czy luz na łożysku nie spowodował problemów z tulejami wachacza
i dlaczego nie został wykryty przy tamtej robocie
czy łozysko rozsypało się gwałtownie?
Łożysko koła – zamiennik
1, 2
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Problemy z tulejami były zupełnie niezależne. One w tej chwili wygladaja jak nowe – nie sa porwane tylko guma jest za miękka w wyniku czego nie trzyma.
Po tamtej robocie jeszcze jak samochod byl na podnosniku zaczalem targac kołem i wyczułem luz. Ustatlilismy ze to łożysko. Luz był mały, jednak wyczuwalny. W trakcie jazdy nic nie huczało.
po okolo 1000km łożysko juz mi się niemal zatarlo i jak jechalem do mechanika do bia to nawet piszczało i się grzało. Wtedy to łożysko obracało sie na piascie i wytarło piastę. Nie wiem co było przyczyna padniecia i zatarcia łozyska. Przypuszczam ze mogło nia byc bicie tarcz hamulcowych które od dłuzszego czasu miałem. Dlatego teraz jednoczesnie przy wymianie łozyska i piasty i reszty zawieszenia postanowiłem przetoczyc tarcze.
Po tamtej robocie jeszcze jak samochod byl na podnosniku zaczalem targac kołem i wyczułem luz. Ustatlilismy ze to łożysko. Luz był mały, jednak wyczuwalny. W trakcie jazdy nic nie huczało.
po okolo 1000km łożysko juz mi się niemal zatarlo i jak jechalem do mechanika do bia to nawet piszczało i się grzało. Wtedy to łożysko obracało sie na piascie i wytarło piastę. Nie wiem co było przyczyna padniecia i zatarcia łozyska. Przypuszczam ze mogło nia byc bicie tarcz hamulcowych które od dłuzszego czasu miałem. Dlatego teraz jednoczesnie przy wymianie łozyska i piasty i reszty zawieszenia postanowiłem przetoczyc tarcze.
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Łożyska są w porządku. Ale w dislu są tarcze tak zrobione że trzeba zdjąć łożysko, a ono wtedy się rozsypuje czy jakoś tak. Już sam nie wiem. Jedni mówią że trzeba zmieniać inni że nie.
witam!jestem nowym klubowiczem i chciałbym prosić o info.na temat tylnych łożysk do ge r1992 2.016v.Czy sa jakieś zamienniki i czy fs i fp maja takie same łożyska?Zgóry wielkie dzięki
-
Gość
Wszystkie GE mają takie same łozyska ( PIASTĘ )Kucvis napisał(a):czy fs i fp maja takie same łożyska
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6