Wybracje, bicie kierownicy GE – powody, problemy
no ok chinczyki sie nie powichrowaly za 35 zl szt tarcza a tu bosh za 240 zl i to ten 283mm a nie 250 naprawde ciezko je rozgrzac do tem wysokich a co dopiero zeby sie zwichrowaly z przegrzania itp
. Porobie jak wyzje i dam znac:)
niby jak
trzeba zdjac i na tokarke zazucic ;> czy mozliwosc bez zdejmowania ? Didam ze bicia sa naprawde minimalne i od 100-0 nie wyczuwalne tylko z wyzszych predkosci np 200-100 ten zakre
szumki44 napisał(a):niby jak\
Zdejmujesz koło i się przykłada taki wskaźnik (zegarek) i się kręci tarczą i pokazuje jak tarcza jest pofalowana
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
tego nie widzialem
wczoraj wywazylem kola sprawdzane 3x i oto zdziwienie
Kola byly wywazone idealnie
wiec pojechalem do 3 znajomych i wrzucili kazde kolo na maszyne zeby miec 2000% pewnosci co do felg opon i wywazenia
Felgi proste opony nowe proste pierscienie centrujace prosto wiec kolka cacy
Teraz zabiore sie za koncowki drazkow i tylne gumy stabilizatora
Ps bicie kierownicy nadal wystepuje powyzej 100 km..
Czy lekko krzywe tarcze mialy by wplyw na bicie kierownicy ? mi sie wydaje ze nie bo stare mega zwichrowane tarcze nie bily..
Ok wroce z wakacji to wezme tarcze sprawdze i na gwarancje odesle.
Kolejne pytanie co moglem zrobic zle ? ze sie powichrowaly
Dodam ze zamontowane zostaly poprawnie zaciski na nowo smarowane smarami do zaciskow itp td nowy plyn...
Docierane przez 1000km
! delikatnie jak z jajkiem.
Tarcze nie maja oznak przegrzania przetarc pekniec i docieraja sie dobrze rownomiernie
Piszcza lekko...
Nie zgrzane nie moczone w wodzie (myjnia samochodowa) kiedy duze deszcze hamowanie delikatne zeby nie rozgrzewac zabardzo... kaluze jak ognia unikalem. Wiec po prostu tak samo z siebie ?
Dodam ze kola dokrecane na 130 Nm rowno.
Kola byly wywazone idealnie
Felgi proste opony nowe proste pierscienie centrujace prosto wiec kolka cacy
Teraz zabiore sie za koncowki drazkow i tylne gumy stabilizatora
Ps bicie kierownicy nadal wystepuje powyzej 100 km..
Czy lekko krzywe tarcze mialy by wplyw na bicie kierownicy ? mi sie wydaje ze nie bo stare mega zwichrowane tarcze nie bily..
Ok wroce z wakacji to wezme tarcze sprawdze i na gwarancje odesle.
Kolejne pytanie co moglem zrobic zle ? ze sie powichrowaly
Dodam ze zamontowane zostaly poprawnie zaciski na nowo smarowane smarami do zaciskow itp td nowy plyn...
Docierane przez 1000km

Tarcze nie maja oznak przegrzania przetarc pekniec i docieraja sie dobrze rownomiernie
Piszcza lekko...
Nie zgrzane nie moczone w wodzie (myjnia samochodowa) kiedy duze deszcze hamowanie delikatne zeby nie rozgrzewac zabardzo... kaluze jak ognia unikalem. Wiec po prostu tak samo z siebie ?
Dodam ze kola dokrecane na 130 Nm rowno.
A może zbyt delikatnie się z nimi obchodzisz??:D Weź shamuj kilka razy z dużej prędkości porządnie to może się coś ułoży
a jak nie to wymień te drążki, albo jeździj wolniej i po problemie 

