Po wymiana oleju – problemy (626 GE FS)
1, 2
rasiak123 Jaki olej został wlany?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Prawdopodobnie miałeś wlanego motodoktora (albo dwa) i po wymianie oleju na świeży ujawniła się wada zapieczonych pierścieni – niestety dość częsta przypadłość w tym modelu jeśli wcześniej doszło do przegrzania 

wykręcasz świece ustawiasz tłoki na równym poziomie i zalewasz co godzine naftą na tłoki i tak przez cały dzień i jeszcze najlepiej na noc zostawić pierscionki powinny odpuścic nafta rozpuszcza nagary u mnie w dwóch przypadkach pomogło przez pare dni może kopcić jeszcze mocniej ale jak sie juz wszystko ładnie wypali na trasie to będzie gicio spróbować nie zaszkodzi
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
dość droga bo przecież wymieniając pierścienie warto zrobić głowice więc cena wzrasta no i do tego uszczelka która do tanich nie należy
- Od: 25 gru 2008, 00:08
- Posty: 220
- Skąd: WR
- Auto: xedos 6 2.0 V6
jeżeli Ci nie pomoże sposób z nafta to bardziej opłacalne bedzie jak kupisz silnik bez osprzętu i wymienisz go. dobry silnik z gwarancja kupisz za tysiąc zł. założysz osprzęt ze swojego silnika i masz spokój. w remonty silników nikt się teraz nie bawi bo to nie opłacalne no chyba że sam sobie to zrobisz wtedy bedziesz miał pewnośc ze jest wszystko dograne tak jak trzeba i masz spokój na ładnych pare lat. 
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Sprawdź najpierw ile ubywa Ci oleju na 1000km. Jeśli mniej niż 0,5 litra to daj sobie spokój z remontami i wymianą silnika, tylko regularnie sprawdzaj poziom i dolewaj.

Jeżeli mu konkretni kopci to na bank mu sporo ubywa. Moga to byc jeszcze uszczelniacze zaworów. Może byc wiele przyczyn tylko teraz trzeba trafic która.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
slawek323 napisał(a):wykręcasz świece ustawiasz tłoki na równym poziomie i zalewasz co godzine naftą na tłoki i tak przez cały dzień i jeszcze najlepiej na noc zostawić pierscionki powinny odpuścic nafta rozpuszcza nagary u mnie w dwóch przypadkach pomogło przez pare dni może kopcić jeszcze mocniej ale jak sie juz wszystko ładnie wypali na trasie to będzie gicio spróbować nie zaszkodzi
Możesz rozwinąć, co i jak zrobić – tak dla laika?
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
- Od: 23 lis 2009, 21:54
- Posty: 122
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Koleze pewnie chodzilo pewnie o to żebys wykrecił świece włozyl np: długi drut w miejsce świecy i ustawił tłoki krecąc wałem ( tam na kole pasowym jest śruba na klucz czhyba 21 ) tak ay wszystkie 4 tłoki były w tym samym polożeniu na tej samej wysokości. określisz ich położenie dzieki temu pretowi.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Dziękuję!
Jeśli mogę – kolejne pytania laika
Robić to przed wymianą oleju, czy w trakcie (na sucho)?
Nafta taka zwykła, jak do lamp, czy jakaś inna?
Czemu nie benzyna ekstrakcyjna?
Wiem, że was męczę, ale bozia wam w dzieciach wynagrodzi. Tak jak mnie wynagrodziła za tą wiedzę, którą od was otrzymam i przekażę dalej, hehe
Jeśli mogę – kolejne pytania laika
Robić to przed wymianą oleju, czy w trakcie (na sucho)?
Nafta taka zwykła, jak do lamp, czy jakaś inna?
Czemu nie benzyna ekstrakcyjna?
Wiem, że was męczę, ale bozia wam w dzieciach wynagrodzi. Tak jak mnie wynagrodziła za tą wiedzę, którą od was otrzymam i przekażę dalej, hehe
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
- Od: 23 lis 2009, 21:54
- Posty: 122
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Zrób to przed wymiana oleju bo jeżeli puszcza ci pierscienie to olej do wyrzucenia, na sucho tez możesz. nafta zwykła, nie słyszałem żeby ktoś robił to benzyna ekstrakcyjna może też jest dobra.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Mi GE 2.0 na niewłaściwym oleju (10W 40 Mobil) dymiła rano jak parowóz (świata nie było widać), a spaliła tylko ok. 1 litra/10 000 km (dziesięć tysięcy kilometrów).wojtek79 napisał(a):Jeżeli mu konkretni kopci to na bank mu sporo ubywa.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6