Witam
Chcę zdiąć tylny zderzak aby pospawac nadkole czy wystarczy odręcic 2 sruby znajdujące się wewnatrz bagażnika i te które są przy łączeniu zderzaka z nadkolem czy może jeszcze są jakieś ukryte?? Na mój gust zderzak za mocno siedzi jak na te 2 śruby.
Pozdrawiam
Jak zdemontować tylny zderzak ?
Strona 1 z 1
dobre pytanie, bo ja też będe ściągał 
W GD belka jest w zderzaku. Do ramy napewno są przykocowane mocowania, i to pewnie od nich są śruby w bagażniku, więc powinien zejść razem z nimi. Dalej, na nadkolu jest plastik (taka osłonka przykręcona do niego) jak sie ją odkręci to pod niż jest śruba mocująca do błotnika, jak ją odkręciłem to boki opadły, więc niespodzianek nie będzie po bokach. Reszta najpewniej jest od spodu. Zauważyłem tam kilka śrub, bądź zatrzasków, mocujących zderzak do spodu auta. Więc pewnie wystarczy odkręcić te w bagażniku i te pod spodem oraz te po bokach i powinno zejść bez problemu
Trzeba przeprowadzić autopsję bo inaczej nie dojdziemy
Wodzu próbujesz hehe

Trzeba przeprowadzić autopsję bo inaczej nie dojdziemy
Waluś napisał(a):Dalej, na nadkolu jest plastik (taka osłonka przykręcona do niego) jak sie ją odkręci to pod niż jest śruba mocująca do błotnika, jak ją odkręciłem to boki opadły, więc niespodzianek nie będzie po bokach.
umnie jest jeszcze na dole wkret
Waluś napisał(a):Reszta najpewniej jest od spodu. Zauważyłem tam kilka śrub, bądź zatrzasków, mocujących zderzak do spodu auta.
od spodu sa 2 sruby a te zatrzaski to mocuja zderzak do belki
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
acha czyli jednak prosta sprawa 
tak tylko gorzej z przednim zderzakiem bo trzeba lampy wykrecic strasznie ciezko dojsc do sruby 
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
max napisał(a):tak tylko gorzej z przednim zderzakiem bo trzeba lampy wykrecic strasznie ciezko dojsc do sruby
To juz przerobione
Waluś napisał(a):Wodzu próbujesz hehe pytajnik
Pewnie ze próbuje tylko jeszcze nie wiem kiedy ale jak cos postaram sie fotki porobić
Z tego, co opisujecie, okazuje się, że w hatchback-u zderzak tylny jest zupełnie inaczej zamontowany. W bagażniku są cztery śruby na klucz 14, pod bagażnikiem są kolejne dwie czternastki, natomiast po bokach od spodu, oraz przy błotniku są wkręty w sumie cztery, ale aby dostać się do tych przy błotniku trzeba usunąć osłony błotne, które są przykręcone trzema wkrętami każda.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
Przemo napisał(a):w bagażniku cztery śruby na klucz 14
Napewno sa 2
Przemo napisał(a):pod bagażnikiem są kolejne dwie czternastki
Przyglądając sie nie stwierdziłem
Przemo napisał(a):Z tego, co opisujecie, okazuje się, że w hatchback-u zderzak tylny jest zupełnie inaczej zamontowany
Może dla tego że częściej ktoś w tył hatchback-a udeża i musi byś solidniejszy

Wodzu napisał(a):Może dla tego że częściej ktoś w tył hatchback-a udeża i musi byś solidniejszy łoł język
O tak hatchback jest solidny – wytrzymały prawie jak czołg


- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
Przemo napisał(a):A coupeta to pewnie taki kartonowy samochodzik!




Nasze zdeżaki różnią się tylko ksztautem, też są wzmacniane

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6