Symbol wiatraka / nawiew zewnętrzny
Strona 1 z 1
W tym polozeniu przez te kratke leci powietrze z wentylatora. W srodkowym jest zamkniete, a tam, gdzie falki masz klime dla ubogich – powietrze pomija wentylator i wieje tak szybko, jak jedziesz. W ruchu jest to swietny patent, bo powietrze ma krotsza droge do pokonania, wiec mniej sie nagrzewa. Ma rowniez mniej oporow, wiec wieje intensywniej. Szczegolnie, gdy docisniesz.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
es napisał(a):masz klime dla ubogich


Dodam tylko że w tym położeniu (klimy) to co będzie na zewnątrz będzie wewnątrz, więc zwracaj uwagę gdzie wjeżdżasz i gdzie parkujesz
uwielbiam parkować w sierpniu pod brzozą
:D
fajnie potem auto wypelnia 


Bartosz napisał(a):Es przegioles z ta klima dla ubogich, a Ty sie Walus tak nie smiej bo
hehehe
Aleosochodzi? To jest szalenie skuteczny sposob przewietrzania. Wprawdzie nie mam klimy (jeszcze, mam nadzieje), ale przypuszczam, ze w trasie spokojnie mozna to paliwo- i mocozerne ustrojstwo wylaczyc i chlodzic sie metodami naturalnymi. Jezeli do tego jescze leciutko uchylisz tylne szyby lub szyberdach, to przeciag z butow wyrywa.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Ta "klima dla ubogich" to na prawdę rewelacyjny pomysł (oprócz tych przypadłości o których Waluś pisze – głupio dostać "z liscia" podczas jazdy
). Co prawda w coupe GD trudno uchyla się tylną szybę
ale szyber można i jest na prawdę przyjemnie. No a na korki to tylko klima...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Hehehe spoko Es
.Czy przelączajac na ten wiatrak on sie samoczynnie wlacza i chodzi na wolnych obrotach czy dopiero sie go zalacza jak go wlacze na konsoli srodkowej suwakiem?
MAZDA IS THE BEST
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
- Od: 17 kwi 2004, 00:13
- Posty: 62
- Skąd: Łódź
- Auto: Dwie Mazdy 626 :–)
Bartosz napisał(a):Hehehe spoko Es.Czy przelączajac na ten wiatrak on sie samoczynnie wlacza i chodzi na wolnych obrotach czy dopiero sie go zalacza jak go wlacze na konsoli srodkowej suwakiem?
Wentylator wlaczasz na centralnej konsoli. Aby z nawiewow szlo powietrze przez niego poruszane dzwigienki musza byc ustawione na "wiatrak". Gdy przelaczysz na falke to cale powietrze leci prosto z podszybia z pominieciem zakamarkow dmuchawy. Mozesz wtedy wylaczyc wentylator. Dopoki jedziesz doputy rozkoszujesz sie nawiewem.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
es napisał(a):Aby z nawiewow szlo powietrze przez niego poruszane dzwigienki musza byc ustawione na "wiatrak".
jest wyjątek nie muszą. Jeśli nawet masz w środkowych kratkach ustawione na falkę- to też jak włączysz wentylator to przez nie poleci powietrze nawet jak stoisz. Nie działa to na boczne nawiewy
Prosty temat a ile koncepcji...

- Od: 13 maja 2006, 11:23
- Posty: 149
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG
Negoiu napisał(a):Nie działa to na boczne nawiewy
tródno żeby działało jak wiater z wiatraka eypychasz pod maskę

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6