
Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.
kopci na bialo... tak na bialo w 100% 

- Od: 31 mar 2009, 09:07
- Posty: 17
- Skąd: eudezet (blokowiska i ulice)
- Auto: probuffka 2.0 16v (FS)
Czy Pan Grzyby ma jeszcze jakieś sugestie??.
To kopcenie to oczywiście na zimnym silniku występuje.
Grzyby napisał(a):Jak w tulei jest jajo, to żadne pierścienie ani uszczelniacze tu nie pomogą i będzie brać olej i dymić.
To kopcenie to oczywiście na zimnym silniku występuje.
- Od: 6 kwi 2009, 02:55
- Posty: 11
- Auto: Mazda 626GF 2.0 16V 85kW 97/98
sq2jul dzięki za uspokojenie bo już się wkurzałem że nie patrzyłem mechanikom na ręce ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 23 lis 2008, 10:22
- Posty: 17
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 2.0i 97r GE
Nie wiem.
Jak dużo przejechałeś po remoncie? Jak niewiele (mniej niż 1-2kkm) to może jeszcze poczekaj
Jak dużo przejechałeś po remoncie? Jak niewiele (mniej niż 1-2kkm) to może jeszcze poczekaj
Oooo, nie wiedziałem że i tu ciągniecie ten sam temat.
Jak kopci na biało to NIC złego się nie dzieje. Wypala się woda z wydechu (zawsze (szczególnie przy takich różnicach temperatur) w wydechu następuje kondensacja pary wodnej i po odpaleniu gorące spaliny ją podgrzewają i wylatuje jako biała para wodna. To normalny objaw.
Jeśli po odpaleniu pojawia się niebieski lub siwy dym to oznacza że silnik spala olej. I wtedy wiadomo że coś nie jest szczelne np. pierścienie czy też uszczelniacze.
Jak kopci na biało to NIC złego się nie dzieje. Wypala się woda z wydechu (zawsze (szczególnie przy takich różnicach temperatur) w wydechu następuje kondensacja pary wodnej i po odpaleniu gorące spaliny ją podgrzewają i wylatuje jako biała para wodna. To normalny objaw.
Jeśli po odpaleniu pojawia się niebieski lub siwy dym to oznacza że silnik spala olej. I wtedy wiadomo że coś nie jest szczelne np. pierścienie czy też uszczelniacze.
Jasne. Najpierw płukanka, potem zalej syntetyk.
Jak tylko tyle po remoncie to praktycznie dziewiczy.
A, jaki w końcu masz kolor dymu?
Jak tylko tyle po remoncie to praktycznie dziewiczy.
A, jaki w końcu masz kolor dymu?
centaurea napisał(a):czy jak zmienie olej na syntetyk to nie bedzie brał wiecej
na to pytanie nikt Ci nie odpowie na 100%
Nie powinien.
centaurea napisał(a):czy nie wycieknie wszelkimi dziurami?
sorki, ale skoro miałeś remont to do grzyba jasnego O JAKICH DZIURACH PISZESZ? Stare uszczelki masz założone?
Grzyby napisał(a):Jeśli po odpaleniu pojawia się niebieski lub siwy dym to oznacza że silnik spala olej. I wtedy wiadomo że coś nie jest szczelne np. pierścienie czy też uszczelniacze.
Co jeśli wogóle nie ma dymu a olej znika ? Sorry za lekki OT
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
moj kopci na siwo/bialo ale np wiem ze musze zmienic uszczelke pod klawiaturka bo... bo po prsotu widac ze trzeba heh bdw, jedna srubka od pokrywy jest chyba ukrecona (nie ma gornego gwintu jest tylko dol), moge zastapic ja jakas zwykla czy musi byc made by mazda 
- Od: 31 mar 2009, 09:07
- Posty: 17
- Skąd: eudezet (blokowiska i ulice)
- Auto: probuffka 2.0 16v (FS)
baluckityp napisał(a):moj kopci na siwo/bialo ale np wiem ze musze zmienic uszczelke pod klawiaturka
jedno nie ma związku z drugim
baluckityp napisał(a):moge zastapic ja jakas zwykla czy musi byc made by mazda
możesz, ale pamiętaj że niewłaściwa kolejność dokręcania śrub czy niewłaściwa siła ich dokręcenia może spowodować skrzywienie się pokrywki klawiatury i wtedy będzie ciekło. Może właśnie już tak jest u Ciebie?
baluckityp napisał(a):zmienic uszczelke pod klawiaturka bo
Tylko oryginał – w ASO cena ok 50 pln, nawet nie myśl o zamienniku i nie dzwoń do IC bo Ci powiedzią 100-pare zlotych tak jak mi
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Grzyby napisał(a):Jeśli po odpaleniu pojawia się niebieski lub siwy dym to oznacza że silnik spala olej. I wtedy wiadomo że coś nie jest szczelne np. pierścienie czy też uszczelniacze.
czyli to ze sie poci pod klawiaturka i brakuje srubki i musze zmienic uszczelke to nie o to kamon??
- Od: 31 mar 2009, 09:07
- Posty: 17
- Skąd: eudezet (blokowiska i ulice)
- Auto: probuffka 2.0 16v (FS)
baluckityp napisał(a):czyli to ze sie poci pod klawiaturka i brakuje srubki i musze zmienic uszczelke to nie o to kamon??
to nie ma wpływu na kopcenie (spalanie oleju)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6