Witam wszystkich
Chcialbym poruszyc pewien temat, temat rzeka bo i na forum pojawialy sie pewnie wzmianki nie raz, mianowicie planowanie glowicy. Temat nie przypadkowy poniewaz przymierzam sie do wykonania takowej operacji w mojej Madzi bo ostatnimy czasy srednio 2-3 litry Borygo na ok. 300 km i poprostu kleby bialego dymu za mna

No i co teraz? Planowanie glowicy i nowa uszczelka to nie wszystko. A co jeszcze? O czym nie zapomniec by nie bylo potrzeby kolejnego sciagania glowicy i dodatkowych kosztow? Na co mozna przymknac oko by nie wydac fortuny? Czy opinia, ze po planie glowicy pada dol silnika i na odwrot jest poprawna? Ponizej wypisalem co udalo mi sie dowiedziec lub wyczytac, nawiasy zawieraja polecanych producentow. Co byscie dopisali lub odjeli i ogolnie jakie kroki zachowawcze by nie wydac kasy na darmo lub nie wydawac jej dwa razy? Pozdrawiam
– uszczelka pod glowica (ORI)
– uszczelniacze zaworowe (Takoma)
– pierscienie tlokowe (NPR)
– uszczelka kolektora dolotowego
– uszczelka kolektora wydechowego
– uszczelka pod klawiature