. Ktoś ostatnio wymieniał sam tylne klocki? Podobno jest to troszkę problematyczne bo trudno przekręcić zacisk. Po pierwsze to chyba była linka od ręcznego czy przewód no i jakiś drążek też blokował. Może ktoś na świeżo pamięta jak się z tym uporać? Dzięki z góry.
m126p > Polonez > VectraA2.0 > Xedos6
MZ251 > Y XJ600'86 > K ZR1100Zephyr
A500 > PSX > PS2 > X360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 21:42
Posty: 52
Skąd: Lublin
Auto: 2.0 V6 CA

Postprzez Hazu » 9 sie 2010, 13:15

odpinasz tylko linkę to wszystko
ostatecznie możesz przewód od amorka odczepić ale nie ma takiej konieczności
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tubus2125 » 9 sie 2010, 20:40

musisz wkręcać tłoczek w prawą stronę i jednocześnie go dociskając
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez pawelc » 10 sie 2010, 07:17

Problem z wymianą może się pojawić w momencie gdy prowadnice są zardzewiałe a zdarza się to dosyć często tam gdzie dawno nie było zaglądane do tylnych zacisków -bardzo łatwo wtedy taki prowadnik ułamać .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez LAJCIK29 » 5 wrz 2010, 13:34

Ja wczoraj robiłem generalny remont tylnych zacisków+nowe klocki+nowe tarcze. Faktycznie problem z prowadnicami był, ale raczej ciężko jest je ułamać przy wybijaniu .Trzeba robić to z wyczuciem (nie )walić młotem na chama) dopieszczając Madzię jednocześnie :D .Zajęło mi to około 4h ale warto było. W końcu mam ręczny, no i tył mi hamuje. Na forum jest fotorelacja pozdro
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez pawelc » 5 wrz 2010, 20:12

Wierz mi jest taka możliwość i dosyć częsta bo już kilka prowadnic sprzedałem i sam się spotkałem z zaciskami które nie szło ruszyć z prowadnicy -dopiero podgrzanie delikatnie załatwiło sprawę ale trzeba to robić z wyczuciem i z reguły osłona gumowa prowadnika idzie do wyrzucenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez LAJCIK29 » 7 wrz 2010, 13:33

Może faktycznie moje prowadnice nie były aż tak bardzo zapieczone. Ale to znak że ktoś tam jednak zaglądał przede mną :D . A Madzia teraz toczy się dużo lżej zobaczymy jak ze spalaniem ;P
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez pawelc » 7 wrz 2010, 21:48

Dzisiaj 3 prowadnice -jarzma zacisków tył sprzedałem ,tak że potwierdza się reguła zapiekających sworzni :) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron