Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.
kiler00718 ja powiem ci to co ja mysle na ten temat. U mnie tez cisnienia na jednym cylindrze bylo słabe to nie dokonca jest spowodowane pierscieniami. A patrzyli ci jak to sie ma na próbie olejowej, wzrasta cisnienie? Po zdjecu głowicy oddaj ja do warsztaty gdzie zajmuja sie wylacznie takimi rzeczami, niech ci posprawdzaja zawory i przy okazji wyreguluja. U mnie sama głowica wyniosła 550 zł (po znajomosciach). A czesci to radze ci sam poszukac i wziac cos konkretnego zeby juz nie wracac za jakis czas do tego tematu. Pierscienie RIK sa dobre a kosztuja ok 220zł. Jak chcesz cos konkretnego wiedziec to pisz, robilem miesiac temu remont (oczywiscie sam) i moge w miare mozliwosci doradzic.

- Od: 8 paź 2008, 13:17
- Posty: 18
- Skąd: Bialystok
- Auto: 626 GF 2.0i Exclusive
Powiem tak mieszkam w małej miejscowości o dobrym fachowcu to można tylko pomarzyć wiem tyle o Mazdzie co przeczytałem na forum w praktyce wychodzi że wiem więcej od "mechaników " z mojej mieściny ale to i tak mało przypomniało mi się że gość co sprawdzał ciśnienie na tłokach mówił coś o wypalonym gnieździe zaworu nie wiedziałem o co mu chodziło ale teraz wychodzi z tego grubsza finansowo sprawa więc teraz pytam kolegę waskii87 powiedz ile cię taki remont wyszedł w PLN , i na co mam zwracać mechanikom uwagę żeby było to zrobione porządnie ? I jeszcze jedno jeśli wymienił bym same pierścienie czy przestał by tak brzydko dymić
Tak na marginesie żal rozstawać się z tym samochodzikiem bo dużo sentymentalnych przygód się w nim działo
i .... fajna bryka z duszą 

- Od: 23 lis 2008, 10:22
- Posty: 17
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 2.0i 97r GE
w FSie zawory są regulowane samoczynnie tak?

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
waskii87 napisał(a):niech ci posprawdzaja zawory i przy okazji wyreguluja.
to co tu regulować?

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
domingez napisał(a):w FS-ie są te słynne hydrauliczne popychacze zaworów które lubią klekotać.
Eeee... Ale w GF/GW to są jakieś płytkowe, które ponoć nie klekoczą
...a ja zawsze myślałem, że to ten sam silnik FS, nie ważne czy to GE czy GF
www.osk-karo.pl

- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
Zdaje się, że tak jak myślisz.ZipperPL napisał(a):...a ja zawsze myślałem, że to ten sam silnik FS, nie ważne czy to GE czy GF
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)

- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Czyżbym palnął gafę?domingez napisał(a):Czyżby...?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)

- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mi tez się wydaje ze w GF to ten sam silnik widać to np na stronie w danych technicznych modelu GF tylko ze jest jeden co ma 116 km a drugi ma 136 km 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała

- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3370 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Jestem juz po płukance silnika i wymianie oleju na elfa 5W-30. Jak na razie dymka od tego czasu nie widziałem
Silnik pracuje teraz jakby przybyło mu trochę koników. Jednak nie ma to jak pełny syntetyk. Pozdrawiam mechanika, który robił mi uszczelniacze w poprzednim silniku
.Wszystkim którzy obawiają się płukania silnika mogę powiedzieć,że warto na początek spróbować prostych sposobów niż od razu brać się za kosztowne remonty silników. Pozdro dla domingeza za wsparcie 
.Wszystkim którzy obawiają się płukania silnika mogę powiedzieć,że warto na początek spróbować prostych sposobów niż od razu brać się za kosztowne remonty silników. Pozdro dla domingeza za wsparcie 

- Od: 15 wrz 2008, 18:55
- Posty: 19
- Auto: Xedos 6 1,6 rok. prod.95+LPG
kizior brawo dla kolejnego odważnego.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)

- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Chociażby to :
http://moto.allegro.pl/item569647276_pl ... iecki.html
jest tam tego więcej wystarczy poszukać
http://moto.allegro.pl/item569647276_pl ... iecki.html
jest tam tego więcej wystarczy poszukać
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała

- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3370 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)