Problem z zapłonem, rozrusznik kręci, brak iskry – uszkodzony tempomat

Postprzez artek1969 » 23 cze 2009, 09:47

Posiadam Mazde 626, rocznik 91 , 2000 benzyna
Może ktoś spotkał z tym problem jakim jest zapłon :
Wszyskie kontrolki się palą po przekręceniu kluczyka , akumulator jest sprawny , świecie sa okey , a madzia nie chce zaskoczyć , samochód stoi u mechanika , a ono rozkłada ręcie i nie wie za co ma się zabrać może ktoś spotkał się z takim problemem . Proszę o pomoc.
Ostatnio edytowano 24 cze 2009, 07:56 przez artek1969, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 9 lip 2008, 08:25
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GD rocznik 91, 2.0 B

Postprzez slawek323 » 23 cze 2009, 22:17

mam rozumiec ze rozrusznik kreci a nie odpala iskra jest na swiecach..???niech zobazcy pompe paliwa moze cisnienia juz nie daje albo sie ten smok w baku zapchał opisz troche problem swiece sa suche czy mokre...???
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2006, 19:04
Posty: 114
Skąd: prawie Bydgoszcz
Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6

Postprzez artek1969 » 24 cze 2009, 07:43

Tak rozrusznik kreci , niestety nie ma iskry na świecach , świece są suche ale powiem mechanikowi żeby sprawdził dobrze pompe i ten smok w zbiorniku może faktycznie jest zapchany . Dziękuje bardzo za podpowiedz.
Początkujący
 
Od: 9 lip 2008, 08:25
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GD rocznik 91, 2.0 B

Postprzez wieczek00 » 25 cze 2009, 00:31

Ja miałem podobna sytację Mazda 626 GD coupe 2.0 12v, u mnie to okazało sie że to moduł zapłonowy. Taka mała pierdółka w aparacie zapłonowym.
Początkujący
 
Od: 2 maja 2008, 23:34
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Auto: Czaję się na Mazdę :)
Jest Volvo S80
Był:Rover 216 97r
Był: Nissan 100NX
Była: Mazda 626GD coupe 2.0 12V :)

Postprzez artek1969 » 25 cze 2009, 07:15

Dziękuję bardzo za informacje , moja Madzia jest w tej chwili u mechanika.I czekam
Początkujący
 
Od: 9 lip 2008, 08:25
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GD rocznik 91, 2.0 B

Postprzez steven » 25 cze 2009, 13:10

skoro piszesz że 2.0i to tam nie było modułu tylko zwykła cewka o ile dobrze pamiętam... :P
sprawdź co gada komputer... skoro nie ma iskry to powienien sam powiedzieć co go boli, opisów na forum jest sporo tak samo błędów... jeżeli natomiast komputer nie wywali żadnego błędu, to może masz urwane kable wysokiego napięcia, ewenualnie świece... ale po pierwsze to sprawdź błędy!! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez wieczek00 » 25 cze 2009, 18:24

No ja chyba wiem co zamawiałem w sklepie i napewno nie była to cewka...
Początkujący
 
Od: 2 maja 2008, 23:34
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Auto: Czaję się na Mazdę :)
Jest Volvo S80
Był:Rover 216 97r
Był: Nissan 100NX
Była: Mazda 626GD coupe 2.0 12V :)

Postprzez artek1969 » 8 lip 2009, 07:28

Mazda odpaliła wszystko jest okey problem polegał na zepsutym tempomacie nie wiem nie znam się na tym dobrze że już śmiga jeszcze raz dzięki na podpowiedzi . Pozdrawiam wszyskich użytkowników tej MARKI.
Początkujący
 
Od: 9 lip 2008, 08:25
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GD rocznik 91, 2.0 B

Postprzez steven » 8 lip 2009, 08:50

wieczek00 to że ty zamawiałeś to w to nie wątpię, ale problem nie dotyczył 12 zaworowego silnika (takiego jak masz ty), tylko 8... miałem wcześniej taki i żadnego modułu tam nie było :)

artek1969 przecież tempomat nie powinien mieć nic do rzeczy... chyba że robił gdzieś spięcie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6