zawsze zastanawilo mnie dlaczego po zmianie ecu na desce rozdzielczej swieci sie polowa kontrolek ,wczoraj caly dzien z miernikiem w reku przynius efekt na ktory czekalem 6 miesiecy okazalo sie ze gdy dotkne miernikiem plusa i turbiny np: to pokazuje 12.70V ,ale gdy juz dotknelem plusa i karoserii to pokazalo 1V????? Dzieki Wam tutaj wiedzialem ze jest to problem z masa wiec,przykrecilem najgrubszy przewod znaleziony w garazu do minusa akumulatora i [tiiit] eureka ,zaswiecily sie wszystkie kontrolki zakrecilem pletwa-smiglem aparatu zaplonowego pompa paliwa zaczela dzialac i skra tez jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zlozenie calego auta zajelo mi chyba ze dwie minuty

Przekrecam kluczyk i dziala
reansumujac orginalny eku byl spalony zalatwila go sparwarka na odpietych klemach
a pozostale ecu nie mialy masy

i juz .......cala naprawa.
teraz jeszcze tylko naprawie wyciek oleju z powrotu turbiny ,brak ladowania ,sonde lambda,przedlozyc waz chlodnicy ktory styka sie z wydechem
i juz mozna jechac do lakiernika
Noxes, Batigol66 ,Siw-y, Pawelec i cala reszta chlopakow ktora miala cierpliwosc odpisywac na te moje durne pytania Dziekuje BARDZO
gdyby ktos potrzebowal fachowca w normandii to sie polecam
nie to byl zart oczywiscie
bede monitowal dalsze naprawy az do konca nie wiem czy Noxes pozwoli tu czy w innym watku?
Dopisano 19 lut 2014, 07:43:dzis dzien wolny od pracy a ja od 5:45 czekam na wschod slonca zeby zaczac naprawiac samochod
chyba jestem nienormaly
