Pompa wspomagania kierownicy 626 GE – pytania, problemy
1, 2
Właśnie zobaczyłem, że coś mi kapie spod samochodu, po wnikliwych oględzinach stwierdziłem, ze to z pompy wspomagania się sączy.
Pytanie brzmi: czy można to jakoś naprawić, czy występują jakieś zestawy naprawcze, czy muszę kupić nową pompę????
Pytanie brzmi: czy można to jakoś naprawić, czy występują jakieś zestawy naprawcze, czy muszę kupić nową pompę????
Ostatnio edytowano 3 lut 2005, 00:37 przez Wojtek MX-6, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 29 gru 2004, 00:55
- Posty: 16
- Skąd: Łódź
- Auto: MX6 2.5 V6 93'
Pompa jest rozbieralna i mozna do niej w ASO dostac praktycznie kazda czesc oddzielnie. Trzeba jednak pamietac, ze jest kilka rodzajow pomp w GE i trzeba wiedziec, o ktora dokladnie chodzi.
Z drugiej strony moze sie okazac, ze z ekonomicznego punktu widzenia bardziej oplaci sie zakupic pompe szrotowa lub regenerowana. Jesli porownasz ceny, daj znac – informacja jest istotna.
Pozdrawiam.
Z drugiej strony moze sie okazac, ze z ekonomicznego punktu widzenia bardziej oplaci sie zakupic pompe szrotowa lub regenerowana. Jesli porownasz ceny, daj znac – informacja jest istotna.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Pozostaje jeszcze kwestia odpowietrzenie układu 
Zalewasz ,kręcisz kierą i po kłopocie ( na uruchomionym silniku oczywiscie )Waluś napisał(a):Pozostaje jeszcze kwestia odpowietrzenie układu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Zalewasz ,kręcisz kierą i po kłopocie ( na uruchomionym silniku oczywiscie
hihihih podszedłem was

Jeszcze jak by mi ktoś powiedział jak zlać płyn z układu do zera
A po co ? tego sie nie wymienia tylko uzupelnia – daj spokojWaluś napisał(a):jak zlać płyn z układu do zera

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
rozpinasz powrót przy maglownicy
i spłynie
a z maglownicy wypompujesz krecąc kierownicą
z pompy rozpinając wyjscie ciśnienia
wiadomo że coś tam zostanie
ale to już chyba nie ma znaczenia
i spłynie
a z maglownicy wypompujesz krecąc kierownicą
z pompy rozpinając wyjscie ciśnienia
wiadomo że coś tam zostanie
ale to już chyba nie ma znaczenia
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Jaksa napisał(a):tego sie nie wymienia tylko uzupelnia – daj spokoj język
a ja wymienie hehe
Zdaje się że w skrzyni miałem olej do automatu

I dobrze , zawsze mnie uczono ze we wszystkich GD powinno się zalewac skrzynie Dextronem , czy cos sie zmieniło?Waluś napisał(a):Zdaje się że w skrzyni miałem olej do automatu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
o żesz hihi no to zostawiam ten co jest
100 zł w kieszeni hehe ale mi humor poprawiłeś
A swoją drogą to madzia śmiga jak ta lala
Przeguby się zamkneły, podpora nie wali amorki nówki sztuka używki
ale przynajmniej pracują nie to co moje poprzednie hehe Tydzień męki i jest pięknie. Jeszcze tylko geometria i wskakuje w letnie laki
A co do wspomagania. Widzisz Jarku zmieniłem płyn i odziwo zaczeło pracować
Ale za to magiel coś strzela w pewnych położeniach. Trza zbierać kase 
A swoją drogą to madzia śmiga jak ta lala


A co do wspomagania. Widzisz Jarku zmieniłem płyn i odziwo zaczeło pracować

dobrze odpowietrzone, tak mi sie wydaje – chyba ze miałes tam zupeWaluś napisał(a):Widzisz Jarku zmieniłem płyn i odziwo zaczeło pracować

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):szkoda ze na swoich

czyli jak dobrze odpowietrzyć, wystarczyJaksa napisał(a):dobrze odpowietrzone, tak mi sie wydaje
Jaksa napisał(a):kręcisz kierą i po kłopocie
jeszcze jedno pytanie, przy pompie jest wyjście od jakiegoś czujnika(chyba), do czego powinno być to podłączone?
- Od: 9 maja 2005, 08:40
- Posty: 26
- Skąd: Radom
- Auto: 626 GE FS '95 LPG
Poszukaj wolnego kabelka w tej okolicy , ten czujnik musi byc podłączony – ma zadanie podbijac wolne obroty przy kręceniu kierownicą.przy pompie jest wyjście od jakiegoś czujnika(chyba), do czego powinno być to podłączone?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W GD jest czujnik na maglownicy zamykający obwód podnoszenia obrotów przy skrajnym położeniu kierownicy.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Widze ze temat sie troszku przebrazowil
Wiec moze mi tez cos poradzicie...
A mianowicie cos mi szwankuje pompa wspomagania... rolka na ktora jest zalozony pasek ma jakies bicie nie pracuje rowno tylko sie buja na boki... ale co gorsza autko mialo remont silniczka i chwile stalo jakies 2tyg. no i teraz zaczelo strasznie cos piszczec
dzis tam zagladalem... wprawdzie swieta ale...
i z tego co bylo w moim zasiegu i nie wygladalo na duzo roboty to pozulowalem pasek i wyjolem rolke napinajaca... przeczyscilem i nasmarowalem bo tak tez cos popiskiwala... po malutkiej regeneracji w reku juz nie piszczala ale zalozylem skrecilem wszystko i dalej to samo. Czyli raczej na pewno to pompa piszczy...
Poradzcie co to jest ()lozysko czy cos innego) i jak sie zabrac do wymontowania i wymiany, badz smaroania ale raczej wymiany. I czy mozna dostac samo lozysko czy szukac nowej pompy. No i czy ktos kto ma srednie pojecie i caly czas sie uczy poradzi sobie z tym.
A przy okazji to Wesolych Swiat Wam zycze
Wiec moze mi tez cos poradzicie...
A mianowicie cos mi szwankuje pompa wspomagania... rolka na ktora jest zalozony pasek ma jakies bicie nie pracuje rowno tylko sie buja na boki... ale co gorsza autko mialo remont silniczka i chwile stalo jakies 2tyg. no i teraz zaczelo strasznie cos piszczec
Poradzcie co to jest ()lozysko czy cos innego) i jak sie zabrac do wymontowania i wymiany, badz smaroania ale raczej wymiany. I czy mozna dostac samo lozysko czy szukac nowej pompy. No i czy ktos kto ma srednie pojecie i caly czas sie uczy poradzi sobie z tym.
A przy okazji to Wesolych Swiat Wam zycze
- Od: 15 mar 2004, 01:01
- Posty: 73
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6