Nowy akumulator, wymieniony rozrusznik a dalej nie pali na dotyk

Postprzez lukkas_kg » 27 paź 2009, 23:27

Witam, moje problemy nie maja końca :D

2 miesiące temu wymieniłem akumulator na Centre+, dzisiaj jestem po wymianie rozrusznika (na używkę w lepszym stanie)

i dalej zapalenie auta trwa chwilę, nie pali tak, ze przekręcam kluczyk trutru i już

moze pomoglaby wymiana świec? kupiłem klucz do świec ale nie pasował :|
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez prezes83 » 28 paź 2009, 00:31

Ja bym sprawdził stan świec, przewodów WN, ewentualnie palec i kopułka... ale zacznij od świec – najtańsze rozwiązanie. Przy okazji jak już będziesz zaglądał zobaczy czy nie ma tam oleju... mi się właśnie takie coś przydarzyło że uszczelka pod pokrywą zaworów puściła i powolutku leje na "fajki" przewodów. Póki co nie sprawia to problemów, ale również uważam że auto powinno palić na dyg a bywa różnie, raz po kilku obrotach łapie raz od razu. Mnie czeka wymiana świec, przewodów i uszczelki.
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez Siw-y » 28 paź 2009, 00:42

A tak samo pali na zimno jak i na ciepło? bo może pompa paliwa albo regulator się kończy i przy rozruchu musi najpierw nabić ciśnienie.

U mnie tak się dzieje jak jest mało paliwa to pompa musi pod pompować, przy stanie jakiś 15 litrów już raczej odpala na dotyk
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez lukkas_kg » 28 paź 2009, 00:43

olej w swiecach jest, wnioskuje po tym, ze po odlaczeniu przewodow WN na koncowkach jest jednak troche oleju


no fakt, tez prawda, ostatnio cisne ciągle na rezerwie...

jutro rano bedzie silnik zimny po 9 godzinach i bedzie mial klarowniejszy poglad
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez prezes83 » 28 paź 2009, 01:09

Siw-y napisał(a):A tak samo pali na zimno jak i na ciepło?


u mnie bez różnicy. a na rezerwie raczej nie jeżdżę. Sądzę że gdyby nie uszczelka pokrywy to wymiana samych świec załatwiła by sprawę.

Daj znać lukkas_kg jak coś się wyjaśni.
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez Siw-y » 28 paź 2009, 01:12

Nie chodziło mi o rezerwę a o stan powiedzmy 15-20% na wskaźniku ;)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez prezes83 » 28 paź 2009, 01:21

No też nie mówię o oparach ;) nie no tak serio... ręki nie dam sobie uciąć, ale podejrzewam elektrykę. Jak tylko wymienię to się zamelduję jednak nieprędko bo funduszy brak ( tyle co lpg założyłem ;) ) a przewody WN to ponad 200zl ;/

a z drugiej strony V6 a R4 chyba trochę inaczej działają ? chociaż na dyg każde powinno odpalać ;)
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez lukkas_kg » 28 paź 2009, 01:36

aha no i na ciełym silniku ładnie pali, nie wiem czy o tym wspominałem ?
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Siw-y » 28 paź 2009, 01:40

Zatankuj do pełna i ponów próbę następnego dnia :)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez lukkas_kg » 28 paź 2009, 13:54

no i rano nie odpalila za pierwszym razem

rozrusznik krecil a nie zaplail

za drugim razem odpalil

potem po paru godzinach odpalil za 4 razem
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Redoo » 28 paź 2009, 13:59

nie masz czegoś takiego ze ci odpala i zaraz gaśnie?!Przyczyn może być wiele Świece,kable,Zapłon,pompa paliwa.
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez lukkas_kg » 28 paź 2009, 14:00

nie, jak juz odpali to chodzi
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez lukkas_kg » 28 paź 2009, 14:01

stawiam na swiece jednak chyba, no i moze to, ze jest dno rezerwy
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez prezes83 » 28 paź 2009, 14:04

lukkas_kg używaj edycji postu ;)
i zacznij od najtańszych rozwiązań... czyli świece i dotankuj :P
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez lukkas_kg » 29 paź 2009, 21:45

troche dotankowałem, przeczyściłem świece i przewody WN z oleju, dzis odpalał za 1. razem

ohmowość przewodów ok. 8

wniosek moj, ze musze wymienic uszczelke pod pokrywą zaworów, wymienie świece i nie pownno byc wiecej problemów
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Redoo » 29 paź 2009, 23:30

no to gitara!Swiece i przewody WN to podstawa
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez steven » 29 paź 2009, 23:36

lukkas_kg napisał(a):ohmowość przewodów ok. 8


mam nadzieję, że 8kOhmów.. bo jak 8Ohmów, to wymień czym prędzej !! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez lukkas_kg » 29 paź 2009, 23:40

8,31k jakoś, nie pamietam dokladnie
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez steven » 30 paź 2009, 10:24

no to 8k – czyli 8000 :) a to rochę więcej niż 8 :)

w każdym razie na pół metra przyjmuję się, że powinno być właśnie około 8k :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6