Zablokowane tylne koła – zapieczone dźwigienki od ręcznego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez tommyb » 29 cze 2009, 16:02

Witam Ponownie

Wzmagan Ciag Dalszy

Dzisiaj rano chcialem jechac do pracy a tu ani w przod ani w tyl :| :| :|
Bujalem ja na przemian przod tyl i jakos puscilo
Po pracy oczywiscie to samo -przod tyl naprzemian kilka razy i tez odpuscilo
Buczenia ,mielenia stukania nie slyszalem ,kola normalnej temperatury byly ,hamulce bez odzcuwalnych zmian


Prosze o Pomoc co by to moglo takiego byc

Czytalem na innych forach ze mozlliwe moze byc ze odkleila sie okladzina ze szczek :|

Dzieki i Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 29 cze 2009, 20:53 przez tommyb, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 14:57
Posty: 159 (0/1)
Skąd: śląsk
Auto: 626 2.0 D RF-7
Xedos Ca 97 1.6 LPG
Premacy Ditd

Postprzez marakus » 29 cze 2009, 16:49

Zapieczone tylne hamulce. Trzeba rozebrać wyczyścić wymienić to co zniszczone i będzie OK.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez Siw-y » 29 cze 2009, 20:21

marakus napisał(a):Zapieczone tylne hamulce

A dokładniej dźwigienki od hamulca ręcznego.
W większości przypadków pomaga ręczne cofnięcie dźwigienki znajdujące się na zacisku, ale tylko do następnego zaciągnięcia.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez tommyb » 29 cze 2009, 20:31

No to koledzy mnie pocieszyliscie :D bo ja z ranca nie umialem zaskoczyc co jest grane -myslalem ze lozysko szlag trafil bo wlasnie mam tez do wymiany
W srode do mechanika wedruje maddalen to po wszystkim dam znac :D
A powiedzcie Koledzy czy mozna tak jeszcze jezdzic ?chociaz do srody ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 14:57
Posty: 159 (0/1)
Skąd: śląsk
Auto: 626 2.0 D RF-7
Xedos Ca 97 1.6 LPG
Premacy Ditd

Postprzez Siw-y » 29 cze 2009, 20:37

tommyb napisał(a):czy mozna tak jeszcze jezdzic ?

Nie koniecznie, bo niszczą się tarcze.

Sprawdź czy to na pewno hamulce, przejedź kilkadziesiąt/kilkaset metrów i sprawdź czy tarcze są czerwone, albo chociaż czy się w nienaturalny sposób nagrzały, bo jak nie to będzie to jednak łożysko, a te się razem z piastą wymienia.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Grzyby » 29 cze 2009, 20:39

Siw-y napisał(a):niszczą się tarcze

jakim sposobem tarcze niszczą się przy bębnach?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Siw-y » 29 cze 2009, 20:42

Grzyby napisał(a):jakim sposobem tarcze niszczą się przy bębnach?

Myślałem, że we wszystkich GE są tarcze, a wychodzi na to, że w klekotach są bębny <glupek2>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez tommyb » 29 cze 2009, 20:45

ale ja z przodu wymieniam lozysko :D zapomnialem dopisac no i zprzodu tarcze (juz mam Ate i klocki textar )
Bebny sie nie zagrzewaja samochod jezdzi tak jakby nigdy nic tylko po dluzszym postoju tj okolo 8 h niechce dziargac ani w w przod ani w tyl a potem smiga <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 14:57
Posty: 159 (0/1)
Skąd: śląsk
Auto: 626 2.0 D RF-7
Xedos Ca 97 1.6 LPG
Premacy Ditd

Postprzez Grzyby » 29 cze 2009, 20:46

Siw-y napisał(a):Myślałem, że we wszystkich GE są tarcze

widziałeś GE 2.0D z 91r. ??
Jak już idzie o GE to Cronosy niektóre miały z tyłu bębny od GD
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Siw-y » 29 cze 2009, 20:47

To najprościej będzie pod lewarować po kolei każe koło i sprawdzić co powoduje blokowanie, czy łożysko czy hamulec :)

Grzyby napisał(a):widziałeś GE 2.0D z 91r

To czemu ja czwórkę widziałem <glupek2>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez tommyb » 29 cze 2009, 20:58

aha ,niewiem czy to ma jakies znaczenie ale jak chcialem ruszyc to slychac bylo takie zdrowe -walniecie pukniecie jakby cos peklo -odglos dosc powaznie bylo slychac ale potem puscilo i Heya do pracy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 14:57
Posty: 159 (0/1)
Skąd: śląsk
Auto: 626 2.0 D RF-7
Xedos Ca 97 1.6 LPG
Premacy Ditd

Postprzez tommyb » 29 cze 2009, 21:00

i te walniecie pare razy mi sie zdarzylo juz zanim te kola sie zaczely blokowac -moze ma to cos wspolnego z tymi hamulcami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 14:57
Posty: 159 (0/1)
Skąd: śląsk
Auto: 626 2.0 D RF-7
Xedos Ca 97 1.6 LPG
Premacy Ditd

Postprzez Grzyby » 29 cze 2009, 21:21

Musisz zdjąć bębny i obejrzeć szczęki. Nie zaszkodzi obejrzeć też gładzi bębnów od środka.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tommyb » 19 lip 2009, 23:16

Zrobione -zapiszeczone byly dzwigienki od recznego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 14:57
Posty: 159 (0/1)
Skąd: śląsk
Auto: 626 2.0 D RF-7
Xedos Ca 97 1.6 LPG
Premacy Ditd

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6