626 GC Turbo – pytania
Strona 1 z 1
Dawidoski napisał(a):Przecież chyba nie było wersji 2 litrowej z turbem?
Była.
Była nawet taka opisywana w tym dziale.
Tylko że to raczej nie jest 1988 bo to GC coupe (a 88 powinno już być GD)
Grzyby napisał(a):a 88 powinno już być GD
wiesz moja powinna być już GE bo z 92. U amerykańców wszystko później było
i ma fabryczne radyjko 2din :D
Waluś napisał(a):ma fabryczne radyjko 2din
też je mam
no i jeszcze nic nie mówicie, ale ma regulowane zawieszenie (silniczki na amorkach)
ogólnie fajne auto na projekt
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
to jest Mazda 626 GTi buda od GC... czyli koniec produkcji w 1987 roku gdy weszła GD
chyba to miało 120 koni, jedyny silnik 8 zaworowy z turbiną bez Turbo w GD miało to 90 koni a w turbinie super latało przynajmniej tyle wiem z opowiadan, bo tata Krasula jeździł nim jeszcze dosyć d
chyba to miało 120 koni, jedyny silnik 8 zaworowy z turbiną bez Turbo w GD miało to 90 koni a w turbinie super latało przynajmniej tyle wiem z opowiadan, bo tata Krasula jeździł nim jeszcze dosyć d
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Też mam ją w obserwowanych, szczerze mówiąc kusi, kusi, ale strach przed tym wyposażeniem tzn. regulowane zawieszenie (majątek), turbo, klimatyzacja, tempomat – niech to się zacznie sypać to kaplica. Niestety wygląda na taką co trochę postała, jedno co cieszy to, że nie leży na tylnych kołach – rokuje to przynajmniej na budę w jednym kawałku. Ktoś też szalał z lakierem – dziwnie obmalowane listwy, lusterka w kolor oraz klamki – tak nie było w oryginale ;(
No i gdzie ten automat
No i gdzie ten automat
- Od: 17 wrz 2006, 17:11
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa, Legionowo
- Auto: Mazda 626 Coupe GC`86 automat
M_a_r_t_i_n_e_z napisał(a):regulowane zawieszenie (majątek),
żaden majątek :p jak si e wysypie zakładasz zwykłe. Innej opcji nie ma. Nawet do GD juz dawno nie ma możliwości dostania amorów z regulacją. Nawet w ASO. nie ma ich już fizycznie w żadnych magazynach
do Forda Probe, są po 60$ za sztukę na przód i po 40$ za sztukę na tył... więc cena porównywalna do zwykłych, jedyna wada, że dochodzi przesyłka ze stanów...
Przyjaciel ma właśnie probka 2.2T '91 i też sporo szukał, ale znalazł
Przyjaciel ma właśnie probka 2.2T '91 i też sporo szukał, ale znalazł
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven przeczytaj dokładnie treść ogłoszenia. Jest tam wyraźnie napisana wzmianka EXC. cośtam – czyli bez regulacji
ja nie czytałem, czytał do kumpel, on chyba doczytał, sam należy do jakiegoś klubu proba i tak mówił, ale dam mu cynk, żeby upewnił się!!
a no i obyś tym razem nie miał racji ;p
a no i obyś tym razem nie miał racji ;p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven napisał(a):a no i obyś tym razem nie miał racji ;p
obawiam się że mam. Wpisywałem nr amora orginalnego w google i znalazłem 2 sztuki na tył dwa lata temu gdzieś w kanadzie kosztował chyba cos koło 250 dolców za sztukę. Więc wątpie że za 40 by jeszcze gdziekolwiek były.
Acha i pamiętam że kiedyś toczyła się dyskusja na forum proba właśnie odnośnie tego EXC. wię trzeba by poszukać, ja jestem za leniwy
albo nie poszukałem
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... &hilit=exc
i proszę:
link do sklepu:
http://market.autopartsfair.com/ford-en ... 83pby.html
a tam: Exc. Electronically Adjustable Suspension – (Exc.-znaczy except ,znaczy bez)
wiesiek5 napisał(a):yłu regulowane na ebay po 40$ za szt. nówki
może to te dwie sztuki com wynalazł ze 2 lata temu
a widzisz czyli mazda jeszcze posiada, tylko magazyny producentów już nie. Szkoda że dopiero teraz się dowiedziałem. Swoje KYB gaz kupiłem po 250, gdybym wiedział to bym kupił regulowane
No i nie omieszkałem wysłać pełnego zapytania do AZ w tej sprawie
wiesiek5 napisał(a):Ja ostatnio dopadłem 2 amorki do tyłu regulowane na ebay po 40$ za szt. nówki.
słyszałem, że jeszcze jest tego trochę, ponoć mazda posiada te amorki i obniżyła drastycznie ceny by ich wyprzedać, więc może by zapytać w ASO czy sprowadza i za ile.
cena jaką słyszałem to 300zł/szt
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
no z niecierpliwością czekam na odpowiedź
EDIT:
no i odpowiedź AZ Auto na pytanie czy jest możliwość zakupu regulowanych amorków do GD:
"Witam
Jest taka możliwość , przednie kosztują 1116 zł szt a tył 854 zł szt.
Pozdrawiam
Wojciech Chwedczuk
szef sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
woj@azauto.pl
magazyn@azauto.pl "
Więc radziłbym ostudzić entuzjazm, choć pociechą jest to że jednak gdzieś jeszcze są
EDIT:
no i odpowiedź AZ Auto na pytanie czy jest możliwość zakupu regulowanych amorków do GD:
"Witam
Jest taka możliwość , przednie kosztują 1116 zł szt a tył 854 zł szt.
Pozdrawiam
Wojciech Chwedczuk
szef sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
woj@azauto.pl
magazyn@azauto.pl "
Więc radziłbym ostudzić entuzjazm, choć pociechą jest to że jednak gdzieś jeszcze są
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6