Układ recyrkulacji spalin EGR – problemy, pytania
jak silnik rozgrzeje sie do 70 i wiecej z tej rurki unosi sie para jak dodaje sie wiecej gazu to wiecej jej jest
czy ona odpowiada za drgania obrotow na biegu jałowym?? obroty mi skacza w przedziale od 400 do 900, jaki koszt jest tej rurki samemu mozna to zrobic
"wszystko pewnie mozna"
.
Czy mozna to tak zostawic,
A tu umieszczam zdjecie rurki:

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Czy mozna to tak zostawic,
A tu umieszczam zdjecie rurki:

- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
Czege napisał(a):rurka od EGR? Tak wygląda
zgadza sie, to EGR i wg wszystkich można ją zaślepić dwuzłotówką – auto będzie lepiej jechać
czyli najtańszy tuning który ponoć działa!
ja jeszcze tego nie robiłem, ale myślę
a tak swoją drogą jak wyjmowali mi kolektor to by ją wyjąć trzeba było ostro grzać kolektor bo nie dało się jej ruszyć
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
to co mam zrobic?? do czego ona sluzy bo zaslepic ja
– a czy przez nai moga palowac obroty na biegu jałowym 400 do 1000??
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
znalazłem cos takiego??podobnie mam nie wszystko ale podobne objawy,
http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dz ... /egr2.html
http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dz ... /egr2.html
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
Tak rurka współpracuje ze specjalnym zaworem przy konkretnych obrotach spaliny z układu wydechowego są znowu podawane do układu dolotowego i znowu spalane (dopalane). Ma to na celu zmniejszenie emisji spalin.
Regeneracja wtryskiwaczy
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=140109
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=140109
- Od: 2 maja 2009, 12:34
- Posty: 20
jak bym teraz tam coś robił to bym zaślepił
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
jak
bo powiem szczerze ze nie wiem nawet w ktorym miejscu uciac
2 zł
włozyc...
uciac po srodku i blache przyspawac, czy dac silikon co wytrzymuje do 360 stopni?? bo taki mam
uciac po srodku i blache przyspawac, czy dac silikon co wytrzymuje do 360 stopni?? bo taki mam
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
pewnie odkrecic to z kolektora, wyjac rurke, zamias niej wsadzic w kolektor monetę i przykrecic nakretka. Cos podobnego jak za komuny kryzowanie kaloryferów monetami. Ale jaki bedzie efekt to nie wiem, u mnie EGR działa
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Adam626GD napisał(a):pewnie odkrecic to z kolektora, wyjac rurke, zamias niej wsadzic w kolektor monetę i przykrecic nakretka.
tak, tylko nie trzeba wycinać rurki, tylko wsadzić monete i z tą rurką zakrecić
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6