Witam,
Wycieka mi systematycznie płyn hamulcowy. Nie ubywa go dużo, ale systematycznie muszę uzupełniać zbiornik. Płyn wycieka z tyłu auta z zacisków hamulcowych – mechanik orzekł, że są do wymiany. Ale zabiła mnie cena: 550zł/szt. – i to nie nowe, tylko regenerowane. Mieliście podobny problem ? Może wiecie, gdzie można kupić tanio używane zaciski?
pzdr,
Wasiek
P.S. Płynu ubywa ok. 200 ml na 1000km.
Wyciekający płyn haulcowy
Strona 1 z 1
spróbuj u tego człowieka, poniżej link do jednej z jego aukcji, kupiłem od niego wahacze i sa naprawde w lux stanie, ceny tez ma przyzwoite i wydaje sie uczciwy:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83072574

- Od: 21 mar 2005, 16:59
- Posty: 217
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 3 BN 2,5
Najpierw sam obejrzyj te zaciski a jeśli się nie znasz spróbuj u innego mechanika.Co to za diagnoza -do wymiany? Prawie na 100% da się je uratować, najczęściej wystarczy tylko zmienić gumki i choć używając ori nie będzie to tania impreza i tak będzie taniej niż zakup regenerowanych:) No chyba że masz mocno zjechane tłoczki ale tego mechanik nie mógł wiedzieć bez ich demontażu.A swoją drogą u mnie też ostatnio ciekły i okazało się że zżarło podkładki pod przewodem hamulcowym.Ale wystarczyło 4 podkładeczki za parę zł trochę płynu i pół godziny roboty i znów jest pięknie:)
- Od: 20 mar 2005, 12:54
- Posty: 39
- Skąd: Rudnik nad Sanem
- Auto: 323 C Z5 98
6 GG LF 04
wymienisz uszczelnienie tłoczka i osłone gumową, dasz nowe podkładki pod przewody i masz zaciski jak nowe. W podróbie zamkniesz sie w kosztach 50 pln . NIE DAJ SIĘ WALIĆ W ROGI...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
A jak leci przez dzwignię ręcznego to takiego uszczelniacza nie kupisz w zamienniku a w oryginale występuje cały zestaw gumek na 2 koła i to jest koszt ok 330 zeta.mayer napisał(a):wymienisz uszczelnienie tłoczka i osłone gumową
A to fakt , w tym kraju musisz miec oczy szeroko zamkniętemayer napisał(a):NIE DAJ SIĘ WALIĆ W ROGI...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ups.....OKmayer napisał(a): niech sie najpierw gumki na tłoczkach nauczy wymieniać

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dzięki chłopaki za rady. Mechanik sobie "w kulki" pogrywa
Powiedzcie mi tylko czy z tymi zaciskami mogę jeździć do wiosny, aż się ociepli
Wówczas jest szansa, że wymienię to z kolegą – mechanikiem – na najeździe
Kanałem niestety nie dysponuję :/
pzdr,
Wasiek

Powiedzcie mi tylko czy z tymi zaciskami mogę jeździć do wiosny, aż się ociepli

Wówczas jest szansa, że wymienię to z kolegą – mechanikiem – na najeździe
Kanałem niestety nie dysponuję :/
pzdr,
Wasiek
- Od: 20 sty 2006, 19:59
- Posty: 23
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 '93r. 1.8 16V
Powinienes dojezdzic. Obserwuj ubytek plynu. Jest bardzo zimno, wiec zuzyta guma moze zaczac rozlazic sie lawinowo. Wprawdzie hamulce sa dwuobwodowe, ale jak wycisniesz plyn przez tylne zaciski, to w koncu i przednie hamulce zlapia babel powietrza. A wtedy masz klopoty...
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6