Zacierający się lewarek zmiany biegów

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Adam626GD » 15 maja 2005, 21:57

Wiecie gdzie smarować? Ciraz ciezej chodzi mi wajcha zmiany biegów. Psikałem po podniesieniu maski przy przegrodzie – tam jest taki mechanizm, ale nie pomogło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez JACU626 » 15 maja 2005, 22:09

Pod spodem pod lewarkiem tak popatrz i u góry pod guma też.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Waluś » 15 maja 2005, 22:37

JACU626 napisał(a):Pod spodem pod lewarkiem tak popatrz i u góry pod guma też

święte słowa.
A najlepiej cały lewarek zdmontować, rozebrać wyczyścić posmarować i poskładać. I wtedy będzie jak nuwex :D sprawdziłem polecam <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez JACU626 » 16 maja 2005, 00:02

To tylko cztery śruby i wszysto wyjęte – godzinka i jest tak jak napisał waluś
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Adam626GD » 16 maja 2005, 02:31

Od kabiny wyjmę, czy trzeba od dołu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez BigBlack » 16 maja 2005, 07:59

Skoro nie ma z tym tak duzo roboty to moze i ja sie skusze, bo samo przesmarowanie od spodu bez demontazu nic nie dalo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez ro_ss » 16 maja 2005, 09:30

Powiem Wam, że jeżdżę z tym raz w roku do serwisu.
Rozbierają , czyszczą, wymieniją jakieś łączniki i składają.
Trwa to 20 minut , po zabiegu wszystko chodzi jak nowe i płacę 30 zł.
ro_ss
 

Postprzez es » 16 maja 2005, 10:12

JACU626 napisał(a):To tylko cztery śruby i wszysto wyjęte – godzinka i jest tak jak napisał waluś


Ale na oko trzeba wymontowac wydech. A to zapewne polamane sruby, pokaleczone delikatne rece amatora itp. A moze da rade "ominac" te przeszkode jednym wprawnym ruchem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez xlink » 16 maja 2005, 11:33

es napisał(a):da rade "ominac" te przeszkode jednym wprawnym ruchem?


mlotka pneumatycznego :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez Waluś » 16 maja 2005, 19:50

Wszystko da sie ominąc :D trzeba tylko dobrze pokombinować. Wydech trzeba zdjąć z wieszaków i go we właściwym momencie odchylić we właściwą stronę i da rade :D
Adam, bankowo od dołu, od góry to tylko odkręcasz 4 śróby mocowania lewarka, reszta jest pod spodem. Jeśli chcecie dokładniej to zrobić tak jak ja, to proponuje również odkręcić od skrzyni obie dźwignie i wyjąć to wszystko na warsztat. Troche więcej roboty ale efekt rewelka <jupi>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Martinek » 16 maja 2005, 22:27

U mnie burczal na laczeniach drazka pionowego z poprzecznym. z tego co sie oreintuje to sa tam dwie plastikowe tuleje i sruba. Jak by co to tuleje kupisz tanio nawet w ASO ale ja za srube dalem 45 zeta "tylko nie w aso ale oryginalna :D " wiec ceny nie znam. Takze srubki nie zgub bo ze dwie impry do tylu <lol>
strucel po wielu transplantacjach ale udanych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2004, 13:54
Posty: 79
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626GV 1991 2.0d

Postprzez Adam626GD » 17 maja 2005, 22:26

Waluś napisał(a):Wszystko da sie ominąc :D trzeba tylko dobrze pokombinować. Wydech trzeba zdjąć z wieszaków i go we właściwym momencie odchylić we właściwą stronę i da rade :D
Adam, bankowo od dołu, od góry to tylko odkręcasz 4 śróby mocowania lewarka, reszta jest pod spodem. Jeśli chcecie dokładniej to zrobić tak jak ja, to proponuje również odkręcić od skrzyni obie dźwignie i wyjąć to wszystko na warsztat. Troche więcej roboty ale efekt rewelka <jupi>


Ojej, to masakra. Troche nei chce mi sie zabierac. Ale samochod sie gruzuje i satysfakcja z jazdy mniejsza przez ten lewar
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez BigBlack » 18 maja 2005, 07:45

Wczoraj wytargalem to ustrojstwo. Zeszlo sie troche wiecej bo musialem tunel w srodku stargac ale ... srednio sie oplacalo. Chyba cos z wodzikiem albo innym czyms w skrzyni nie tak. Inna sprawa, ze na "kulce" lewarka smar byl w postaci skawalonego proszku :| Troszke pomoglo ale to nie jest to na co mialem nadzieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez guinness77 » 19 maja 2005, 22:29

Ja smarowałem tylko od dołu, i nawet nic nie rozbierałem... smar grafitowy, kawałek pędzla i dostęp z kanału – 20min... a biegi jak w masełko <lol>
polskie drogi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2004, 20:59
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Auto: ------------------------------

Postprzez Jaksa » 19 maja 2005, 22:56

guinness77 napisał(a):Ja smarowałem tylko od dołu,
Bo tak to sie robi ( 100% sukcesu jest tylko jak wymontujesz srubę , oczyscisz jedno i drugie tzn. srubę i srodek po zdemontowaniu tulejek teflonowych ) Wszystkie problemy z lewarkiem to tylko to.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6