Porażka z zawieszeniem gumy JC
Tak, migomatem. A potem jak pekło to z 6 punktów. Kilka sekund spawania i potem wsadzanie do wody – by nie przegrzać sworznia. POtem znow sie obluzowało i teraz niemal doookoła. A zwykla spawarke tez miał – i nawet go teraz pytałem. To mowil ze spaw lepszy bo przetopiony, a nie tylko nałozony jak w migo. Ale ze mozna przegrzac sworzeń i tego nie chce robic.Ja mowilem zeby zdjal gume i segara i coby od gory chociaz jeden punkt wzmocnił. Bo wiadomo ze to w innej plaszczyznie trzyma. Ale jednak zadecyował ze tylko od dołu. Jak wyjechałem od niego to bylo ok. Przejechałem 10km i buło juz rozwalone. Ale to sobota i juz był fajrant i ch...j. I znow 200km wrocilem. Teraz chyba bede jedził do lata. I potem sobie wymienie wahacze. rozpacz
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
JACU626 napisał(a):Z tego co widzę to przyspawał ci w trzech punktach migomatem więc spaw punktowy ja robię podobnie tylko 6 punktów zwykłymi elektrodami i nic sie nie dzieje.
Jacu, on mi juz wymieniał ze 2x te sworznie i nigdy nic podobnego sie nie działo. To pierwszy raz taka skucha jest
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Ja wlasnie niedawno wymienialem w GD z przodu prawie wszystko co sie da, tarcze, klocki, tuleje... Wszystko kupowalem w JC. I powiem tak: silentbloki trzymaja sie bez zarzutu, ale jak na razie nie przejechaly zbyt wiele. A polecony mi przez znajojmych i bardzo rozsadnie wygladajacy mechanik, ktory sprawial wrazenie uczciwego i kumatego faceta, PRZYSPAWAL MI NA STALE DRAZKI STABILIZATORA po obu stronach! Najpiwerw cos zaczelo stukac, wiec zajrzalem a tu urwana koncowka sterczy. Wymienilem na nowa, podobnie druga, ktora trzeba bylo palnikiem demontowac i wcale nie z powodu zapieczonej sruby, bo zamiast nakretki byl tam SPAW. Takze z mechanikami trzeba uwazac, tyle lat niemoge znalezc miejsca gdzie moglbym zostawic auto i sie nie denerwowac. JAk dotad znalazlem tylko takiego tlumikarza, co jest i tak rekordem swiata (w Wawie na Lopuszanskiej, trzeba wjechac miedzy budynki miedzy Grojecka a Alejami). A co do JC, to zamontowalem sobie wlasnie kupione tam wycieraczki przedniej szyby i zbieraja katastrofalnie, prawie tak zle jak stare ktore wyrzucilem. Pozdrawiam tak przy okazji. Moze zalozyc specjalny watek z opiniami czesci JC?
- Od: 9 lis 2004, 16:29
- Posty: 35
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 1.6 (F6) 1991
Nie jest chyba tak zleMazdofon napisał(a):Takze z mechanikami trzeba uwazac, tyle lat niemoge znalezc miejsca gdzie moglbym zostawic auto i sie nie denerwowac
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):hazell napisał:
Ehhhhh.... chyba lepiej kupić wahacze na Kaczeńca, używane, orginalne w dobrym stanie po ok 150 za sztukę bo dalsza rzeźba chyba tylko przysporzy Ci kosztów a wyników nie będzie.
No... I tu masz 5.
Niestety musiałem to przejść i poczuć na własnej skórze żeby tak twierdzić. Chyba każdy musi uczyć się na własnych błędach, nie da rady na cudzych

Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
Nie będę zakładał nowego wątku
Też się bujam z wahaczami. Tuleje JC już przerabiałem i dziś byłem na Kaczeńca. W tym tygodniu mieli dostawę części ale 1.5 m-ca czekania niestety się nie opłaciło. Wszystkie jakie przyjechały są w gorszym stanie niż ostatnia para jaką mieli na początku (zmęczona guma w tylnych silentblockach). Zaproponowali mi wahacze w najlepszym stanie jakie były i do tego nowe tylne silentblocki made in JC. No i nie wiem czy ma to sens. Już wymieniałem na JC i jest lipa, więc po co mi inne używane wahacze, w których i tak będę miał JC.
Już mam dość tego ...
Też się bujam z wahaczami. Tuleje JC już przerabiałem i dziś byłem na Kaczeńca. W tym tygodniu mieli dostawę części ale 1.5 m-ca czekania niestety się nie opłaciło. Wszystkie jakie przyjechały są w gorszym stanie niż ostatnia para jaką mieli na początku (zmęczona guma w tylnych silentblockach). Zaproponowali mi wahacze w najlepszym stanie jakie były i do tego nowe tylne silentblocki made in JC. No i nie wiem czy ma to sens. Już wymieniałem na JC i jest lipa, więc po co mi inne używane wahacze, w których i tak będę miał JC.
Już mam dość tego ...
- Od: 10 lip 2004, 23:01
- Posty: 80
- Skąd: Otwock
- Auto: 626 GV FE '90
Myslę ze nie...BigBlack napisał(a):No i nie wiem czy ma to sens.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Chyba najwyzszy czas zrobic wlasne tuleje. Mozna kupic dwuskladnikowe substancje, ktorych chemicznych nazw nawet nie wymienie. Od silikonowych do poliuretanowych w kazdym razie. Ludzie w ten sposob przerabiaja poduszki silnikow, moze zda tez egzamin w zawieszeniu.
the right man in the wrong place...
Podaj mnie nazwę i chętnie przetestuję
A co do tulei. Na Marsa sprzedają oryginalne przednie tuleje wahacza przód do GE za 125PLN. Co sądzicie?
Za to nie wiem jak sprawdzić czy wahacz jeszcze się nadaje na wymianę tulei. Słyszałem, że może być już rozjechany i co bym w niego nie włożył (ori czy jc) to i tak będzie latać. Najlepiej sprawdzić jak kupię tuleję i zdejmę wahacz. Ale jak się okaże, że też będzie luźny to co? Oddam tuleję? Raczej nie przyjmą z powrotem.
Dzwoniłem na kaczeńca, mają używkę ale za 250PLN... trochę się rozczarowałem. Jakiś czas temu kosztowało to 150. Przy tych cenach tuleja ori za 125pln może być warta zachodu.

A co do tulei. Na Marsa sprzedają oryginalne przednie tuleje wahacza przód do GE za 125PLN. Co sądzicie?
Za to nie wiem jak sprawdzić czy wahacz jeszcze się nadaje na wymianę tulei. Słyszałem, że może być już rozjechany i co bym w niego nie włożył (ori czy jc) to i tak będzie latać. Najlepiej sprawdzić jak kupię tuleję i zdejmę wahacz. Ale jak się okaże, że też będzie luźny to co? Oddam tuleję? Raczej nie przyjmą z powrotem.
Dzwoniłem na kaczeńca, mają używkę ale za 250PLN... trochę się rozczarowałem. Jakiś czas temu kosztowało to 150. Przy tych cenach tuleja ori za 125pln może być warta zachodu.
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
Na Allegro pojawil sie "dealer" niemieckich czesci firmy Optimal. Czy ktos cos wie, bo do GD za przednie wahacze gosc chce 240 zl.
www.optimal-germany.com
www.optimal-germany.com
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
hazell napisał(a):Daj namiar na gościa.
Na przyklad ta aukcja:

- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Z przodu sa po dwie sztuki na strone. Tylu sie nie wymienia, bo nie ma zamiennikow
Tulei tez nie ma wiec trzeba wymnieniac cale wahacze, a tych masz po trzy na strone.
Uzywaj szukajki, bo Grzybek moze Cie zatruc
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... =pora%BFka
Uzywaj szukajki, bo Grzybek moze Cie zatruc
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... =pora%BFka
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6