"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
tu ci racje przyznac musze
chinczyki mialy u mnie tak ze prawie czerwone byly a jak na myjnie jechalem to kleby dymu jak z parowozu lecialo z kol
i sie nie przejmowalem i byly proste idealnie !
Co do schamowania teraz bosche dostana ostro w pizd..eczke 
szumki44 napisał(a):takmontaz prawidlowy . pozostalo wymienic koncowki drozkow oraz stabilizatora pozniej jak wroce z trasy zdejme tarcze i sprawdze. narazie czasu nie mam
Witam, wiesz co jest powodem wibracji? Ja mam identycznie, wszystko sprawdzone i niby jest ok
Pozdrawiam
-
VariaS
u mnie przy identycznych objawach jak w pierwszym poście pomogła w 100% wymiana kompletnych wahaczy. Obstawiam że odpowiadają za to wywalone gumy. Proponuję w tym konkretnym przypadku nie skupiać się na ważeniu kół, szukaniu krzywizn na tarczach. Nie pomoże też wymiana końcówek drążków i łączników stabilizatorów. Zajmijcie się samymi wahaczami i gwarantuję, że będzie ok. Ja też na początku wymyślałem cuda na kiju i straciłem tylko czas i pieniądze, bo pewne części wymieniłem niepotrzebnie.
Moja wypowiedź odnosi się jedynie do drżenia kierownicy przy prędkości ok. 110-130 i przy hamowaniu z takich prędkości.
Moja wypowiedź odnosi się jedynie do drżenia kierownicy przy prędkości ok. 110-130 i przy hamowaniu z takich prędkości.
gg 2204545
- Od: 24 lip 2008, 21:31
- Posty: 101
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 626 GE 95r. FP + LPG
Mazda 6 GY 2005r. 1,8+LPG
odswierze temat
Zbieram na regeneracje zawieszenia
A wiec wibracje pewnie sa spowodowane tym ze mam uszkodzone
wszystko
-przednie koncowki drazkow kierowniczych
-laczniki stabilizatora przod tyl
-tuleje przednie wahaczy przednich
-tuleje tylne wszystkie ;D
-gumy stabilizatorow
-amory tylne
-przegob zewnetrzny prawy
(czasem chrupnie)
a to wszystko po zalozeniu profilu 40/205 na 17stkach
bo wczesniej na zimowkach 65profil przy 185 nie bylo czoc bo guma miekka i niwelowala wszystko
Jak to co wymienilem u gory zrobie to dam znac czy drgania ustaly
:D
A wiec wibracje pewnie sa spowodowane tym ze mam uszkodzone

-przednie koncowki drazkow kierowniczych
-laczniki stabilizatora przod tyl
-tuleje przednie wahaczy przednich
-tuleje tylne wszystkie ;D
-gumy stabilizatorow
-amory tylne
-przegob zewnetrzny prawy
a to wszystko po zalozeniu profilu 40/205 na 17stkach
Jak to co wymienilem u gory zrobie to dam znac czy drgania ustaly

no wiadomo
Narazie mam koncowki wahaczy zakupione
dzisiaj na przegladzie wyszko ze jednak drazek kierowniczy ma luz
wiec ogolnie robie cala zawieche powoli
na zime bedzie co robic
Narazie mam koncowki wahaczy zakupione
dzisiaj na przegladzie wyszko ze jednak drazek kierowniczy ma luz
wiec ogolnie robie cala zawieche powoli
Ostatnio edytowano 12 paź 2012, 04:13 przez szumki44, łącznie edytowano 1 raz
co do maglownicy
to nie wiem jak to sprawdzic hahah.
bo na zgaszonym krecac kierownica mam takie luzy na koncowce drazka i na samym drazku ze ciezko okreslic jak magiel sie zachowuje:) ... zrobimy i zobaczymy
co dalej 
bo na zgaszonym krecac kierownica mam takie luzy na koncowce drazka i na samym drazku ze ciezko okreslic jak magiel sie zachowuje:) ... zrobimy i zobaczymy
Ciekawostka
Przyczyna wibracji okazaly sie tylne tarcze hamulcowe
nie byly dotarte klocki z tarczami ( odziwo nowe klocki i nowe tarcze) Dotarly sie jak zabralem balast i zrobilem trase Warszawa Lodz Ustka
1100km
wibracje przy hamowaniu do 0 spadly. Ale nadal sa wibracje spowodowane zawieszeniem
Wiec temat uznaje za zamkniety !
Przyczyna wibracji okazaly sie tylne tarcze hamulcowe
wibracje przy hamowaniu do 0 spadly. Ale nadal sa wibracje spowodowane zawieszeniem
Wiec temat uznaje za zamkniety !
Ja miałem u siebie w GD telepanie jak opisujesz przy złym doborze felg do auta, po zainstalowaniu pierścieni centrujących poprawiło się 
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6