Rwanie na każdym biegu podczas przyspieszania

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez macke » 25 lut 2005, 09:26

Na wolnych obrotach jest wszystko oki, gdy natomiast na troche mu sie przyłoży zaraz dusi sie rwie i tak na każdym biegu, czy to przepływomierz ?
Początkujący
 
Od: 19 lis 2004, 15:06
Posty: 8
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 2.0 93 rok

Postprzez es » 25 lut 2005, 09:33

Jesli dobrze zrozumialem objawy to zapewne trapi Cie to, co juz przerabialem w dwoch moich mazdach: uszkodzony waz laczacy przeplywomierz z przepustnica. Obmacaj go bardzo dokladnie, bo jest sztywny i delikatne macanie moze nie wykazac uszkodzenia. W moich obydwu mazdach na kilka lat wystarczyla srebrna zbrojona tasma (as seen on TV). Na ebayu widzialem forda probe z podobna modyfikacja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez macke » 25 lut 2005, 09:52

Dzięki bardzo za rade – mechanik ma to sprawdzić, choć sam roztaczał juz przedemną czarne wizje wymiany połowy samochodu i dochodzenaia sukcesywnie do problemu
– ile kosztuja przewody do Madzi ?

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 19 lis 2004, 15:06
Posty: 8
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 2.0 93 rok

Postprzez es » 25 lut 2005, 10:06

Do mojej GV to koszt okolo 200 zl, ale trzeba czekac, bo na magazynie nie miewaja. Wiec czekam, az zbrojona tasma sparcieje... W sumie tylko chlodne powietrze pedzi przez te rure.

Lepiej sprawdz sam. Chyba, ze bezgranicznie ufasz mechanikowi. Wsadzi nowa/uzywana rure, a skasuje za cokolwiek. Wymontowanie tego cuda to chwila (przynajmniej u mnie).

Usterka w stanie spoczynku nie pojawia sie, poniewaz szczelina (poprzeczna do osi) otwiera sie tylko w czasie zmiany obciazenia silnika, gdy porusza sie on na poduszkach. Moja ostatnia mazde kupilem duzo taniej, bo poprzedni wlasciciel (lub jego mechanik) nie mogli dojsc do ladu z tym szarpaniem. Zapewne tez licznik potencjalnych wydatkow ukrecil sie i gosc wstawil samochod do komisu za smieszne pieniadze i pozwolil jeszcze targowac sie. Wersja oficjalna brzmiala – sprzeglo do wymiany. To i tak tansza hipoteza niz rozwalona elektronika. Zanim wiec zaczniesz sie porzadnie martwic naprawde dokladnie i mocno poszarp te rure, probujac wbijac w nia palce. Mozesz rowniez ja zdjac i wtedy wszystko bedzie widoczne jak na obrazku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Smirnoff » 25 lut 2005, 12:21

JA polecam 3 czynnosci:
1) rozebrać dolot (od ob. filtra do przepustnicy)
2) ocenić wizualnie przepływomierz (jesli nie ma "gorącego druta" to po zawodach)
3) jak mówił kolega ES – ocenić wizualnie stan gumowych elementów dolotu pod kątem nieszczelności

Ewentualnie mozna sprawdzic DTC i zobaczyć czy nie ma jakichś jajec z sondą lambda.

To tak na wstępie zanim przejdziesz do dalszego zgłębiania problemu i sięgania głębiej do kieszeni :)
W kwesti rury dolotu – jakby co, to mogę takową skołować od aut z '96.

Pozdrawiam
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Długi » 25 lut 2005, 13:07

A jak to wszystko już sprawdzisz to wymień przewody wysokiego napięcia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez mtaranti » 26 lut 2005, 23:47

i/lub swiece
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez Paweł » 27 lut 2005, 01:01

i/lub filtr paliwa, pompe, wtryski.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6