Wybracje, bicie kierownicy GE – powody, problemy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez szumki44 » 5 sie 2012, 00:21

no ok chinczyki sie nie powichrowaly za 35 zl szt tarcza a tu bosh za 240 zl i to ten 283mm a nie 250 naprawde ciezko je rozgrzac do tem wysokich a co dopiero zeby sie zwichrowaly z przegrzania itp :) . Porobie jak wyzje i dam znac:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 5 sie 2012, 13:41

bicie tarcz mozna sprawdzić :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 6 sie 2012, 11:49

niby jak ;P trzeba zdjac i na tokarke zazucic ;> czy mozliwosc bez zdejmowania ? Didam ze bicia sa naprawde minimalne i od 100-0 nie wyczuwalne tylko z wyzszych predkosci np 200-100 ten zakre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Vlad24 » 6 sie 2012, 15:22

przy niższych prędkościach bicie wyłapuje zacisk na ślizgach
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2010, 04:12
Posty: 125

Postprzez kamilspider » 6 sie 2012, 18:05

szumki44 napisał(a):niby jak ;P \

Zdejmujesz koło i się przykłada taki wskaźnik (zegarek) i się kręci tarczą i pokazuje jak tarcza jest pofalowana
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 6 sie 2012, 22:53

dokładnie, ewentualnie na rolkach z zegarem też wyłapie bicie, ale to już takie lepsze.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 7 sie 2012, 11:02

tego nie widzialem :) wczoraj wywazylem kola sprawdzane 3x i oto zdziwienie
Kola byly wywazone idealnie :) wiec pojechalem do 3 znajomych i wrzucili kazde kolo na maszyne zeby miec 2000% pewnosci co do felg opon i wywazenia

Felgi proste opony nowe proste pierscienie centrujace prosto wiec kolka cacy
Teraz zabiore sie za koncowki drazkow i tylne gumy stabilizatora

Ps bicie kierownicy nadal wystepuje powyzej 100 km..

Czy lekko krzywe tarcze mialy by wplyw na bicie kierownicy ? mi sie wydaje ze nie bo stare mega zwichrowane tarcze nie bily..

Ok wroce z wakacji to wezme tarcze sprawdze i na gwarancje odesle.



Kolejne pytanie co moglem zrobic zle ? ze sie powichrowaly

Dodam ze zamontowane zostaly poprawnie zaciski na nowo smarowane smarami do zaciskow itp td nowy plyn...
Docierane przez 1000km !!! delikatnie jak z jajkiem.
Tarcze nie maja oznak przegrzania przetarc pekniec i docieraja sie dobrze rownomiernie
Piszcza lekko...
Nie zgrzane nie moczone w wodzie (myjnia samochodowa) kiedy duze deszcze hamowanie delikatne zeby nie rozgrzewac zabardzo... kaluze jak ognia unikalem. Wiec po prostu tak samo z siebie ?
Dodam ze kola dokrecane na 130 Nm rowno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 7 sie 2012, 17:17

A może zbyt delikatnie się z nimi obchodzisz??:D Weź shamuj kilka razy z dużej prędkości porządnie to może się coś ułoży ;) a jak nie to wymień te drążki, albo jeździj wolniej i po problemie <lol>
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 8 sie 2012, 10:46

tu ci racje przyznac musze :P chinczyki mialy u mnie tak ze prawie czerwone byly a jak na myjnie jechalem to kleby dymu jak z parowozu lecialo z kol :P i sie nie przejmowalem i byly proste idealnie ! :) Co do schamowania teraz bosche dostana ostro w pizd..eczke :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kyluz » 10 sie 2012, 21:12

A założyłeś sprężynki na klocki??
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez szumki44 » 11 sie 2012, 16:44

tak :) montaz prawidlowy . pozostalo wymienic koncowki drozkow oraz stabilizatora pozniej jak wroce z trasy zdejme tarcze i sprawdze. narazie czasu nie mam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez VariaS » 18 sie 2012, 20:09

szumki44 napisał(a):tak :) montaz prawidlowy . pozostalo wymienic koncowki drozkow oraz stabilizatora pozniej jak wroce z trasy zdejme tarcze i sprawdze. narazie czasu nie mam :)

