626 GC Turbo – pytania

Postprzez Dawidoski » 29 cze 2009, 14:22

Witam!
Przecież chyba nie było wersji 2 litrowej z turbem?
Wiem, że było 2.2 turbo ale 2.0 ?
Przyznam, że zaciekawiło mnie to auto.
Pozdrawiam
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 861 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Grzyby » 29 cze 2009, 14:33

Dawidoski napisał(a):Przecież chyba nie było wersji 2 litrowej z turbem?

Była.
Była nawet taka opisywana w tym dziale.
Tylko że to raczej nie jest 1988 bo to GC coupe (a 88 powinno już być GD)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Waluś » 29 cze 2009, 19:00

Grzyby napisał(a):a 88 powinno już być GD

wiesz moja powinna być już GE bo z 92. U amerykańców wszystko później było <lol>
i ma fabryczne radyjko 2din :D:D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Siw-y » 29 cze 2009, 20:19

TO jest 2.0 8v fajniutki :D

Kufa gdyby nie naprawa emiksa to wziąłbym te GC dla samego silnika, a w zasadzie to dla turbo, bo mam ten sam silnik u siebie <diabełek>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez PLaster » 30 cze 2009, 10:15

Waluś napisał(a):ma fabryczne radyjko 2din

też je mam ;)
no i jeszcze nic nie mówicie, ale ma regulowane zawieszenie (silniczki na amorkach)
ogólnie fajne auto na projekt
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2351 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Bimbak » 30 cze 2009, 10:19

kurde fajniutka ... szkoda że srebrna
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez steven » 30 cze 2009, 19:09

to jest Mazda 626 GTi buda od GC... czyli koniec produkcji w 1987 roku gdy weszła GD ;)
chyba to miało 120 koni, jedyny silnik 8 zaworowy z turbiną :) bez Turbo w GD miało to 90 koni :) a w turbinie super latało :) przynajmniej tyle wiem z opowiadan, bo tata Krasula jeździł nim jeszcze dosyć d
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez M_a_r_t_i_n_e_z » 30 cze 2009, 22:50

Też mam ją w obserwowanych, szczerze mówiąc kusi, kusi, ale strach przed tym wyposażeniem tzn. regulowane zawieszenie (majątek), turbo, klimatyzacja, tempomat – niech to się zacznie sypać to kaplica. Niestety wygląda na taką co trochę postała, jedno co cieszy to, że nie leży na tylnych kołach – rokuje to przynajmniej na budę w jednym kawałku. Ktoś też szalał z lakierem – dziwnie obmalowane listwy, lusterka w kolor oraz klamki – tak nie było w oryginale ;(

No i gdzie ten automat ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2006, 17:11
Posty: 15
Skąd: Warszawa, Legionowo
Auto: Mazda 626 Coupe GC`86 automat

Postprzez Waluś » 30 cze 2009, 22:55

M_a_r_t_i_n_e_z napisał(a):regulowane zawieszenie (majątek),

żaden majątek :p jak si e wysypie zakładasz zwykłe. Innej opcji nie ma. Nawet do GD juz dawno nie ma możliwości dostania amorów z regulacją. Nawet w ASO. nie ma ich już fizycznie w żadnych magazynach
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez steven » 3 lip 2009, 10:25

do Forda Probe, są po 60$ za sztukę na przód i po 40$ za sztukę na tył... więc cena porównywalna do zwykłych, jedyna wada, że dochodzi przesyłka ze stanów...
Przyjaciel ma właśnie probka 2.2T '91 i też sporo szukał, ale znalazł :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez Waluś » 3 lip 2009, 20:13

steven przeczytaj dokładnie treść ogłoszenia. Jest tam wyraźnie napisana wzmianka EXC. cośtam – czyli bez regulacji :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez steven » 4 lip 2009, 08:45

ja nie czytałem, czytał do kumpel, on chyba doczytał, sam należy do jakiegoś klubu proba i tak mówił, ale dam mu cynk, żeby upewnił się!! :)

a no i obyś tym razem nie miał racji ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez Waluś » 4 lip 2009, 19:20

steven napisał(a):a no i obyś tym razem nie miał racji ;p

obawiam się że mam. Wpisywałem nr amora orginalnego w google i znalazłem 2 sztuki na tył dwa lata temu :P gdzieś w kanadzie <lol> kosztował chyba cos koło 250 dolców za sztukę. Więc wątpie że za 40 by jeszcze gdziekolwiek były.
Acha i pamiętam że kiedyś toczyła się dyskusja na forum proba właśnie odnośnie tego EXC. wię trzeba by poszukać, ja jestem za leniwy :P

albo nie poszukałem :P
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... &hilit=exc
i proszę:
link do sklepu:
http://market.autopartsfair.com/ford-en ... 83pby.html
a tam: Exc. Electronically Adjustable Suspension – (Exc.-znaczy except ,znaczy bez)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez wiesiek5 » 4 lip 2009, 21:27

--
Ostatnio edytowano 5 sty 2016, 23:35 przez wiesiek5, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez Waluś » 4 lip 2009, 22:55

wiesiek5 napisał(a):yłu regulowane na ebay po 40$ za szt. nówki

może to te dwie sztuki com wynalazł ze 2 lata temu <lol>

a widzisz czyli mazda jeszcze posiada, tylko magazyny producentów już nie. Szkoda że dopiero teraz się dowiedziałem. Swoje KYB gaz kupiłem po 250, gdybym wiedział to bym kupił regulowane
No i nie omieszkałem wysłać pełnego zapytania do AZ w tej sprawie :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez PLaster » 5 lip 2009, 01:35

wiesiek5 napisał(a):Ja ostatnio dopadłem 2 amorki do tyłu regulowane na ebay po 40$ za szt. nówki.

słyszałem, że jeszcze jest tego trochę, ponoć mazda posiada te amorki i obniżyła drastycznie ceny by ich wyprzedać, więc może by zapytać w ASO czy sprowadza i za ile.
cena jaką słyszałem to 300zł/szt
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2351 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Waluś » 5 lip 2009, 23:42

no z niecierpliwością czekam na odpowiedź :D


EDIT:

no i odpowiedź AZ Auto na pytanie czy jest możliwość zakupu regulowanych amorków do GD:

"Witam
Jest taka możliwość , przednie kosztują 1116 zł szt a tył 854 zł szt.
Pozdrawiam

Wojciech Chwedczuk

szef sprzedaży części zamiennych i akcesoriów

woj@azauto.pl

magazyn@azauto.pl "


Więc radziłbym ostudzić entuzjazm, choć pociechą jest to że jednak gdzieś jeszcze są :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6