Podczas postoju w cylindrze zbiera się olej (626 GE FS)

Postprzez mtaranti » 8 lut 2004, 16:57

to na 3 i 4 bardziej cylinder naplywa olej uszczelniacze sa nowe i na bank dobrze wymienione. Przez to silnik po dluzszym postoju kopci i bierze olej co mam robic?????????????????????? POMOŻCIE
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez pldiego » 10 lut 2004, 23:15

Prawdopodobnie pierscienie. a co do uszczeliaczy to u mnie tez byly kiedys dobrze zrobione tak powiedzial mechanik a po 2 miesiacach niestety musial poprawiac je na wlasny koszt :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 17:36
Posty: 146
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626GD 90Lpg Elegandzka:)

Postprzez Paweł » 10 lut 2004, 23:24

Czy to nie byloby dziwne, gdyby na postoju oleju plynal do gory przez zuzyte/uszkodzone pierscienie?

Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez XsiX » 10 lut 2004, 23:53

Czy to nie byloby dziwne, gdyby na postoju oleju plynal do gory przez zuzyte/uszkodzone pierscienie?

a może diego parkuje na suficie ;–) hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez pldiego » 10 lut 2004, 23:58

Przepraszam zle zrozumialem hehe ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 17:36
Posty: 146
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626GD 90Lpg Elegandzka:)

Postprzez Paweł » 11 lut 2004, 00:53

Prosze, bez zartow, bo z tego co wiem, to problem jest powazny – silnik jest po remoncie, na co poszlo troche pieniazkow. Jesli ktos moze pomoc, niech zabierze glos.

Ja mowie, ze to uszczelka pod glowica, albo uszczelniacze. Pierwsze jakby odpada, bo olej nie miesza sie z ciecza chlodzaca...

Pozdrawiam
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Muller » 11 lut 2004, 18:23

Miałem to samo w 1.6 wpakowałem 2500 zł sprowadzałem uszczelniacze rozbierali silnik 3 razy i nic gładzie ok nowe oryginalne z japonii uszczelniacze a auto coraz to bardziej kopciło wrzeszcie strzał 1 zdechł jeden cylinder później drugi i wy.......... silnik i pojechałem do niemców po drugi Mazda jak się zaczyna pie....ć to najlepiej wymienić :) MAM kolejny przykład strzeliło stukało i korba mi bokiem wyszła :(( <wow>
I znów jest pięknie :)
SIDSERWIS
www.sidserwis.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2004, 07:37
Posty: 50
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 GSR 2,5 V6

Postprzez michal_krakoof » 17 lut 2004, 16:50

ja tez mam czasem taki problem jak tu napisano...dodatkowo dzieje sie tak jak dlugo hamuje silnikiem (dlugi zjazd z gory) :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez Nazgulio » 17 lut 2004, 22:12

ja bym obstawiał uszczelniacze i ewentualnie jakiś nagar w gnieździe zaworowym na cylindrze do którego dostaje się olej. Co do uszczelki to nie zawsze olej musi się mieszać z chłodziwem zależy jak ci uszczelka strzeli...
Szczelność zaworów można łatwo sprawdzić, przy zapiętych zaworach i zdjętej głowicy zalewasz zawór od góry naftą. Jeżeli przepływa na drugą stronę przy zamkniętym zaworze do masz gniazda do szlifowania...
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Postprzez mtaranti » 18 lut 2004, 00:32

chopy
zmienilem pierscienie gniazda i zawory po szlifie
i dalej sie pie......li. a tu jeszcze trzeba przeplywomierz
wywalilem tyle kasy ze chyba ja z mostu puszcze
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez Długi » 18 lut 2004, 09:08

A jak wyglądały prowadnice zaworów?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Nazgulio » 18 lut 2004, 21:15

Zapodałem temat znajomym mechanikom, obaj doszli do tych samych wniosków (co ciekawe bo to 2 konkurujące ze sobą warsztaty). Obaj mówią, że to uszczelka. Jeżeli wymieniłeś uszczelniacze, gniazda są po szlifie to innej możliwości nie ma w/g nich nie ma.
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6