Silnik gaśnie na wolnych obrotach – różne przypadki GD

Postprzez Hugo » 14 sty 2009, 17:40

Karolek napisał(a):Dodatkowo, kiedy dodaję gazu na jałowym słychać jak przelewa się jakiś płyn tuż pod kokpitem, bulgocze i chlupocze
Pompa wody do wymiany. Już w dwóch autach takie objawy powodowała u mnie cieknąca pompa wodna, która powoduje zapowietrzanie się układu chłodzenia, co prowadzi do problemów z wolnymi obrotami, jak również do tego bulgotania pod deską rozdzielczą (w nagrzewnicy).
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Karolek » 14 sty 2009, 22:03

Hugo możesz szrajbnąć, jaki zamiennik pompy najlepiej kupić, jakie to koszty i gdzie najlepiej zamawiać?<jelen>
Początkujący
 
Od: 29 gru 2008, 16:24
Posty: 11
Skąd: Tuczno
Auto: 626 GE 1.8 1992

Postprzez Karolek » 22 sty 2009, 16:04

Wszystko dostałem w carspeed. Sorry za pytanie. Pzdr.
Początkujący
 
Od: 29 gru 2008, 16:24
Posty: 11
Skąd: Tuczno
Auto: 626 GE 1.8 1992

Postprzez mmario20 » 26 lut 2009, 00:22

witam kolegów
Pojawił mi się problem choć silnik nie gaśnie jak w tytule tematu. Mianowicie=właśnie wróciłem z urlopiku (1200 km w obie strony bez problemów, spalanie 6,5l na setkę :) ) Ostatnio małżonka pojechała na 2gą zm i ledwie wróciła do domu-niemal gasł a czasem gasł na skrzyżowaniach. W garażu objawy takie: po odpaleniu (bez użycia pedału gazu) po zejściu z początkowych obrotów spadek do granicy zgaśnięcia (może ze 300). następnie wzrost na ok 1200, 3-krotna powtórka falowania i stabilizacja na 800 rpm. Wyłączenie, ponowne opalenie i to samo, i tak za każdym razem. Próba jazdy na mieście na świtłach-żadnych spadków mocy tylko spadek obr po wciśnięciu sprzęgła, żadnego szarpania. W garażu kontrola płynu w chłodnicy-OK, reset błędów 2 razy (klemy), porządna "przygazówa" kilka razy-żadnych rezultatów. Nazajutrz nie ma śladu po problemie. Minęło 2 tygodnie i nadal OK. Przepływka? Przepustnica? Krokowy? Regulacja baypassu? Aż dziw że jeszcze Jaksa się nie wypowiedział...Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 21:15
Posty: 43
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda 626GF 2.0 116KM 98r

Postprzez ZipperPL » 26 lut 2009, 12:49

Anonymous napisał(a):Witam
Mam nastepujący problem.
Kiedy odpalam samochód na bezynie załapie i momentalnie gaśnie, kiedy zaswiece kontrolki odczekam pare sekund (jak w starym dieslu) odpalam- chodzi, przy czym przy gwaltownym dodawaniu gazu dławi sie przy spokojnym gasnie (również na ssaniu) Na bezynie jest strasznie mulowaty. Na LPG wszystko jest OK.Dodam ze na LPG zrobilem okolo20tys. km.Zawsze starałem sie minimalnie rozgrzewac samochod na bezynie zanim przelaczalem na gaz.Jeszcze jedno jakos sporo paliwa mi spalil na te rozgrzewanie odkad mam w/w problemy.
Czy ktoś mi może powiedzieć co to jest?

Pozdrawiam.
murzyn


Czy robiłeś test diodowy ? Pokazał jakieś błędy? Skoro dzieje się tak tylko na noPb , może być to spowodowane przepływomierzem lub pompą paliwa ( lub czymś innym )
www.osk-karo.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 23:24
Posty: 116
Skąd: Libiąż/Skawina
Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200

Postprzez samurajpiotr1 » 2 lis 2009, 21:44

Panowie, mam takie pytanko, wymieniłem silnik i ustawiłem wszystko, zapłon, tps itp., mam taki lekki efekt podbicia obrotów podczas kręcenia kieratem, tak na 900 mi lekko podbije w pierwszej fazie kręcenia, co to takiego?
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez Hugo » 4 lis 2009, 00:00

samurajpiotr1 napisał(a):mam taki lekki efekt podbicia obrotów podczas kręcenia kieratem, tak na 900 mi lekko podbije w pierwszej fazie kręcenia, co to takiego?
Wzorowy objaw działania silniczka krokowego biegu jałowego, który w tym przypadku dostaje info o obciążeniu silnika pompą wspomagania kierownicy i nieznacznie podbija obroty silnika.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez dszymek » 4 lis 2009, 09:57

Wlasnie skonczylem zabawe z obrotami. jakis czas sie z tym meczylem.
diagnoza byla taka ze na rurze ktora idzie od przeplywomierza do silnika byla dziura. to powodowalo ze silnik jak byl zimny to chodzil ladnie, ale jak sie nagrzal to gasl zupelnie. wymienilem rure i wszystko jest ok
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2009, 13:08
Posty: 33
Auto: mazda 626 cronos 2.5 94r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6