Witam, wiesz co jest powodem wibracji? Ja mam identycznie, wszystko sprawdzone i niby jest ok :|
Pozdrawiam
VariaS
 

Postprzez majk79 » 18 sie 2012, 23:24

u mnie przy identycznych objawach jak w pierwszym poście pomogła w 100% wymiana kompletnych wahaczy. Obstawiam że odpowiadają za to wywalone gumy. Proponuję w tym konkretnym przypadku nie skupiać się na ważeniu kół, szukaniu krzywizn na tarczach. Nie pomoże też wymiana końcówek drążków i łączników stabilizatorów. Zajmijcie się samymi wahaczami i gwarantuję, że będzie ok. Ja też na początku wymyślałem cuda na kiju i straciłem tylko czas i pieniądze, bo pewne części wymieniłem niepotrzebnie.

Moja wypowiedź odnosi się jedynie do drżenia kierownicy przy prędkości ok. 110-130 i przy hamowaniu z takich prędkości.
gg 2204545
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2008, 21:31
Posty: 101
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 626 GE 95r. FP + LPG
Mazda 6 GY 2005r. 1,8+LPG

Postprzez szumki44 » 9 paź 2012, 03:36

odswierze temat :) Zbieram na regeneracje zawieszenia ;)

A wiec wibracje pewnie sa spowodowane tym ze mam uszkodzone hahaha wszystko :D
-przednie koncowki drazkow kierowniczych
-laczniki stabilizatora przod tyl
-tuleje przednie wahaczy przednich
-tuleje tylne wszystkie ;D
-gumy stabilizatorow
-amory tylne
-przegob zewnetrzny prawy :D (czasem chrupnie)

a to wszystko po zalozeniu profilu 40/205 na 17stkach :) bo wczesniej na zimowkach 65profil przy 185 nie bylo czoc bo guma miekka i niwelowala wszystko :D

Jak to co wymienilem u gory zrobie to dam znac czy drgania ustaly hahaha:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez VariaS » 11 paź 2012, 12:57

To jak to ogarniesz, to napisz, :) Nie chcę mi się całego przodu wymieniać :)
VariaS
 

Postprzez szumki44 » 11 paź 2012, 20:05

no wiadomo :)
Narazie mam koncowki wahaczy zakupione
dzisiaj na przegladzie wyszko ze jednak drazek kierowniczy ma luz :)
wiec ogolnie robie cala zawieche powoli :)na zime bedzie co robic
Ostatnio edytowano 12 paź 2012, 04:13 przez szumki44, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez VariaS » 11 paź 2012, 20:13

Jeszcze nie tak źle, skoro masz dobrą maglownice :)
VariaS
 

Postprzez szumki44 » 14 paź 2012, 12:24

co do maglownicy :P to nie wiem jak to sprawdzic hahah.
bo na zgaszonym krecac kierownica mam takie luzy na koncowce drazka i na samym drazku ze ciezko okreslic jak magiel sie zachowuje:) ... zrobimy i zobaczymy :) co dalej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 16 paź 2012, 08:14

Ciekawostka :)

Przyczyna wibracji okazaly sie tylne tarcze hamulcowe :) nie byly dotarte klocki z tarczami ( odziwo nowe klocki i nowe tarcze) Dotarly sie jak zabralem balast i zrobilem trase Warszawa Lodz Ustka :D 1100km
wibracje przy hamowaniu do 0 spadly. Ale nadal sa wibracje spowodowane zawieszeniem :)
Wiec temat uznaje za zamkniety !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez zibi626 » 18 paź 2012, 12:20

Ja miałem u siebie w GD telepanie jak opisujesz przy złym doborze felg do auta, po zainstalowaniu pierścieni centrujących poprawiło się :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6