Huk przy ruszaniu?! :/
Strona 1 z 1
Wtiam. Dzisiaj jadąc do roboty zauważyłem pewną rzecz a mianowicie huknięcie z pod maski bliżej prawej strony tak mi sie wydaje. Występuje to w momęcie gdy zahamuje i potem roszę; jadać na wstecznym wyhamuje i wrzucam jedynkę, jadę; zatrzymam się na wzniesieniu i roszę. Co to może być
Sworzeń wahacza czy łącznik a może coś innego?
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
na 80% sworzeń wahacza ,ale to musisz dokładnie zdiagnozować
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Thx. też mi się tak wydawało. Wie ktoś może jaki jest koszt. i czy można samemu to wymienić czy trzeba do mechanika jechać?
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
noxes napisał(a):kyluz napisał(a): czy można samemu to wymienić czy trzeba do mechanika jechać?
Wszystko się da jeśli ma się o tym pojęcie.
Dziękuję ci serdecznie noxes że jak zwykle wnosisz do tematu ogromną ilość wiedzy

Odnośnie tego sworznia to da się go wbić czy muszę mieć praskę do tego? Sworzeń jest niedrogi. a u mechaniora 70 zeta sobie wołają za wymianę.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Ech nie chce mi się z Tobą dyskutować.
Da się go wbić młotkiem, ale wahacz musisz wyjąć.
kyluz napisał(a):Odnośnie tego sworznia to da się go wbić czy muszę mieć praskę do tego
Da się go wbić młotkiem, ale wahacz musisz wyjąć.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Ech nie chce mi się z Tobą dyskutować.
To przestań korzystać z forum.
noxes napisał(a):Da się go wbić młotkiem, ale wahacz musisz wyjąć.
Dzięki za info. Jeszcze jedno... Rozgrzewać wahacz a sworzeń w zamrażarce czy porostu wbić nowy??
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
jeżeli 70 zł to podjedź do mechanika ....,z reguły po wybiciu nowy sworzeń jest za luźny i trzeba go po prostu delikatnie przyspawać punktowo bo już widziałem jak w jednym aucie tego typu sworzeń wyleciał ,no i facet o mały włos nie skończył w rowie bo było to zimową porą i nieźle go pociągło .Zdarza się też że z wykręceniem wahacza jest problem -łączniki stabilizatora rzadko kiedy puszczają a i śruba wahacza potrafi się zapiec w tulejce i z prostej naprawy robi się cały dzień mordęgi a trzeba jeszcze tuleje wymieniać, dlatego niekiedy warto zapłacić ale jak masz chęci próbuj
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pierwszy sworzeń każdy powinien próbować samemu wymienić to nauczyło by wielu "szacunku" do mechaniki bo tak jak pisze pawelc jest to prosta operacja a może przysporzyć sporo roboty w starszym aucie
a na poważnie oddaj do warsztatu to ile będziesz musiał się naszarpać jest nie współmierne do tych 70 pln
bez ściągacza do sworzni już z tym możesz gimnastykować się pół dnia

a na poważnie oddaj do warsztatu to ile będziesz musiał się naszarpać jest nie współmierne do tych 70 pln
bez ściągacza do sworzni już z tym możesz gimnastykować się pół dnia
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6